MMM clubje 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door WanneBeMommy, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Lalalaura wauw, wat heftig wat jij al allemaal hebt meegemaakt... 16 weken is wel erg lang om terecht te kunnen, maar hopelijk heeft het effect ❤

2. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.579
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ach meissie.. zoals al gezegd: wees niet te streng voor jezelf. Vergeet niet dat er al ontzettend veel op je spreekwoordelijke bordje ligt hè! Het is al zo zwaar, dan is afvallen erbij ook nog eens een extra opgave. Dikke knuffel terug, hou je haaks! Kus

Lisa280887 vindt dit leuk.
  3. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.579
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Dikke knuffel meis. Wat een ellende heb je al moeten doorstaan :(

4. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.579
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    16 weken.. allemachtig. Duurt allemaal zo lang hè. Maar echt top dat je toch hulp gaat krijgen hiervoor. Ik heb een tijd geleden ook hulp gezocht omdat mijn depressieve klachten steeds erger werden. (stelde het steeds uit onder het mom van 'geen tijd voor') Nu slik ik dus antidepressiva die samen mogen met zwangerschap en ik moet zeggen, ik voel mij nu na een aantal maanden van langzaam ophogen, echt beter. Mijn man vind ook dat ik rustiger ben, minder kort lontje. Misschien ook iets wat jij zou kunnen aankaarten. Helemaal met die hormoontroep ben ik zelf wel blij dat ik nu de AD gebruik. Hormonsters maken de stemming natuurlijk nóg minder...

Had natuurlijk ook liever gewild zonder AD maar soms is het kiezen tussen twee kwaden. Dikke knuff!

5. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.579
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Superlief van je!
    Bij geen activiteit denk ik nog verder ophogen. Bij overstimulatie (3 of meer eitjes) zal het afgebroken worden. Dus dat hoop ik al helemaal niet.. Heb mezelf ook al een beetje gerustgesteld, ik heb een tijd geleden ook gehad dat er eerst nog niks zat en enkele dagen later ineens PLOP! Een mega groeispurt. Kan soms snel gaan dus ik hou hoop.

Voor jou ga ik hard duimen de komende weken!! Spannend hoor!

6. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.579
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Haha, ik zie dit dus ook echt letterlijk voor me nu :roflmao:

SummerB vindt dit leuk.
  7. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    #567 Lalalaura, 13 sep 2018
    Laatst bewerkt: 13 sep 2018
    Wat super fijn voor je dat medicatie en het traject samen gaan. Verwacht overigens niet dat ze mij aan de antidepressiva willen hoor. Over het algemeen ben ik juist een blij ei. Maar ben (blijkbaar hahaha) wat
    meer “beschadigd” dan ik hoopte. Al het gedoe heeft als uitwerking dat ik overkritisch op mezelf en overanalytisch wordt. Ben alsmaar bezig in te vullen wat anderen wel niet zouden kunnen denken en probeer mezelf continu bij te schaven.
    Op dit forum durf ik te spuien. Ken toch niemand persoonlijk. Dus als jullie denken dat ik irritant of raar ben mag dat, dan verdwijn ik gewoon in het niets en zeg ik niets meer. Maar ik het echt ben ik alsmaar bang dat ik het verpest. Dus als ik praat let ik op dat ik niet te veel zeg, niet te hard, is het wel nuttig? Tegelijk weet ik dat ik overdrijf, want ik ken mezelf dus heel goed. Dus dan word ik boos op mezelf dat ik zo raar doe. Eigenlijk ben ik dus de hele dag mezelf aan het corrigeren. Dat is super vermoeiend en daardoor maak ik meer “fouten”. Naja, je snapt het al. Dan heb ik nog meer redenen om nog kritischer op jezelf te worden en zo blijf je doorgaan...

8. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

@Lalalaura hele dikke knuffel meis!❤️ Wie weet kan deze persoon je gelijk ook helpen met alle emoties rondom jullie traject... of werkt dat niet zo?

9. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Lalalaura dikke virtuele knuf :) en hoop toch dat ze een gaatje vinden om je evt eerder te kunnen helpen. Wat een shit heb je meegemaakt zeg:(

@Memmiee heb ik eerste 2 rondes ook gehad. Een groei op de 1e 10 dagen spuiten. En zo opeens "plop" was der een eitje. Ik hoop dat ook voor jou :thumup:

@Lisa280887 het valt ook gewoon niet mee om met van alles bezig te zijn en met het andere om te gaan. Zou niet te hard voor je zelf zijn hoor :)

@Jolo hoe gaat het ? Hou je het nog een beetje vol de wachtweken? :thumup:

Lisa280887 vindt dit leuk.
  10. Lizzie1401

Lizzie1401 Actief lid

8 nov 2017
    203
    68
    28
    Vrouw
    Dus 2 weken wachten! Spannend! Ik hoop voor je dat het een positieve test word!

