MMM clubje 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door WanneBeMommy, 13 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Lieve dames, ik wil jullie zo erg uit de grond van mn hart bedanken, voor al jullie steun, lieve woorden elke keer weer! Ik gun jullie allemaal een positieve test en een blijvende zwangerschap!
    Al voel.ik.me belabberd ik mag niet klagen, ik ben eindelijk na 11 ellendig lange maanden, na jaren ellendig veel uitzoeken en wachten(maar liefst 4jaar!) Nooit had ik verwacht ooit weer zwanger te raken, want na mn laatste eileiderontsteking zag ik t NOG somberder in.. Ik zag onze droom in duigen vallen, en dan toch is t gelukt, en ik kan t nogsteeds niet bevatten, al ben ik nog zo moe, nog zo ontzettend misselijk, en heb ik prachtige testen, ik ben er voor jullie als jullie me nodig hebben! Ik blijf graag hangen, als jullie dit goed vinden :) ik hou van jullie meiden❤

Lalalaura, Snoepjes en Mauzy82 vinden dit leuk.
  2. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Lief dat je eraan denkt! Maar de terugplaatsing is pas zondag. Ik krijg een blastocyst van 5 dagen oud teruggeplaatst, dus daarom zit er nog een tijdje tussen het prikken en de tp. Jij bent morgen al lekker aan de beurt! Hopelijk wordt het een prachtige iui met heel veel geweldige zwemmertjes.

Mauzy82 vindt dit leuk.
  3. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Weet nu gewoon weg ff nix te zeggen :rolleyes:behalve dan dikke knuf en ❤ jou ook natuurlijk en dat het maar een hele fijne goeie zwangerschap voor jou/jullie word. Zonder al te veel kwaaltjes die je uit de roulatie gooien. Wacht bij jou ook met smart op 1e echo hoe de kleine mup zich ontwikkeld. ❤❤❤

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Lief, hopelijk zit kleine Emmy lekker warm en op de goede plek, ben wel beetje bang voor voor de 1e echo.. krijg m pas na 8 weken zwangerschap.. zal 7 november de precieze datum weten :) ben gewoon bang dat t niet leeft ofzo.. :(

5. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Och nee !!! Niet gaan doom denken na die tijd ben je nu prachtig zwanger van jullie lang verwachte wondertje. Wat straks een heel mooi hartje heeft en klopt voor jullie allemaal ! Heb vertrouwen kimmetjuh ! Ik snap dat dat dood eng moet zijn (zelf geen ervaring) en je bevestiging zoekt. Maar je bent te lang bezig geweest om zo te denken. Dit mupje leeft hoor !

6. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Je hebt echt een hart van goud! Hoe kan t dat jij zo lief bent!
    Hoop zoooo dat ik straks kan zeggen je had gelijk:D:oops:
    Ergens wil ik wel een banner maken, maar anderzijds ook weer niet.. ben gewoon bang om op 14 dpo gewoon in volle glorie ongesteld te gaan worden ofzo..:( wat zou jij gedaan hebben in min situatie?

7. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja muppie... das n lastige waarom? Ik zie het zo... zwanger is zwanger en kan op elk moment fout gaan daar veranderd een banner niets aan. Dus mijn gevoel zegt knal hem erop !!! Echter begrijp ik jou ook zo goed... eerst de bevestiging en dan de banner. Maar Kimmetjuh de bevestiging van een zwangerschap heb je al ❤

8. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Mocht mijn test positief zijn he komende ronde. Buiten het feit om dat ik niet weet hoe je banner maakt haha zet ik hem er wel op. Het zou mij niet veel uitmaken als ik hem zou moeten verwijderen vroeg of later tis en blijft heel shit hoe je de munt dan ook draait.

9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Je hebt ook wel gelijk, ik zou t ook gewoon moeten doen :)

Mauzy82 vindt dit leuk.
  10. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Eigenlijk wel :) er staat nu ook "zwanger" in de onderschrift :)

Trouwens even vanuit t hart gesproken: al mocht ons hele traject ons geen kind opleveren. Dan hebben mijn man en ik altijd ons beide nog en mijn geliefde bonus zoon. Dus al zou er wellicht geen eigen DNA komen mag ik wel voor deze mooie jongen zorgen. Dus mama ben ik toch al ❤ en nog een klein dingetje, het hele traject is al een bonus in mijn leven zowiezo ondanks de uitkomst :thumup:

11. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hou deze positiviteit vast, ik weet zeker dat jullie ook een mooi wondertje gaan krijgen samen!
    En ja dat klopt er staat idd zwanger (is al heel wat haha)

12. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ja doen we zeker. En ja dank je hopelijk is t gegund natuurlijk gaan we wel vanuit.
    En je moet gewoon doen met de banner wat voor jou goed voelt. Zet je hem neer dan lekker doen en wil je liever wachten omdat je gevoel dat zegt dan is dat ook goed :) als t maar goed en vertrouwd voelt voor je.

13. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 jouw emmy heeft zo haar best gedaan, minste wat jij kan doen is zo’n banner aanmaken! :p Goooo emmy! ❤️

Kimmetjuh90 en Mauzy82 vinden dit leuk.
  14. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Ila : ahh zit ik er weer naast... vergeet steeds dat het dan nog even duurt met de tp. Ik zal komende zondag aan je denken en duimen. K laat het morgen weten.

Ila vindt dit leuk.
  15. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik lees hier trouwens nog steeds met jullie mee, maar voel me zo ontzettend beroerd dat ik niet echt veel reageer.. maar ik hoop echt voor jullie allemaal dat het snel raak is! ❤️

16. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dat is ook wel zo :)
    Ben gewoon bang.. :(
    Misschien nog maar kop int zand houden :)

17. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

@Kimmetjuh90 : kijk es daar !!! En wat staat tie jou goed zeg !!! ❤

18. Jolo

Jolo Fanatiek lid

29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
  19. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Bedankt dames:oops:

Mila27 vindt dit leuk.
  20. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Onze hond beschermt kleine frummel ook :) hij likte eerst mn buik (vest nat) en toen ging die zo liggen

Bijgevoegde bestanden:

Jolo en Mauzy82 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina