Ik had je al gefeliciteerd op je eigen topic maar kan het niet laten.... nog maals gefeliciteerd meid !!! Hopen op een dikke vette plakkerrrr ❤
Nu 8 dagen na pregnyl 10.000 eh. Zo ongeduldig als dat ik ben wilde ik gaan testen tot de test Omo wit is en ik weet dat er geen pregnyl meer aanwezig is. De test lijkt al bijna geen streep meer te zien
Dan breekt je lichaam het lekker snel af! volgens mij had ik zo'n streepje bij 8 dagen na pregnyl 5000 eh. Spannend voor je, hopelijk lopen ze weer op!
Ahhh het is je zo gegund !!! Van harte gefeliciteerd Meis ... Ik ga voor je duimen op een mooie plakkerd !
He, wat rot. Het is zo moeilijk om vertrouwen te houden als het al zo lang niet lukt. En heel herkenbaar wat je zegt over de positieve testen. Ik gun het iedereen van harte, maar stiekem mezelf natuurlijk het meest. Maar probeer toch een beetje vertrouwen te houden in je traject. Ik heb gisteren nog een uitgebreid gesprek hierover gehad met mijn fertiliteitsarts en zij benadrukt echt dat het helemaal niets zegt als het tot nu toe niet is gelukt. Ze ziet genoeg mensen voorbij komen die al heel wat terugplaatsingen of andere behandelingen hebben gehad en dan toch ineens wel zwanger raken en blijven. Het gaf mij in ieder geval weer wat goede moed om toch gewoon door te gaan en stug door te blijven hopen.
Wat lief, je berichtje. Ja zo is het ook, je gunt het een ander maar jezelf toch net een beetje meer.. Als ik zie wat jij al hebt moeten doorstaan mag ik niet klagen. Wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je FA. En dat ze dan zoiets zegt geeft dan dan toch weer hoop...
Hahaha Als je op je mobiel zit, druk je op het icoontje met 3 streepjes linksboven, en vervolgens op het profiel icoontje klikt zie je er wel onder staan dat je je handtekening kan bewerken
Lieverds, ook al zit ik nu in een andere situatie, ik wil toch wel even zeggen dat ik nog steeds enorm meeleef met jullie en ik hoop uit de grond van mijn hart dat het jullie snel gegund is. Jullie verdienen het stuk voor stuk ❤ Jullie zijn echt allemaal prachtige vrouwen met een enorm sterk karakter. Dipmomentjes horen daar nu eenmaal ook tussen. Heb ik ook regelmatig gehad ! Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier nog wat blijf meeschrijven, want ik ben echt nog wel steeds geïnteresseerd in jullie. Ik ga hier wel geen foto's zetten van echo's ofzo en ik ga ook niet constant een update geven, daar zijn genoeg andere groepjes voor. Ik weet hoe confronterend dit kan zijn. Het is vooral om op de hoogte te blijven van jullie dat ik in dit groepje wil blijven.
@Ila : als het goed is heb jij dan vandaag tp toch? Alvast heel veel succes ❤ @Jolo : ❤ wat een lief berichtje! Dank je wel. Doet altijd goed om zoiets te lezen. Ja wel fijn dat je blijft meelezen/reageren. Ik persoonlijk zou het niet erg vinden om je mooie frummeltje op echo te zien. Ben wrl nieuwsgierig k weet niet hoe de rest zich daabij voelt, mij lijkt t wel mooi om de opvolgig te volgen. Of als het elders moet, op welk topic meld je het dan ? Kom k daar af en toe es spieken