MMM lijst 2018 Leden: Lisa280887: 29 jaar - 1e kindje Gestart: 8-8-2017 Traject: TESE/ICSI WanneBeMommy: 27 jaar - 3e kindje Gestart: 01-10-2017 Traject: ovulatieinductie met gonal F Memmiee: 26 jaar - 2e kindje Gestart: 02-2016 Traject: IUI met Puregon, Pregnyl en Utrogestan Lizzie1401: 26 jaar - 1e kindje Gestart: 05 - 2018 Traject: Nog niks van bekend Lalalaura: 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik (2e kindje voor ons gezinnetje) Gestart: 12-2017 Traject: IUI-d met menopur, pregnyl en utrogestan Mangoeste : 37 jaar - 1e kindje Gestart: 12-2016 Traject: op wachtlijst voor IUI SD90: 28 jaar - 1e kindje Gestart: 06-2017 Traject: IUI met menopur en pregnyl MinnieM: 29 jaar - 1e kindje Gestart: 08-2017 Traject: Thyrax en verdere behandeling wordt nog bepaald. Soturi: 24 jaar - 1e kindje Gestart: 01/2016 Traject: 1e onderzoeken gehad. Nog zelf proberen tot eind oktober 2018, dan bij geen resultaat waarschijnlijk IUI Lisewiesje: 24 jaar - 1e kindje Gestart: 08/2016 Traject: ICSI poging 1 gestaakt, overstimulatie. Overgestapt van Zh naar fertiliteits kliniek. Jolo: 27 jaar - 1e kindje Gestart: 01/2017 Traject: IUI met chlomid en pregnyl SummerB : 33 jaar - 2e kindje (eerste overleden) Gestart: 01/2015 Traject: ISCI laatste ronde Mauzy82: 36 jaar, 1e kindje (samen) Traject : IUI met menopur/pregnyl/utrogestan. 6 rondes. Ila: 38 jaar, 1e kindje Gestart: 08/2017 Traject: IVF, cryo terugplaatsingen met Pregnyl Rooz86: 32 jaar, 1e kindje Gestart: 07/2016 Traject: zelf nog proberen, anders iui over paar maanden Kimmetjuh90: 28 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) Gestart: 11/2017 Traject: IVF cryo terugplaatsingen met ovitrelle Mila27: 28 jaar, 2e kindje Gestart juni 2017 Traject: Puregon + pregnyl Status: Lisa280887: 25-9 uitslag genetisch bloedonderzoek, in afwachting oproep TESE, indien geslaagd meteen ICSI WanneBeMommy: 27-8 starten met provera en 3-9 prikinstructie Memmiee: IUI poging 1, 18 september follikelmeting. Lizzie1401: wachten op 3e zaadonderzoek en bloedonderzoek van vriend eind sept. Lalalaura: vrijdag 14 september poging 5 gehad, 1 oktober bloedtest. Daarna nog 1 ronde, dan verder onderzoek en mogelijk door met IVF/ICSI Mangoeste: oktober start IUI SD90: 1e IUI met clomid en pregnyl. 19/9 IUI, 4/10 NOD. MinnieM: 08/18: gestart met thyrax. 31/08: behandelplan bespreken (wel of niet clomid). Soturi: Nog zelf proberen t/m eind oktober, daarna bij geen resultaat waarschijnlijk IUI. Lisewiesje: In afwachting van zaadonderzoek fertiliteitskliniek. Goed = starten ICSI. Niet goed, kunnen ze niks voor ons betekenen. Jolo: 1ste x iui met clomid en pregnyl. 10/09 follikelmeting (Links follikel 18mm) => 11/09 inseminatie (13,8 milj. zaadcellen). SummerB: MMM rust en rond November onze laatste ISCI proberen Mauzy82: nu 4e ronde IUI. 21/9/18 fm meting. Nu rechts 1 van 10mm links 1 van 8 mm. Ila: bezig met cryo terugplaatsingen (nog 7 rietjes met 9 cryo's in de vriezer). Na miskraam 2 rustmaanden, in september weer hervatten. Rooz86: ronde 23, nog paar maanden zelf proberen, anders starten met iui Kimmetjuh90: Wachten op positieve ovulatie test Mila27: Ronde 1 puregon + pregnyl, nod is 30 september WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer jullie gestart zijn met proberen en jullie traject. Bij ‘status’ kan je invullen wat jullie huidige status is. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Memmiee en hoe is jou afspraak verboven??? @SummerB ahh ik hoop niet al te veel bijwerkingen en op een positieve ronde Succes
Ik ben weer terug! Ging goed alleen valt het me wat tegen dat mijn ei niet zo hard groeit. Nu 16 mm. Maargoed, morgenavond moet ik de pregnyl zetten en dan vrijdagochtend om 9:15 uur de IUI!
