MMM clubje 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door WanneBeMommy, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hsg slaan ze over omdat ze vooraf al met een soort echo/contrastvloeistof hebben gekeken ... En dat zou dan een beetje dubbel zijn...

2. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Dat is inderdaad wel lang ja:). Als het na bijv 10/15 minuten is zou het de komende dagen eerder kunnen gaan verschijnen.

3. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hahha ja misschien stond het streepje er al eerder. Dat weet ik niet. Toen had de test een onderonsje met lege wc rollen in de prullenbak....

4. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Nou hier net echo gehad door ja wel weer es een vreemde! :mad: eitje nog altijd niet groot genoeg. Zij heeft m paar keer gemeten en kwam op verschillende cijers uit. Waardoor ik het nu totaal niet meer vertrouw. Zoveel gyn gezien en zoveel verschillende verhalen/metingen. Het grootste wat ze zei was 17mm echter in breedte leek die niet helemaal meetbaar in mijn mening en dus kwam ze op gemiddelde 13mm en moet vrijdag weer terug voor echo. Aan alle kanten heb ik het gevoel een wandelende experiment te zijn deze ronde en ben het zat! Ik spreek vrijdag de gyn en wil dat dit stopt. Echt belachelijk zo! Ze belt nog voor 5 uur of menopur omhoog gaat weer of t zelfde blijft. Waar eerst geen eitjes zaten (rechts) nu stuk of 3 over de 10mm. Ik snap er geen bal meer van. En nog maals heb sterk het gevoel dat het fout gaat zo. Hoe word het gemiddelde van een ei eigenlijk berekend? Weet iemand dit ?

5. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Mauzy82 jeeetje wat super raar en stom...Ik heb eigenlijk geen idee waarop ze die metingen baseren. Geloof het altijd maar gewoon...

Mauzy82 vindt dit leuk.
  6. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Jeetje, dit schiet niet op voor je zo! Ik dacht dat ze altijd gewoon het breedste gedeelte opmeten in de breedte en de lengte, maar geen idee of ze daar dan het gemiddelde van nemen. Het breedste is toch gewoon de maat? Ik ben morgenochtend aan de beurt voor de eerste meting, dus ik zal even extra goed opletten wat ze nu precies doen met de berekening.
    Ik heb doordeweeks juist altijd steeds dezelfde arts (de fertiliteitsarts), maar hoop stiekem altijd dat ik een ander krijg :oops:. Ik vind ‘r niet zo geweldig qua persoon en ze heeft in de loop der tijd wat foutjes gemaakt, wat mijn negatieve gevoel tegenover haar alleen maar versterkt. Maar helaas krijg ik alleen een andere gyn in het weekend of wanneer ze vakantie heeft. Wat de baliemedewerksters dan brengen als vervelend nieuws, terwijl ik alleen maar blij ben :p

Mauzy82 vindt dit leuk.
  7. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Geen idee hoe ze de grootte van een ei berekenen, kan je dus niet helpen...
    Maar wat een rare toestanden weer :( ik had zo voor je gehoopt dat het nu wel goed zou zijn.
    Fingers crossed dat het nog goedkomt deze ronde en je niet plots met te veel eitjes eindigt door de ophogingen...

@Lalalaura Hopelijk binnen een tweetal dagen toch nog een streepje binnen de tijd...

Hier heb ik het niet kunnen laten om toch de pregnyl eruit te testen. Nu 9 dagen na de inspuiting/7dpo nog geen blanco test gehad. Pregnyl 5000 is er meestal uit na 10 dagen zeker?

Mauzy82 vindt dit leuk.
  8. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Bij vorige rondes meten ze ook gewoon de hoogte en breedte en als ei 16 of groter was dan nog 1 dag menopur en volgende dag pregnyl. Dus ja.. maar ze heeft 1 ei 3 a 4 x gemeten met verschillende cijfers heel raar. Ze zouden voor 17:00 terug bellen. Maar ook niet dus !!!:mad: ik hang morgen aan de lijn.

Ja ben ook bang dat de andere eitjes door schieten en deze ronde straks al voorbij is voordat hij start.

Ronde duurt kwa spuiten en groei zowiezo alweer te lang. Zit op cd 19 en spuitdag 16. En inmiddels een heleboel rekslijm. Dus ja ik ga morgen eens bellen wat ze van plan zijn. En of ik 1 of 2 vaste gyn kan krijgen en geen 6 in 1 cyclus.

9. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.580
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Oh verdorie. :( Wat zwaar balen meis. Hopelijk gaan de laatste IUI's toch nog een baby opleveren, en anders toch zoals je gevoel zegt, met IVF. Dikke knuffel.

10. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.580
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Foto?! Foto?! :D

11. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.580
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Jeetje wat vervelend. Het gemiddelde word berekend door zegmaar de lengte en de breedte op te meten. Als een soort "kruis". Morgen maar meteen bellen, zo rot voor je die onzekerheid.

12. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.580
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Hier nu 5 dpo. Wel weer wat bekende krampjes gehad. Maarja heb ik wel vaker, ook met Utro. Nog wachten tot volgende week zondag, pff...

13. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.580
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ja ze zeggen 10 dagen, maar las wel eens dat het soms na 12 dagen nog Pregnyl kan zijn. Weet het dus eigenlijk niet :eek:

14. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Zij kwam uit op 13mm gemiddeld. 1 kant van 17mm. Maar goed we wachten vrijdag maar weer af. K moet welliht ook niet te snel willen...

15. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Er zit niks anders op dan gewoon te blijven testen dus xD

Snoepjes vindt dit leuk.
  16. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Helaas. Die tuurder kreeg ik er niet op. Al helemaal niet omdat ik hem daarna onder de kraan had gehouden omdat ik ergens had gelezen dat indroog streepjes dan weg gaan... whahhahaha ik ben hopeloos.

SD90 en Snoepjes vinden dit leuk.
  17. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.580
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ja of wachten, just like me :roflmao:
    Door jouw post dat je de Pregnyl er aan het uittesten bent kreeg ik net ook de testkriebels. Maaarrr ik heb me beheerst :roflmao:
    Ik ga pas testen als het echt duidelijk is :thumup:

SD90 vindt dit leuk.
  18. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ik teste met 13 a 14 dagen nog eenblichte pregnyl streep. Dus kan soms echt wel lang aanhouden. Daarom mag ik meestal 14 dagen + 1 dag pas testen. Hahaha dus ja 15 dagen... lekker slim aan t praten vandaag :eek:

SD90 vindt dit leuk.
  19. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    't Is wel duidelijk dat ik heel slecht ben in wachten, haha. Ga dat eruit testen in het vervolg dus NIET meer doen (zeg ik nu :rolleyes:) maar wilde ergens wel eens weten hoe mijn lijf reageert en hoe snel alles eruit gewerkt wordt. Excuses, ik, nee hoor :roflmao:
    Respect dat je wacht hoor, lijkt me beter voor je gemoedsrust en zo, hehe.

@Mauzy82 Wauw, zo lang nog een streep bij jou soms! Ik dacht dat het er na 10 dagen meestal wel uit was. Hopelijk duurt het bij mij niet zo lang... :p

Snoepjes vindt dit leuk.
  20. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    @Mauzy82 wat balen zeg! Morgen zeker bellen en gewoon 1 behandeld arts vragen.. Dit gaat nergens over!
    Een follikel gemiddelde heb ik nog nooit gehoord, ze meten normaal gewoon de 2 zijkanten en zo groot isie. Daar is geen berekening voor nodig. Hebben ze soms oud apparatuur ofzo?

Deel Deze Pagina