Jolo vindt dit leuk.
  11. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Whahaha los van al mijn drama verhalen, waar ik ook echt even moet stoppen nu:
    Er is 1 folllikel over van 18 mm. Straks om 12:00 bellen na de bloeduitslagen en dan ofwel meteen de pregnyl en morgen de poging... of morgen pregnyl en overmorgen de poging..

Mauzy82 vindt dit leuk.
  12. Lizzie1401

Lizzie1401 Actief lid

8 nov 2017
    203
    68
    28
    Vrouw

Spannend!!
    Enne, hier mag je zoveel spuien als je wil hoor! Niets is te gek en we hebben er allemaal begrip voor hoe je het er ook uitschrijft!

Vaak doet het een mens ook goed hea, gewoon eruit gooien!

13. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Lalalaura super om te horen van die follikel van 18 mm ! :D Ik had er ook 1 van 18 mm en moest de avond zelf nog prikken en de ochtend erna inseminatie. Maar dat verschilt mss per zkh of je bloedwaarden? Ik begrijp nog steeds niet goed wat er getest wordt met de bloedwaarden... :oops:
    Ik heb alvast wat plaats gemaakt voor jou op het wachtbankje :p

@Mauzy82 Voorlopig gaat het nog, maar binnen een week zal het moeilijk beginnen te worden :roflmao:

Wat ik wel vreemd vind, is dat ik normaal altijd na een eisprong megagevoelige tepels heb en nu niet... zou dat te maken hebben met de pregnyl ofzo?? Ik ben wel zeker dat hij gesprongen is (en ik denk gisteren), want ik heb geen zeurend gevoel meer waar mijn follikel zat.

14. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ohja, ik heb gisteren trouwens voor de eerste keer een les yoga gevolgd bij mijn fitness. Ik ben nog nooit zo ontspannen geweest ! Ik zweefde precies op een wolkje toen ik buiten kwam :roflmao: Ik ben een echte stresskip dus misschien dat dit wel een gunstig effect heeft op een zwangerschap.

Spijtig dat het maar 1 x per week is. Er is ook nog 1 x per week yoga strong, maar zoals de naam zelf al zegt, is dit meer gebaseerd op kracht.
    Ik vind het moeilijk om dit zelf thuis te doen zonder instructies... tenzij iemand goede suggesties op bv. youtube ofzo weet om te ontspannen?

15. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Jolo ze checken of je zelf al LH aanmaakt. Want dan wordt je eisprong al in gang gezet door je eigen lijf. Dan moeten ze de poging dus sneller plannen.

Jolo vindt dit leuk.
  16. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik veronderstel dus dat dat bij mij het geval was aangezien alles zo snel snel snel verliep :p

17. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    @Jolo Fijn dat de yoga zo'n deugd deed! Inderdaad wel spijtig dat het maar 1x per week is maar strong lijkt me idd niet hetzelfde resultaat te hebben :roflmao:
    Zelf ook al op zoek geweest naar goeie youtube yoga maar ik vind mijn 'smaak' niet. Dus meestal zet ik een spotify playlistje op en doe ik gewoon zelf wat oefeningen. Dat werkt ook :) maar ik doe al enkele jaren yoga dus ik kan me heel goed voorstellen dat dat jou nog niet lukt.

@Lalalaura Fijn dat je een mooi follikel had!! Binnenkort op het wachtbankje dus, fijn!

Hier zit de clomid erop. Zaterdagochtend eerste follikelmeting, ik ben benieuwd wat de hormonen gedaan zullen hebben!
    Ik voel me wel wat ziekig dus hopelijk verpest dat niks... o_O

18. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@SD90 fijn dat de clomid erop zit. Hopelijk niet al te veel last gehad van bijwerkingen. Hoop op een mooi ei voor je !

19. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Bwah. Hoofdpijn, opvliegers, slecht slapen en heel emo/depri. Voel me niet fantastisch. Maar we weten waarvoor we het doen :)
    Ik hoop het ook. Of 2, dat mag ook!

20. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@SD90 ja idd we weten zeker waarvoor we het doen :D neemt niet weg dat het af en toe loodzwaar is en kan zijn. Jaa haha 2 eitjes mag natuurlijk ook altijd :thumup:

SD90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina