MMM clubje 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door WanneBeMommy, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal!!

Ben een beetje druk waardoor ik het niet echt meer bij kan houden hier :confused:

Zelf ben ik vandaag 8dpo, niet echt een spannend moment dus o_O

2. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Toch wel een beetje he ;) Wanneer ga je testen?

3. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Niet denk ik. De kans dat ik zo zwanger wordt is 0.00001% ;)
    Al hoop ik uiteraard op een wonder

4. SD90

SD90 Fanatiek lid

3 nov 2017
    2.292
    2.489
    113
    Vrouw
    Ik begrijp je wel hoor, ivm die opluchting. Fijn dat je er op zich wat relaxed in staat, kan maar goed zijn voor je lijf hé.
    Ja, echt blij dat ik naar menopur ben mogen switchen... Nu hopen op weinig bijwerkingen hiervan maar ik heb er best vertrouwen in!

@Jolo IUI al weer achter de rug! Hopelijk goed staal en alles vlot verlopen! Het wachten kan weer beginnen... :)

5. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    We gaan voor dat wondertje ❤

SummerB vindt dit leuk.
  6. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    De IUI is weer allesbehalve vlot verlopen :roflmao: Stomme kronkelbaan o_O Ook wel wat bloed verloren toen ik meteen erna naar het toilet ging, maar dat is normaal zei ze dus ik maak mij geen zorgen. Zo'n volle blaas is het toch niet hoor...

Ik moet vanaf deze ronde ook werken met utrogestan nav mijn 2 vroege miskramen.
    Ik heb ook 2 vragen gesteld:
    - mag sporten na de inseminatie? Ja, dit mag en kan helemaal geen kwaad. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Wel best sauna en warme baden vermijden.
    - kan een grote follikel kwaad voor cystes? Neen, kan geen kwaad. Sommige mensen hebben nu eenmaal grotere follikels dan anderen. Met een kleine follikel kan je ook cystes maken.

Ohja, en zaadkwaliteit was ook erg goed ! Er zijn nu 30,4 miljoen zaadjes aan het zwemmen :rolleyes:

Mauzy82 vindt dit leuk.
  7. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    He wat gek! Gaan uitstrijkjes bij jou ook zo lastig?

Maar wel fijn dat het gelukt is! Afwachten weer..

In principe kun je na een iui alles. Na de sex kun je dat ook ;) Maar het liefst blijven we de rest van de dag met onze benen omhoog :roflmao:

8. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik heb de rest van de dag verlof genomen dus breng mij niet op gedachten om de ganse tijd met mijn benen omhoog te liggen :roflmao::roflmao::roflmao:

Neen, nooit problemen gehad bij uitstrijkjes. Ik begrijp het ook niet goed :p

9. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Haha wel lekker vandaag vrij! Ben je al misselijk? :roflmao:

10. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik wou dat ik mij al extreem misselijk voelde ja :rolleyes: Dat zou ik er zo graag bijnemen, haha !

11. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Jolo bij mij ook kronkel de kronkel en meestal met tangetje anders lukt het niet haha alleen afgelopen keer niet toen ging het ineens goed.

12. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Tuurlijk! Ik denk dat we hier allemaal met liefde 9 maanden kots misselijk zijn. Als het ons maar een gezonde baby geeft.
    We missen toch weer dat luikje he, hoe leuk zou het zijn als je nu even kon kijken naar de borstcrawl en het drijven met die vingertjes omhoog van de zaadcellen?

13. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw

Hoe leuk zijn deze filmpjes??? :D:rolleyes:

Mauzy82 vindt dit leuk.
  14. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Zou pas realistisch zijn als er ook filmpjes zijn waarbij ze allemaal de verkeerde kant op zwemmen ;)

Snoepjes vindt dit leuk.
  15. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hahaha idd ! Allemaal van die domme zwemmertjes die overal tegenbotsen :roflmao:

16. SummerB

SummerB Actief lid

7 aug 2018
    256
    83
    28
    Vrouw
    Ja of dat ze allemaal tegen een eicel aan botsen die keihard is en niks toe laat (like mine ;))

17. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Allemaal een hersenschudding !! :eek:

SummerB vindt dit leuk.
  18. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.584
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik heb bij mijn eerste kindje de eerste 16 weken dagelijks meermaals boven de pot gehangen, denk dat dat bij een 2e ook wel gaat gebeuren. Maar doe het met alle liefde, alles voor een baby inderdaad ❤

Mijn echo was oké, ik mag morgen beginnen met Gonal-f ipv Puregon. Omdat het bij mij altijd lastig is de juiste dosering te vinden, moet ik de ene dag 50 e.h. spuiten en de andere dag 62,5. De endometriose zit echt duidelijk op beide eierstokken, dus ze zei al van we moeten afwachten of we de 6 IUI pogingen gaan volmaken als de pijn heel heftig wordt, of eerder doorgaan naar IVF. Maargoed dat zien we dan wel.

19. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Wel fijn dat je door kan met andere hormonen. Is die dan ook vriendelijker voor je Endo? Of heeft dat er niets mee te maken. Nou hopelijk snel een groot ei en dan de volgende ronde in.

Snoepjes vindt dit leuk.
  20. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    @Mila27 en @Mauzy82 Dankjulliewel! Ik test iedere dag :oops:. Ik kan het echt niet laten, maar dat komt ook door mijn twee vmk's. Toen zag de testen die eerst opliepen weer aflopen, dus daar ben ik nu steeds bang voor. Maar so far, so good. Ik zit nog maar op 11 dpo, maar ik ben tevreden over de streepjes. Deze zijn van vanmorgen, de linker Predictor is van gisteren en de andere van vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

Mila27, Jolo en SD90 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina