Nee niet standaard hoor. Maar ik heb progesteron tekort en korte LF. Oh wat rot voor je! Heb je wel pijnstilling genomen of iets?
@Memmiee hier gaat het iets beter. Ben dinsdag na twee uur werken terug naar huis gegaan. Merk dat ik, hoewel ik thuis nog steeds op mijn tenen loop, wel iets meer tot rust kom. Nu op 8 dpo ofzo. Nepsymptomen nemen wat toe. Dat wisselt echt per ronde. Maar... Ik trap er niet meer in. Ik wacht af, als ik over een dag of 3-4 rugpijn krijg weet ik weer genoeg...
Aha, oké! Ja, ik kon echt niet anders (vind dat altijd zo dubbel in de wachtweken, paracetamol werkt niet dus ik moet dan al zwaardere medicatie nemen...). Pijnstillers en een uur of 4 in bed gelegen. Nu gelukkig weer helemaal oké
Vervelend hè die symptomen.. en dan ook nog de utro die je voor de gek kan houden.. Maar ik ga voor je duimen! Hopelijk gewoon een mooie positieve test in je handen
Ben echt blij dat het weekend is. Heb een gigantische stressweek achter de rug (niet alleen de spanning van de IUI maar nog wat dingen die meespelen en tegenzaten) en heb barstende koppijn Volgens mij ook een virusje. Maar wel blij dat de wachtweken nu beginnen. 1 dpo, joehoe
Ik ga er echt niet meer vanuit. Ben eigenlijk gewoon aan het dagen-afvinken tot de volgende stap. Nog 1 ronde hierna en dan meer onderzoek of meteen IVF. Dit voelt zo zinloos....
Hahaha en die eerste dagen van de wachtweken vallen meestal nog wel mee...Want dan weet je dat je echt nog niets kunt voelen... Maar daarnaaaaaaa... Hahahaha... Succes met het jezelf niet gek maken! Whahaha
Haha dankje! Nou maak ik me normaal niet zo snel gek meer met symptomen maar nu de kansen met IUI wat hoger liggen.. wie weet draai ik 180 graden, haha! Vanavond neemt manlief me mee naar de bios, even filmpje pakken samen
Vorige ronde ging het wachten me behoorlijk goed af. Maar toen had ik ook weinig nep-pregnyl symptomen. Nu heb ik tinteltjes in mijn onderbuik en iets gevoeligere borsten. Dat laatste heb ik afgelopen rondes helemaaaal niet gehad. Je kon er nog net geen kraanwagen aan hangen. Heb toch meteen weer een pietsje (valse) hoop... zucht....
Wat vervelend voor je dat je zo’n last hebt van de hormonen! Een embryootje is in dit stadium nog niet aan jou verbonden, dus ik zou me nu niet te druk maken om de medicijnen die je nodig hebt. Het is al ellendig genoeg voor je zonder je verder zorgen te hoeven maken.
Mag ik vragen welke medicijnen je neemt? Ik mag geen nsaids zoals ibuprofen gebruiken, die hebben invloed op de hormoonhuishouding. Ik heb van de arts tramadol voorgeschreven gekregen, veel heftiger (Gebruik ik dan ook zo min mogelijk) maar veilig bij zwangerschap o.d.
Kreeg geen meldingen meer, even update hier; nu onderweg voor 3e meting Ik hoef geen ovulatietesten meer te gebruiken, want die blijken niet te werken naar behoren bij mij, gaf al een piek aan bij een ei van 10mm
Oow das wel raar al zo vroeg een piek. Of kan dat komen door de hornonen? Wel fijn dat je nu gevolgd word met echo's. Hopelijk snel de tp
Dafalgan forte en ibuprofen 600 samen... Beter eens overleggen met de arts dus, als ik het zo lees. Thanks voor de info, goed om weten! @Ila Ja, ellendig is het wel. Sinds ik de clomid enkele dagen had ingenomen dagelijks hoofdpijn, de ene dag al zwaarder dan de andere. Maar gisteren was het echt niet te doen dus moest écht wel wat nemen. Ik hoop echt dat ik op tijd goedkeuring voor menopur krijg want een dubbele dosis clomid zie ik echt niet zitten... @Kimmetjuh90 Succes! Duim voor je dat je gevoel niet klopt en je eitje wel goed gegroeid is!