Ik heb nooit IUI’s gehad (meteen begonnen met IVF) en moest bloedprikken na de verse tp in verband met de utro en ik moest bloedprikken na de vmk’s en miskraam om te testen wanneer het hcg op 0 stond. De keer dat ik na de tp gewoon ongesteld werd hoefde het niet en kon ik gewoon door naar de volgende ronde. Maar ik denk inderdaad wel dat er veel verschil zit in werkwijze per ziekenhuis. Wauw, wat een mooie! Wat superfijn voor je!
@Pimpelmeesje de vorige 3 rondes zaten we ver boven de 1.5 miljoen en nu hadden we een "minder"staal helaas. Maar volgens de gyn nog altijd goed genoeg voor IUI. Wij mogen na 6 IUI door IVF. Zij wouden het eerst zo proberen normaal zou ik al in IVF zitten idd. Maar worden na deze ronde ingeschreven, ligt eraan wat uit deze ronde komt. Maar met deze score moet er echt een wonder gebeuren. We konden ook net in een "slecht vijvertje" zitten kwa zaadjes. Maar begonnen met ruim 2. Miljoen tot nu 240.000 dus lijkt mij enorme afbouw in kwaliteit. En goed gevoel/vertrouwen heb/had ik al niet.
@gooooo pimpelmeesjes zaadbolletje! (Dat flauwe woordgrapje kon ik ECHT niet laten) @Mauzy82 super balen maar ik duim voor je op een wondertje Hier vandaag wat knopen doorgehakt. De dokter kan pas 18 oktober voor een gesprek. Dan kan ik daarvoor precies nog een poging hebben. We hebben besloten dat maar te doen. Niets doen is nog vervelender. Daarnaast contact gehad met mijn huisarts. Zij was even streng voor me (had ik eigenlijk wel nodig) en raadde me aan even een goede poging te doen mezelf een trap onder mijn hol te geven. Ik ben doorverwezen naar een hele goede psycholoog, maar de wachttijd is lang. Ze zei gewoon: Het is simpel, je moet jezelf gewoon staande zien te houden tot dan. En vier maanden thuis sippen gaat dat niet makkelijker maken. Ga proberen rustig weer wat dingen qua werk op te pakken. Structuur voor jezelf creeeren. Ze had liever gezien dat ik Genk uitstel. Echt eerst even tot rust komen. Ik ken mezelf goed en weet dat ik geen rust krijg tot ik zeker weet dat mijn lijf verder in orde is. Aan ivf ga ik echt niet beginnen als het in mijn hoofd niet rustig (genoeg) is. Maar deze laatste poging en onderzoek wil ik gewoon gedaan hebben..
 Ik ben blij dat je op het goede pad zit. Het is moeilijk, aan de ene kant wil je rust hebben en eerst happy zijn, maar aan de andere kant maakt wachten dat je alleen maar minder happy bent, want niet zwanger. Maarja bij jou is het niet alleen het zwangerschap stukje, dus mss idd verstandig om even te wachten tot je dat meer een plekje hebt kunnen geven. En als het toch nog mag lukken deze ronde dat is het vast zo bedoeld
Succes met de wachtweken @Mauzy82 en @Pimpelmeesje Ik ga over 2 dagen kijken of er nog ovitrelle in mn lijf zit of niet, en daarna zaterdag of zondag weer testen, heb echt t gevoel alsof er van alles in mn buik gebeurt ook al probeer ik t heel hard te negeren... zou bijna willen zeggen dat ik wel denk zwanger te zijn, maar is nu nog een hele gevaarlijke uitspraak.. dus ik hou het nog even op: Ik hoop zwanger te zijn (heerlijk die zelfbescherming soms)
Spannend voor jullie @Pimpelmeesje & @Mauzy82 ! Hier cd18 en nog altijd geen positieve ovu test Ondanks clomid nog wel..
Wou je tot NOD wachten? Is nog lang he 5 dagen die willen dan niet om vliegen. Ik hoop dat hij heul snel positief is ! En je de ronde kan starten of ja wachten... Hier vandaag 1 dpo en nog altijd een zeer zeer gevoellige buik vorige 3 rondes niet zo meegemaakt als nu. Net of de krampen niet willen vertrekken. Hopelijk snel voorbij. Belemmert me in mn werk dit keer. Laten we hopen dat het een posi iets is!
Ja ik ga echt wachten tot zondag, de "officiële" testdag. Als ik eerder test en hij is wit ga ik me alleen maar rot voelen en zal toch zondag en dinsdag moeten testen van de kliniek. Dus tot die tijd steek ik mn kop in het zand en hou een klein beetje hoop... ofzo #struisvogel Vervelend die pijn! Hopelijk zakt het snel af. En betekent het iets positiefs uiteraard!
Ja ergens hen je gewoon gelijk! Kan ik me dat heel goed voorstellen. Ik ga t deze ronde ook echt proberen uit te houden. Heb ook geen testen in huis.
Ze liggen der alweer uit (gebraakt) ben nu over op kaasflips werd in 1 klap misselijk vanmiddag. Voel me nog altijs niet goed sinds gisteren. Nog nooit zo gehad. Zal wel griepje zijn denk k.
Beterschap meis!! Maar je gaat toch niet na het uitspugen van de pepernoten over op kaasflips?! Zijn die wel binnen gebleven?