MMM lijst 2018 Leden: Lisa280887: 29 jaar - 1e kindje Gestart: 8-8-2017 Traject: TESE/ICSI WanneBeMommy: 27 jaar - 3e kindje Gestart: 01-10-2017 Traject: ovulatieinductie met gonal F Memmiee: 26 jaar - 2e kindje Gestart: 02-2016 Traject: IUI met Puregon, Pregnyl en Utrogestan Lizzie1401: 26 jaar - 1e kindje Gestart: 05 - 2018 Traject: Nog niks van bekend Lalalaura: 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik (2e kindje voor ons gezinnetje) Gestart: 12-2017 Traject: IUI-d met menopur, pregnyl en utrogestan Mangoeste : 37 jaar - 1e kindje Gestart: 12-2016 Traject: op wachtlijst voor IUI SD90: 28 jaar - 1e kindje Gestart: 06-2017 Traject: IUI met clomid en pregnyl MinnieM: 29 jaar - 1e kindje Gestart: 08-2017 Traject: Thyrax en verdere behandeling wordt nog bepaald. Soturi: 24 jaar - 1e kindje Gestart: 01/2016 Traject: 1e onderzoeken gehad. Nog zelf proberen tot eind oktober 2018, dan bij geen resultaat waarschijnlijk IUI Lisewiesje: 24 jaar - 1e kindje Gestart: 08/2016 Traject: ICSI poging 1 gestaakt, overstimulatie. Overgestapt van Zh naar fertiliteits kliniek. Jolo: 27 jaar - 1e kindje Gestart: 01/2017 Traject: IUI met chlomid en pregnyl SummerB : 33 jaar - 2e kindje (eerste overleden) Gestart: 01/2015 Traject: ISCI laatste ronde Mauzy82: 36 jaar, 1e kindje (samen) Traject : IUI met menopur/pregnyl/utrogestan. 6 rondes. Ila: 38 jaar, 1e kindje Gestart: 08/2017 Traject: IVF, cryo terugplaatsingen met Pregnyl Rooz86: 32 jaar, 1e kindje Gestart: 07/2016 Traject: zelf nog proberen, anders iui over paar maanden Status: Lisa280887: 25-9 uitslag genetisch bloedonderzoek, in afwachting oproep TESE, indien geslaagd meteen ICSI WanneBeMommy: 27-8 starten met provera en 3-9 prikinstructie Memmiee: IUI poging 1, 18 september follikelmeting. Lizzie1401: wachten op 3e zaadonderzoek en bloedonderzoek van vriend eind sept. Lalalaura: vrijdag 14 september poging 5 gehad, 1 oktober bloedtest. Daarna nog 1 ronde, dan verder onderzoek en mogelijk door met IVF/ICSI Mangoeste: oktober start IUI SD90: 1e IUI met clomid en pregnyl, 17/9 tweede follikelmeting (nu 2 eitjes van 16 en 14mm) MinnieM: 08/18: gestart met thyrax. 31/08: behandelplan bespreken (wel of niet clomid). Soturi: Nog zelf proberen t/m eind oktober, daarna bij geen resultaat waarschijnlijk IUI. Lisewiesje: In afwachting van zaadonderzoek fertiliteitskliniek. Goed = starten ICSI. Niet goed, kunnen ze niks voor ons betekenen. Jolo: 1ste x iui met clomid en pregnyl. 10/09 follikelmeting (Links follikel 18mm) => 11/09 inseminatie (13,8 milj. zaadcellen). SummerB: MMM rust en rond November onze laatste ISCI proberen Mauzy82: nu 4e ronde IUI. Morgen 1e fm meting voor 4e ronde. En start menopur. Ila: bezig met cryo terugplaatsingen (nog 7 rietjes met 9 cryo's in de vriezer). Na miskraam 2 rustmaanden, in september weer hervatten. Rooz86: ronde 23, nog paar maanden zelf proberen, anders starten met iui WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer jullie gestart zijn met proberen en jullie traject. Bij ‘status’ kan je invullen wat jullie huidige status is. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Memmiee Ooooh, wat een superfijn nieuws Dat gaat de goede kant op ! En wauw, 10 mm slijm ! Ik had maar 6,2 mm.
@Memmiee oehw super !!! Dan laat dat het Lucky eitje zijn zeg ! @SD90 ahhh dat zijn ook 2 super eggs duim ook voor jou de Lucky eggs zijn !!! @Lisa280887 dikke hug en toch hoop duim bid ik voor jou ook
@Memmiee Fijn dat het er nu allemaal goed uitziet!! Laat dat eitje maar groeien! @Mauzy82 Thanks! Nu hopen dat ze allebei nog een beetje mooi doorgroeien!! En dan heel hard duimen ^^
@Mauzy82 mij hielp het als je met prikken heel snel in je huid gaat, dus niet afwachten. Geen idee of jij die naald zo in je huidplooi steekt of echt een beetje afwacht? @Rooz86 welkom! Hoop dat je steun vind hier.
@SummerB ja ik pak wel altijd een plooi en ram hem erin maar wel altijd op dezelf de streep huid zeg maar op 1 hoogte anders kom ik met volgende ronde in de knoei. Zo denk ik altijd k wacht niet af nee. Ga in 1 beweging door.
Misschien die hoogte eens af wisselen, zo lang je maar 5cm bij je navel uit de buurt blijf maakt het niet veel uit. Maar de ene plaats is per persoon veel minder gevoelig dan de ander dus ik zou het op andere plaatsen proberen dan?
Ja klopt daar blijf ik weg... te gevoellig Ja tis even zoeken af en toe. Denk dat buik al vol gaatjes zit van voorgaande rondes en dan prik je soms op dezelfde plaats. Maar tis voor n goed doel dank voor de tip
Ik ben vandaag ongesteld geworden, had het eigenlijk dinsdag pas verwacht maar prima, des te eerder komt de volgende eisprong. Van mijn iui heb ik nog clomid liggen dus ik ga dezelfde dosis gebruiken zoals ik toen kreeg. Geen idee hoe lang ik nog hoop hou in wonderen maar ik doe mijn best.
Ahh bah nee dat is niet leuk nee. Gebruik je zowiezo clomid? En heb je ook IUI? Heb nog niets alles precies doorgelezen moet k nog doen. Ben je ook al lang bezig dan ? Ik hoop toch echt dat deze ronde raak is voor je!
Ik heb een handtekening toegevoegd, is wel zo handig. Mijn laatste punctie was vorige maand en ik heb besloten om zelf 3 maanden me te richten op andere geneeswijzen zodat ik er alles aan gedaan heb voor mijn laatste punctie. Ik verwacht deze ronde of die erna dus ook niet dat ik zwanger raak hoor. Maar die clomid heb ik nog liggen en ik heb toch niets te verliezen.
Hoi meiden! Ik zou ook graag met jullie meekletsen! Zie al best wat bekende namen voorbij komen Wij zitten in ronde 15, ronde 2 in de mmm ivm pcos. Vorige ronde clomid, maar dat vond ik pure ellende. Deze ronde dus puregon. Gister op CD10 was er al een mooi eitje van 17/18 mm en vandaag de pregnyl gezet! Nu wachten op mijn eisprong en dan kan ik weer op het wachtbankje kruipen
Ohh dat is erg om te lezen, toch een zwangerschap gehad en dan zo geeindigd en verlopen en dan op t randje staan. Ik zou niet weten wat er door jullie heen zou gaan. Maar tjonge wat wens en ik hoop ik toch op een positieve test voor jullie!!!
Hoi en welkom spannend dus de komende weken... ik hoop voor jou/jullie ook een posi test over 2 weekjes