MMM lijst 2018 Leden: Lisa280887: 29 jaar - 1e kindje Gestart: 8-8-2017 Traject: TESE/ICSI WanneBeMommy: 27 jaar - 3e kindje Gestart: 01-10-2017 Traject: ovulatieinductie met gonal F Memmiee: 26 jaar - 2e kindje Gestart: 02-2016 Traject: IUI met Puregon, Pregnyl en Utrogestan Lizzie1401: 26 jaar - 1e kindje Gestart: 05 - 2018 Traject: Nog niks van bekend Lalalaura: 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik (2e kindje voor ons gezinnetje) Gestart: 12-2017 Traject: IUI-d met menopur, pregnyl en utrogestan Mangoeste : 37 jaar - 1e kindje Gestart: 12-2016 Traject: op wachtlijst voor IUI SD90: 28 jaar - 1e kindje Gestart: 06-2017 Traject: IUI met menopur en pregnyl MinnieM: 29 jaar - 1e kindje Gestart: 08-2017 Traject: Thyrax en verdere behandeling wordt nog bepaald. Soturi: 24 jaar - 1e kindje Gestart: 01/2016 Traject: 1e onderzoeken gehad. Nog zelf proberen tot eind oktober 2018, dan bij geen resultaat waarschijnlijk IUI Lisewiesje: 24 jaar - 1e kindje Gestart: 08/2016 Traject: ICSI poging 1 gestaakt, overstimulatie. Overgestapt van Zh naar fertiliteits kliniek. Jolo: 27 jaar - 1e kindje Gestart: 01/2017 Traject: IUI met chlomid en pregnyl SummerB : 33 jaar - 2e kindje (eerste overleden) Gestart: 01/2015 Traject: ISCI laatste ronde Mauzy82: 36 jaar, 1e kindje (samen) Traject : IUI met menopur/pregnyl/utrogestan. 6 rondes. Ila: 38 jaar, 1e kindje Gestart: 08/2017 Traject: IVF, cryo terugplaatsingen met Pregnyl Rooz86: 32 jaar, 1e kindje Gestart: 07/2016 Traject: zelf nog proberen, anders iui over paar maanden Kimmetjuh90: 28 jaar, 2e kindje (1e met huidige man) Gestart: 11/2017 Traject: IVF cryo terugplaatsingen met ovitrelle Mila27: 28 jaar, 2e kindje Gestart juni 2017 Traject: Puregon + pregnyl Status: Lisa280887: 25-9 uitslag genetisch bloedonderzoek, in afwachting oproep TESE, indien geslaagd meteen ICSI WanneBeMommy: 27-8 starten met provera en 3-9 prikinstructie Memmiee: IUI poging 1 21 september inseminatie Lizzie1401: wachten op 3e zaadonderzoek en bloedonderzoek van vriend eind sept. Lalalaura: vrijdag 14 september poging 5 gehad, 1 oktober bloedtest. Daarna nog 1 ronde, dan verder onderzoek en mogelijk door met IVF/ICSI Mangoeste: oktober start IUI SD90: 1e IUI met clomid en pregnyl. 19/9 IUI, 4/10 NOD. MinnieM: 08/18: gestart met thyrax. 31/08: behandelplan bespreken (wel of niet clomid). Soturi: Nog zelf proberen t/m eind oktober, daarna bij geen resultaat waarschijnlijk IUI. Lisewiesje: In afwachting van zaadonderzoek fertiliteitskliniek. Goed = starten ICSI. Niet goed, kunnen ze niks voor ons betekenen. Jolo: 1ste x iui met clomid en pregnyl. 10/09 follikelmeting (Links follikel 18mm) => 11/09 inseminatie (13,8 milj. zaadcellen). SummerB: MMM rust en rond November onze laatste ISCI proberen Mauzy82: nu 4e ronde IUI. 21/9/18 fm meting. Nu rechts 1 van 10mm links 1 van 8 mm. Ila: bezig met cryo terugplaatsingen (nog 7 rietjes met 9 cryo's in de vriezer). Na miskraam 2 rustmaanden, in september weer hervatten. Rooz86: ronde 23, nog paar maanden zelf proberen, anders starten met iui Kimmetjuh90: Wachten op positieve ovulatie test Mila27: Ronde 1 puregon + pregnyl, nod is 30 september WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, wanneer jullie gestart zijn met proberen en jullie traject. Bij ‘status’ kan je invullen wat jullie huidige status is. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
