Superfijn! Ik mag vanavond de Pregnyl zetten (gelukkig gewoon om 21.00 uur en niet midden in de nacht zoals jij ). Dus we gaan bijna gelijk op !
De gyn durfde vanavond niet aan eitje was krap 16 mm dus wilde vandaag en mogen nog even menopur en dan morgenav laat de pregnyl. Is best lang bezig geweest met dubben lol. Maar we mogen weer op t gevreesde bankje van de week. Ohhh wat goed ! Dan lopen we idd gelijk dat vind ik wel fijn
Succes hoor @Mauzy82 en @Ila Ik kijk uit naar woensdag. Dan is de officiële bloedtest, en ik weet natuurlijk ook al dat het geen goed nieuws is, maar dan kunnen we tenminste weer door! Mijn buik rommelt al flink dus verwacht dat ik niet zo lang na het stoppen van de utrogestan ongesteld word...
Ontzettend balen dat deze ronde is mislukt. Maar het is o zo fijn als je snel weer door kunt naar een volgende ronde!
Jaa inderdaad... Dat stilstaan is het zwaarst. Ook al is dat altijd maar een paar dagen, het lijkt een eeuwigheid te duren...
@Lalalaura extra confronterend die test lijkt me. Hoeveel dpo ben je nu? Zou de bloedtest niet alsnog wél positief kunnen zijn? @Kimmetjuh90 alvast veel succes met testen meis! Duim voor je Hier de afgelopen dagen soms ineens de gedachte van 'misschien is het nu wel gewoon raak..' Met vlagen misselijk, steekjes bij de baarmoeder, pijnlijke borsten.. Maargoed, is nog erg vroeg mijn lichaam speelt zoveel spelletjes met me en die hoge dosis progesteron in mijn donder van de utro kan ook nooit goed zijn Ik ga uit van niet zwanger uiteraard.
Vandaag 12 dpo. Maar op 11 had er echt al wel iets, al was t maar een mini beetje, hcg in mijn lijf moeten zitten. Maar er was niet eens een tuurstreepje....de test die ik had reageert al op 10
Pff wat balen.. Ik heb zelf dit moment ook echt even geen vertrouwen meer in. Als ik positieve testen zie doet het me gewoon echt even pijn dit moment. Weet niet wat het is. Heb het er zo moeilijk mee dat ik het gevoel heb dat ik nooit meer zwanger mag worden. Gelukkig komt er over niet zo'n lange tijd een baby bij in de familie want mijn zusje is begin januari uitgerekend. Daar kijk ik naar uit, als is het dan 3 jaar geleden dat ik stopte met de pil. Maar potverdorie.. ik wil ook eens geluk hebben na bijna 3 jaar
@Memmiee : ten eerste dikke knuff voor jou. Het is hard en confronterend de posi testen dat voelt ook shit. En dan zakt je hoop tegelijk dat het steigt. Ik hoop voor je dat je over paar dagen posi test ❤
Ja echt zwaar kut.. ben het wachten zo zat, wanneer ben ik eens aan de beurt. Maargoed dat zullen jullie ook wel zo ervaren. Klote traject Maar lief van je, dankjewel meis ❤