MMM clubje 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door WanneBeMommy, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Echo gehad vanmiddag,alles in orde weer starten met menopur.

Tevens volgende week ook afspraak met de Gyn van onse casus inzake IVF. Daar er een wachtlijst is van 6 maand. En ik heb na deze ronde nog 2 x iui en zou dan weer stil komen te vallen. En aangezien ik een volledige cyclus op hormonen heb,kan k straks weer van voor af aan beginnen. Zonder hornonen heb ik helemaal geen cyclus.En willen toch evalueren en evt op de wachtlijst alvast.

Volgende week dinsdag terug fm meting om 9:15.

Dus eitjes groei groei groei :D

Snoepjes vindt dit leuk.
  2. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Pfff ik moet het even kwijt hoor. Ik begon vol goede moed aan 3 maanden "rust" maar ik kan het totaal niet loslaten. Rond het moment van eisprong denk ik wie weet. Rond het punt van innesteling denk ik van alles te voelen. De kans dat ik zo zwanger raak is 0,00001% maar toch kan ik het niet loslaten, wat de minimale kans nog verder neer haalt. Ik wordt gek!

3. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.578
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    @Jolo spannend hoor, duimen maar weer! Jullie moeten dus vanavond nog seksen? Wel vervelend dat het niet hele aal soepeltjes verliep. Lekkere opmerking ook inderdaad :D

4. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.578
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Logisch toch meis! De wens zit zo diep, die kan je niet loslaten. En die wonderverhalen die je soms leest.. Dan heb je stiekeme hoop dat dat jou ook overkomt. Is het een optie om eerder weer te starten of kan dat niet?

5. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.578
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Fijn dat je kan beginnen en laten we hopen dat IVF niet nodig gaat zijn. Snap wel dat jullie alvast op de wachtlijst willen. Had ik zelf denk ik ook gedaan met 6 maanden wachttijd!
    Kan je in de tijd tussen IUI en IVF niet hormonen gebruiken zonder IUI, zodat er toch nog een kansje is? Of zeg ik nu iets stoms?

6. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Ik kan starten wanneer ik wil maar dat is wel mijn laatste kans.. en ik wil proberen om mijn eicel kwaliteit zelf te verbeteren voor zo ver dat kan en je lichaam heeft daar 3 maanden voor nodig, vandaar..

7. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Memmiee Nee das helemaal niet raar die vraag had ik dus ook. En haar antwoord was dan zet ik je aan de pil en kun je zelf klussen. ???? Huh???? Zonder hormonen of pregnyl heb ik geen eigroei en of eisprong dus ik kan klussen tot ik ons weeg maar dat gaat ons geen kindje brengen. Toen gaf ze aan dat dit meer vragen voor de gyneacoloog van deze casus was. Heb nu altijd gyn in opleiding. En volgende week vrijdag afspraak met gyneacoloog van onze casus. Dan kan ik die vragen allen stellen. Na deze ronde wil ze ons wel doorverwijzen naar ivf om alvast in te schrijven. Dan heb ik nog 2 iui over in die half jaar. Dan sta k miss 4 maanden stil of 3. Maar moet alles eerst overleggen met de arts gyneacoloog.

8. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.578
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Als je nog geen afspraak hebt bij de gyn, misschien de huisarts eens vragen. Misschien een cyste?

9. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@SummerB dan snap ik je onrust wel ja als het je laaste kans is. Jeej dat lijkt mij echt heel erg zwaar. Dan zou ik ook het beste uit het beste halen. En ja kregel worden van elk kansje. Mag k vragen waarom het de laatste kans is ? En ja hoe klein ook he elk kansje is er ene. Maar zeer moeilijk daar op te vertrouwen.

10. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja zou k ook denken. Even vragen aan de gyn of het geen cyste zou kunnen zijn.

11. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.578
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    @Mauzy82 klinkt als een goed plan. Maar hopelijk is het niet nodig en raak je nu gewoon zwanger deze IUI!

@SummerB heftig hoor.. kan me niet voorstellen hoe het voor jullie moet zijn. Dus het wordt de allerlaatste terugplaatsing? En daarna is er "niks" meer? Snap goed dat je alles zo optimaal mogelijk wilt maken.

Morgen eindelijk echo!! Kijk er zo naar uit.. hopelijk is er al een klein mini eitje aan het groeien op cd 9 :rolleyes:

12. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Memmiee ik hoop met je mee voor morgen. Ik ga duimen en hoop op een mooi eitje al :thumup:

SummerB en Snoepjes vinden dit leuk.
  13. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Dikke knuffel lieverd! Ik snap je zo goed! Wij hikken ook tegen onze laatste optie aan, en tegelijk onze eerste! 1 negatieve uitslag nu betekent einde verhaal voor een kindje van ons samen...

Wat mij heeft geholpen is de gedachte dat het op de natuurlijke weg sowieso niet gaat lukken. Deed pijn, maar het geeft nu rust. Wij zijn dan ook niet meer bezig met eisprong ed. En echt, het was zo moeilijk om dat timen enz los te laten! Maar het geeft nu zoveel meer rust.

Natuurlijk is het met vele ups en downs schat, logisch! Het is ook een grote rollercoaster!

14. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Omdat ik al 4 puncties heb gehad. Dit zou de vijfde worden. Een zesde kans is eventueel voor een eicel donor... En meer puncties dan 6 mag ik niet (wat al veel is tov NL)

15. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Nee de laatste punctie. Ik heb geen cryo's. Mijn laatste 2 puncties hebben geen enkel bruikbare embryo opgeleverd dus van de 4 puncties heb ik maar 3 terug plaatsingen gehad. En dan ook nog in een dom ziekenhuis die dag 3 embryo's terug plaatst terwijl ze dag 5 waarschijnlijk nooit gehaald hadden.

16. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Ja voor jou is het helemaal verschrikkelijk. Ik hoop echt op goed nieuws! De datum is al in zicht nu he!

En ik ben al zwanger geweest he, tot 25 weken. Dus ik kan gewoon niet accepteren dat het nooit meer zal lukken. Hoe het ooit gelukt is snapt niemand maar dat moet toch nog eens lukken zou je denken.

17. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Thanks voor al jullie lieve reacties! :)

18. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@SummerB ja dan begrijp k ook veel beter hoe je met je gevoel zit. Dan is dat gewoonweg niet te accepteren. Als je al zwanger bent geweest. Dat is ook killing wetend dat het kan lukken en lukt dan niet. Dan word je ook wel heel voorzichtig denk ik.

SummerB vindt dit leuk.
  19. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Memmiee hoelaat staat jouw follikelmeting gepland? Veel succes in ieder geval ! Ik hoop dat er 2 mooie follikels aan het groeien zijn :rolleyes:

20. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Jolo begrijp ik dat je nu in de wachtweken zit van de IUI? Ben nog aan het inlezen dit topic vandaar... maar wou je even heel veel succes wensen met wachten en hoop op een positieve test en een plakbeeb voor je.

Deel Deze Pagina