MMM clubje 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door WanneBeMommy, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Succes @Mauzy82 en @Pimpelmeesje!
    Hier vandaag 12 dpo en negatieve test dus ik vermoed dat het game over is voor deze ronde. Dat mijn maandstonden maar snel doorbreken dan...

2. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

A gatver nee !:( das echt niet leuk. Dan hopen dat het snel losbreekt en door naar de volgende ronde. Ik ben nu aan het wachten :eek:

3. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook maar denk dat ik wel nog een aantal dagen zal moeten wachten. Voel nog totaal niks aankomen. Grrr.
    Succes!!

4. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Bah ja dan zit je der nu echt op te wachten en dan komt er niets. Gebruik je ook utro of dat niet?

5. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Nee, geen utro hier dus gewoon afwachten. Vind het wel raar. Normaal heb ik al dagen voor ms lichte spotting en nu nog niks. Hopelijk de invloed van de hormonen, maar hoop nu ook wdl dat ik niet plots een LF van 16 dagen ofzo ga hebben... :/

6. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Pimpelmeesje vindt dit leuk.
  7. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik had met de IUI's ook andere dingen dan ik gewend was. Zou me er niet te druk om maken, die hormonen doen gewoon een hoop met je lijf.

SD90 vindt dit leuk.
  8. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Yes, zal ik doen :) Als ik voor 12 uur niet gebeld ben is ie iig goed ontdooid, maar de mevrouw vorige week zei dat het bijna altijd goed gaat met ontdooien sinds ze op dag 5 invriezen, dus daar maak ik me niet heel druk om. Anderzijds ben ik toch wel blij als het 12 uur is geweest :p

Snoepjes en Mauzy82 vinden dit leuk.
  9. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Blegh ik heb al "eipijn" en iui moet nog... of is dit juist super timing... wie zou het zeggen.

10. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik hoop voor jou dat het dan snel doorbreekt ! Bij mij heeft de LF toch ook wel wat langer geduurd dan normaal, dus misschien dat de hormonen er idd wel voor wat tussen zitten o_O
    Maar ik hoop dat je ze snel gaat doorkrijgen!

SD90 vindt dit leuk.
  11. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Juist prima timing als je het mij vraagt. :thumup: Eitje staat op springen en ook al is hij wel net al gesprongen, ook dat geeft niks, leeft ook nog wel even en de zaadjes kunnen er dan zo op af racen :D

Mauzy82 vindt dit leuk.
  12. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Weet je waar ik echt bijna om kan janken? Paar jaar geleden heb ik een tijdje bij een groep gezeten op zp en fb waar ik uiteindelijk mee gestopt ben omdat het te confronterend werd. Heb met enkele nog contact. En nu is echt iedereen daarvan óf zwanger óf al lang en breed bevallen.
    Iedereen, behalve jawel: ik dus o_O

Wat doet dat zeer zeg. Ouch :(

13. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Duimen draaien hier!!

14. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Mauzy82 en @Pimpelmeesje heeeel veel succes!

Ik heb vandaag een enorme rotdag. Vanmorgen weer naar Genk gereden om bloed te prikken. Voor niets natuurlijk want weet al via de thuistest dat het niets is. Straks word ik gebeld met de “uitslag”. Ga toch maar vragen of er een mogelijkheid is meteen verder onderzoek te doen en de laatste iui te skippen of uit te stellen. Dit heeft toch gewoon helemaal geen zin!!

@Memmiee dat is inderdaad gewoon super rot! Heeeel erg dikke knuffel jouw kant op!!

15. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ja dan voelt het allemaal zo nutteloos voor je lijkt me. Waardeloos zeg :(
    Hoe gaat het nu op je werk? Je had even een time out toch?

Lief!! Dank voor je knuffel. Ik stuur er ook een terug want die kan jij ook wel gebruiken denk ik! Knuffel!

16. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ik ben wwer thuis en op wachtbank. Godzijdank een eiegn gyn haha nou ja overmaat van ramp in deze toch al rampen ronde nu maar 240.000 mindere kwaliteit zaadjes... dus ja kon er ook nog wel bij. Hopelijk heb er 1 zin om in t eije te gaan zitten.

Wel mag ik de wachttijd naar de ivf toe opvullen met iui. Zegt dat mensje. Ja als dat zin heeft. K zeg nou ja als het dan geen zin heb, wat voor zin heb het dan nu? Kreeg k geen antwoord op. Zal me benieuwe deze ronde.

@Lalalaura dat is ook erg rot he, wetende dat het al nega is en dan ook nog even gebeld worden voor de vorm. Elk geval een dikke knuf.

@Memmiee dat is ook heel rot als t iedereen lukt behalve jezelf. Ook een dikke knuf.

@Pimpelmeesje nog maals heel veel succes vandaag !

17. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Precies, goed gezegd! Je weet in ieder geval dat het zonder IUI helemaal geen zin heeft (behalve de gezelligheid natuurlijk) en met heb je in ieder geval kans dat het lukt. Lekker onbezonnen uitspraak :|. En wat je zegt; er is maar een zaadje voor nodig om zwanger te raken!

18. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Ja, dat bloedprikken terwijl je weet dat het voor niets is, is echt rot. Ik heb zelfs eens iemand daar gehad die met een wetend lachje op haar mond zei “spannend!”. Uhm, een hcg meting hoeft lang niet altijd iets leuks te betekenen... Maar ook al weet je dat je niet zwanger bent (maar je bent ook nog niet ongesteld, dus ik duim evengoed gewoon nog even door voor je tot je de uitslag hebt...), ze moeten wel weten dat je hcg op 0 staat anders mag je niet door naar de volgende ronde. Dus hoe lullig ook, het is uiteindelijk wel ergens goed voor.

19. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Oh wat balen van die score :( wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar kans is natuurlijk wel klein zo. Waren de eerdere zaadonderzoeken wel goed? Met zo'n score zou je gewoonlijk gelijk voor icsi in aanmerking komen.

De wachttijd opvullen met IUIs is mss wel fijn, de kansen zijn dan klein maar er zijn meer 'wondertjes' voorbij gekomen hier dus als je het niet te zwaar vind zou ik daar wel voor gaan. Dan heb je ook het gevoel dat je bezig blijft.. Maar hangt ook wel een beetje af van hoeveel last je er van hebt, of het ver is naar het zh etc

20. Pimpelmeesje

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik heb met de IUI's nooit bloed hoeven prikken, zeiden ze tegen jou dat het nodig was ? Is toch bizar hoe verschillend ziekenhuizen zijn!

Deel Deze Pagina