MMM clubje 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door WanneBeMommy, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Vorige ronde had ik op cd 11 eentje van 18 mm, dus ik had inderdaad niet verwacht dat er nu al zo'n grote klaar zit :D
    Ik denk wel dat dat best vroeg is als ik de reacties van de andere dames hoor wanneer zij langskomen voor de follikelmeting.

Ik vraag mij wel af of er veel verschil in is als je nu bv een eitje laat spreken van 25 mm of bv. 18mm? Bij de meting natuurlijk, want door de pregnyl krijgt deze nog een groeispurt. Iemand die daar het antwoord op weet?

2. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Dames even een vraag. Even daargelaten dat het een griepje zou kunnen zijn. Braak ik nu voor de de 2e ochtend mn maag der uit zonder inhoud. Gewoon plotsklaps vies misselijk en opgelucht na dien. Zit nu 9 dagen na de pregnyl en 7 dpo. Rechts en links in onderbuik al vanaf gister spierpijn gevoel en pijn met niezen/hoesten. Heb temp gemeten maar geen "verhoging" aanwezig. Ander stom iets en sorry voor t zeggen maar met de bollejes inbrengen kom ik minder hoog en minder goed naar binnen. Herkenbaar ? Of allemaal hormonen weer? Herken dit van voorgaande rondes niet. En jaaa ik weet kan even goed griepje zijn waar k wel rekening mee houd. Verneem t graag...

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Gister a o nd roze verlies, vandaag temp nog meer gezakt, ik verwacht vandaag dat t doorbreekt, moet echt wachteb met bellen tot ik echt bloed helaas..
    Laat t maar gauw komen, dan kan ik weer door :)

4. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Wat stom :( Dikke knuffel !

5. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat je je nog steeds niet goed voelt, Mauzy! Wat het ook is, het duurt inmiddels toch al best wel lang. Ik kan je niet zo goed helpen, helaas. Ik weet alleen dat het spugen niet door een eventuele zwangerschap kan komen, daar is je hcg nog veel te laag voor. Pas wanneer je in je hcg piek komt kan je hier last van krijgen.
    En wat betreft de utro, misschien gaat het wat moeilijker doordat je je baarmoedermond dicht is? Misschien zeg ik iets geks, maar ik kan me voorstellen dat het rond de ovulatie open en zacht en en daarna het zich meer afsluit. Ik wens je in ieder geval beterschap en snel een prachtige positieve test toe!

6. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je :)

7. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Ik heb sinds gisteren tuurtestjes. Het zou in theorie nog van de Pregnyl kunnen komen (11 dagen geleden geprikt), maar samen met dat ik gevoelige borsten begin te krijgen, probeer ik goede hoop te houden. Het wordt in ieder geval spannend de komende dagen!

Jolo en Mauzy82 vinden dit leuk.
  8. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik duim voor prachtige oploop meis!

Ila vindt dit leuk.
  9. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Gevoelige borsten waren bij mij een heel goed teken! Spannend meis!

10. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Wat vervelend zeg. Ik herken het wel dat het op een gegeven moment wat lastiger gaat met inbrengen.

11. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    @Jolo zo dat gaat snel zeg!

Hier: vanmorgen een andere test gedaan en ook omowit. Heb de kliniek gebeld nog voordat ik utro inbracht en gevraagd of ik mocht stoppen. Dat mocht, dus binnen enkele dagen zullen wij ook starten met IUI 2.

Jolo vindt dit leuk.
  12. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Hallo dames,

Mag ik met jullie mee kletsen? Ik ben sinds maart
    2015 gestopt met de pil, 2 mk, 4 iui's en 2 bbz verder ben ik door gebrek aan eileiders toegewezen op ivf. 2 weken geleden ben ik begonnen met de pil en ik mag 24 okt de eerste spuit deca spuiten. Vind het allemaal super spannend en ondertussen natuurlijk veel angst dat het allemaal niet gaat lukken.

Heb nu al veel ellende van de pil. Ben blijkbaar allergies voor deze pil en heb allemaal uitslag en jeuk. Daarnaast heb ik net ook spotting gekregen waar ik normaal nooit last van heb. Hopelijk kan dat geen kwaad.

Ik hoop veel positieve uitkomsten hier te mogen lezen! Vanaf 12 nov krijg ik de echo's om te kijken of we een punctie kunnen inplannen. Hebben jullie tips om mezelf voor te bereiden?

13. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Ila wat spannend !!! :thumup::thumup::thumup:

14. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Ila dat is goed nieuws tuurtestjes ! Ik hoop dat ze oplopen.

En dank voor je reactie. Maar even kleine aanvulling. Door jaren lang geen hormonen naar nu kan het best zijn dat ik op alles heel vroeg en sterk reageer. Dus acht het niet helemaal onmogelijk maar goed we moeten toch nog dikke week wachten voordat we t antwoord weten haha

15. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Ik hoop het zo voor je!!

Bij mij ook :).
    Super dat je meteen kon stoppen met de utro en dat je snel door kan naar de volgende ronde. Weer volop nieuwe kans :thumup:!

@Dalysa welkom! Wat heb je al veel meegemaakt :(. Wat waardeloos dat de ivf zo al niet prettig voor je begint met een allergische reactie. Tips heb ik niet echt, behalve zorg goed voor jezelf en wees lief voor jezelf. En accepteer dat je man dit proces anders ervaart dan jij, laat hem ook zijn ding doen waar hij zin in heeft en probeer te begrijpen dat zijn hele wereld niet om de ivf draait, terwijl jouw wereld dat wel doet. En als laatste, denk er goed over na wie je hierover inlicht. Sommigen willen er graag met iedereen over praten, sommigen delen het liever alleen met naasten of juist met niemand. Steun is fijn, maar als er tegenslag is wil je misschien liever niet dat iedereen je belt of appt in de hoop op goed nieuws. Maar ja, je hebt al genoeg meegemaakt om hier zelf ervaring mee te hebben.
    Ik wens je alvast heel veel sterkte in je traject en hoop dat het jullie veel mooie embryootjes mag opleveren!

16. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Bloedwaardes zijn in orde, maar de eisprong is nog niet op gang gekomen. Inseminatie gaat dus woensdagochtend doorgaan en ik mag vanavond de pregnyl spuiten. En hij is nu al 25 mm o_O Wat gaat dat voor een joekel worden...

SD90 en Mauzy82 vinden dit leuk.
  17. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Een grote dino ei geloof ik:rolleyes::roflmao:

18. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Whaha, ik zie het al voor mij, surpriiiisseee ! :roflmao:

19. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Als er dan ook nog ff wat moois uit het ei komt dan is het helemaal perfect :thumup:;):D

Jolo vindt dit leuk.
  20. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Een groot en sterk ei, voor een grote en sterke baby! :thumup:

SD90 en Jolo vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina