pauze clomid - wanneer terug clomid ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door evitaaa1983, 10 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    Hoi meiden

ik ben in december 2007 begonnen met clomid; dit heb ik 4 rondes geslikt en altijd mooie eisprong, maar helaas geen zwangerschap

nu heb ik vorige cyclus geen clomid geslikt, ff een pauze ingelast... maar ik vermoed dat ik toch eisprong had gehad op 23 april... en ja hoor ik denk dat het klopt... ik ben dan wel niet zwanger maar ben wel van ochtend ongi geworden (is niet het gewenste resultaat maar ben al blij dat eisprong er was zonder clomid :rolleyes: )

natuurlijk zit ik nu met een dilemma... zal ik deze ronde nog eens de proef op de soms nemen en kijken of ik eisprong krijg zonder clomid; of toch maar weer clomid slikken ? :( ik weet het allemaal even niet goed meer ?!

groetjes
    Evita

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi,

Ik zou als ik jou was nog een keer zonder proberen.
    Het is toch natuurlijker dan met hormonen.

Hoe lang heeft je cyclus nu geduurd zonder clomid en heb je pco?

Groetjes

3. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    Moon,

ik heb geen pco, eigenlijk geen echte 'oorzaak' dat ik geen eisprong heb...

en cyclus duurde 30 dagen wat dus niet abnormaal lang is, en ik weet dat ik ei had op 23 april want ik heb meestal luteale fase van 16 dagen

ik denk dat ik gewoon nog eens een maandje zonder clomid ga proberen... ik wil me toch wat meer op aankomende trouw focussen (8-8-8) en als ik deze ronde dan toch geen ei heb, dan kan ik in juni weer clomid slikken indien nodig...

groetjes,
    evita

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.205
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Evitaaa,

Goed joh dat je vanzelf eisprong hebt gehad. Ik heb dat ook wel eens gehad toen ik even clomid stop had. Ik zou zeggen nog een keertje proberen zonder clomid.

gr vruchtje

Deel Deze Pagina