MMM clubje 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door WanneBeMommy, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Kimmetjuh90 : k had m al even gespiekt op dat andere topic;) wou niet nog es inbreken :p maar voor een leek als ik he, vind ik de streep van vandaag breder en helderder van kleur. Dus ik zie wel iets van oploop. En dus echt geen afloop en tis ook geen ovitrelle meer.

2. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ik denk dat er wel meiden zijn die het liever niet zien, maar het misschien ook niet durven te zeggen in dit groepje. Maar ik heb daar alle begrip voor he !!:)
    Ik zit in het zw groepje 1-15 juli. Volgende week dinsdag heb ik mijn eerste echo, dus misschien zie je in dat topic dan wel een fototje voorbij komen ;)

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb een nieuwe foto gemaakt en daar zie ik.t wel op, de oploop :) kijk maar :) tenminste als je deze niet al gezien hebt natuurlijk :)

Bijgevoegde bestanden:

4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Is er een zwangeren groepje? Ik ga eens kijken.. Ik neem wel pas een banner na mn nod :oops:

Jolo en Mauzy82 vinden dit leuk.
  5. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Jolo : Ja daarom vroeg ik waar ik je dan kan volgen/spieken haha. Dan zal ik zeker daar es een kijkje komen nemen om te zien hoe het je frummel gaat :)

@Kimmetjuh90 : Jaaaah over die test had ik het ;) fijn dat je het nu zelf ook zegt en ziet !!! Je bent gewoon ZWANGER hoor :thumup:

Kwa banner.... zwanger is zwanger he maar snap je heel goed!

Jolo vindt dit leuk.
  6. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja dat weet ik ook wel, maar t voelt beetje als een vloek om eerder die banner te maken dan dat ik op de 4 weken zit..
    Is gewoon angst denk ik..

7. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Kimmetjuh90 : Ja snap ik hoor... zou ook voorzichtig zijn. Maar zelfs na NOD is het nog pril. Dus ja als ik naar dat feit kijk dan denk ik waarom ook niet!. Maar ik begrijp je heel goed.

8. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 Een duidelijke oploop voor 1 dagje hoor meid ! Dit gaat de goede kant uit !
    Als je je er klaar voor voelt, dan ben je altijd welkom in het zw groepje ;) Gewoon even op mijn naam klikken en dan vind je vanzelf wel het 1-15 juli groepje!

9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Daar heb je een punt :roflmao:

Mauzy82 vindt dit leuk.
  10. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je wel! Ik heb m al gevonden :D

Jolo vindt dit leuk.
  11. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Jolo ik persoonlijk vind het prima hoor! Om updates van je te zien. Zelfs wel leuk.
    Kijk, iedereen snapt volgens mij wel dat hier alleen mensen mee schrijven waarbij het niet in een zucht lukt. Hoe zou het vertekenen als je dan de positieve uitkomst zou doodzwijgen.

Anders nog: Ik kijk regelmatig nog op de namen van het oude IVF/ICSI groepje van de maand dat mijn vrouw zwanger raakte. Een iemand zit nog in de molen, na een lange pauze nu bezig met eiceldonatie. Verder is inmiddels, hoe lang het ook geduurd heeft iedereen zwanger geweest...

12. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.584
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Oohh nee hoor gewoon droppen hier , nu voel ik me net zo'n zeikende spelbreker :oops: Ik heb het er de ene keer moeilijker mee dan de andere keer , maar dat is mijn eigen probleem en dat heeft denk ik te maken met mijn hormoonhuishouding dat moment... Ik voel me momenteel heel down en van binnen verdrietig en show dat niet aan de mensen om me heen maar het is er wel. Gewoon de angst alleen over te blijven zoals bij een eerder groepje.. En mijn vertrouwen in mijn lichaam is echt 0,0 :( Komt misschien ook omdat Ik nu in de LF zit.

Komt wel weer goed, is nu gewoon ff k*t. Maar gewoon droppen hoor meiden :thumup:
    @Jolo wel heel lief je berichtje, lief dat je in ieder geval,om ons denkt en het gewoon vraagt, dankjewel ❤

13. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik herken jou gevoel, ik had tot gisteren ook 0,0 vertrouwen in mn lijf, omdat ik na mn dochter nooit meer zwanger was geweest, begon dus sterk te twijfelen of mijn lijf het nog wel kon, zwanger raken, en idd nu is gebleken van wel.
    Lieverd ik hop zo dat iedereen ons op mag volgen en wel snel! Hou vol!❤

14. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.584
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Lief van je! :oops: Wat zou het leuk zijn als we toch nog allemaal even samen zwanger konden zijn, al loopt de een al op het einde en is de ander pas pril zwanger... Ik duim voor jou voor een plakkertje!!

15. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    En anders spreken we gewoon af, dat we gewoon blijven steunen tot iedereen op een of andere manier zijn doel heeft bereikt!
    Ik gok voor mezelf dat cryo1 blijft zitten! Haha... Dus nog drie rondes aankloten... Daar hou ik me aan vast!

Mauzy82 vindt dit leuk.
  16. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.584
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Haha, deal! :roflmao::thumup:

17. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Dat is een mooie ingesteldheid en we gaan met z'n allen daarvoor duimen!!! :thumup:

Mauzy82 vindt dit leuk.
  18. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja kan ik me ook in vinden. Samen door tot roze :thumup:

19. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Zo! Dooooor... Haha bloedtest was zoals al verwacht ook negatief. Dus stoppen met de utro en nu wachten op mijn menstruatie...

20. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je wel, ik gun t jullie allemaal! En ook ik wil jullie best blij Ben steunen hoor! Tenzij jullie dat liever met elkaar doen als nog niet zwangere:oops:

Deel Deze Pagina