Jawel joh, in de Hema liggen ze elk jaar! Lekkerrrr Iemand al die 'pumpkin spice' smaak tegengekomen? Leek me wel lekker maar durfde het niet aan, haha. Hopelijk breekt het snel door trouwens, @Jolo!
Die pumpkin spice is echt belachelijk lekker!!! Ik heb me daar vorig jaar al scheel aan gegeten. En dit jaar ook al een zak van op.. die zijn nu ook 2 voor 5 geloof ik.
Die ken ik helemaal niet. Heb ze net f gegoogeld. Zou ze wel es willen proberen ja haha k was vanmiddag mn choco letter al aan t zoeken. Maar die hebben ze niet snel. De letter Y
Oooooo mauzy ik duim voor je...!! En lekker zijn jullie zeg, met je pepernoten! Dat is zooooo lekker. Maar ik moet echt zoooooo op mijn gewicht letten. Opeens vind ik alleen SummerB nog aardig.. hahahaha
@Mauzy82 We zijn allemaal benieuwd ! Hier ben ik zonet goed ongesteld geworden, EINDELIJK 10 oktober folikkelmeting
Yes yes yes !!!! Eitje groot genoeg Morgenavond tussen 20:00/21:00 pregnyl en maandag 1 oktober om 11:45 de IUI wauw toch nog gered. Wel vandaag en morgen ook nog de menopur spuiten
Dank je wel ! Jij ook succes vanmiddag Jammer maar eindelijk. Kun je wel door naar de volgende (hopelijk roze ) ronde
Super dat de ronde kan doorgaan @Mauzy82! Ben blij voor jou! En inderdaad, succes vandaag, @Kimmetjuh90!
Was nog f spannend hor, rechts zijn ook 3 meegegroeid. Vermoeden dat tie zo blijven. Al moet ik nog wel 2 dagen menopur ook spuiten. We wachten weer af haha