Even van me af schrijven hoor Ik merk dat ik zo vreselijk onzeker ben en het echt heel moeilijk vind om vertrouwen te hebben in de artsen. Voor mijn gevoel is vrijdag bijna te laat.. straks springt het ei vanzelf al? Zij zeggen dat het niet te laat is en dat ook al zou hij gesprongen zijn hij zeker nog te bevruchten is. Heb ook al wat last van druk in de eierstok. Terwijl momenteel mijn ei ook niet super hard groeit. Ze gaf ook als advies dat manlief vandaag of morgen het best nog een zaadlozing kan hebben. Dus nu twijfel ik weer wanneer we zullen doen Ik moet gewoon op hen vertrouwen maar ben denk ik een controlfreak ofzo Voel me er best rot onder...
Die twijfel die je hebt kan ik me geheel goed voorstellen. Ik heb op die momenten na de pregnyl ook altijd dat me de twijfel om het hart slaat of mn ei al niet springt/gesprongen is. Meestal wat ik lees en hoor en mn rust in vind is dat het ei na pregnyl nog een laatste groei spurt krijgt en met pregnyl springen ze bij 36 uur. Zo heb ik t gelezen en gehoord en nagevraagd in zh bij mij. En daar vertrouw ik maar op. Afgelopen lopen 2 uur voor de iui al de steken in de buik en bij iui was dat weg. Dus vertrouwde het meteen niet meer. Ik zou je toch zeggen om vertrouwen te hebben erin. Hoe moeilijk en onzeker ook. Volgens mij nog een keer klussen als ze dat aangeven lijkt me dat zeker niet verkeerd dat staat er al een leger klaar voor als t eitje komt. Heel veel succes en hopelijk over 2 weken een roze test knuff
FUCK. Morgen IUI en ik denk dat ik met een beginnende schimmelinfectie zit. Heb dat normaal nooit. En nu ben ik bang dat ik de hormonen voor niks genomen heb en de IUI niet zal kunnen doorgaan
Nogal. Heb echt even stress nu... Dokter berichtje gestuurd, hopelijk hoor ik hem vanavond nog en is het niet zo erg...
Ik zou vandaag dan nog seks hebben.. en denk dat vrijdag wel goed is hoor, als je vandaag de pregnyl zet.. hier is hij ook na 36 uur gesprongen, tenminste, dat denk ik te hebben gevoeld.. en daarna is nog 12 uur te bevruchten.. maar ik snap je zorgen wel! Krijg jij een inseminatie?
Ik moet morgenavond de pregnyl zetten en dan vrijdagochtend inderdaad inseminatie. Heb ook eerder pregnyl gehad maar toen had ik nog geen IUI haha
@SD90 das 1 geluk zeg ! Maar de zaadjes worden toch ook in de baarmoeder gebracht? Dan komt het toch niet in aanraking met de schimmel? Of zie ik dat verkeerd?
Een schimmeltje... Dat klinkt zo lief en schattig blijkbaar was het dus paniek voor niks en is het helemaal niet erg! Oef! @Mauzy82 Ik was al bang dat de katheder er dan wel mee in aanraking zou komen en dat kwaad kon ofzo. Weet ik veel