ik heb pco, resistent voor clomid en heb doormiddel van een leo-behandeling een cyclus gekregen. dit was 3 jaar geleden. ik ben toen zwanger geworden 2 maanden na de leo. nu 3 jaar later ben ik met de pil gestopt. de eerste maand heb ik bloed laten prikken op progetseron. geen eisprong gehad, waarde was veel te laag. wel uit mezelf ongesteld geworden. nu deze maand gevolgt met echo's. dag 10 een ei van 12 mm, dag 15 nog steeds maar 12 mm. nu dag 20 en geen ei meer te zien. 1 eierstok pco beeld en 1 eierstok niet. mijn vragen: - zou ik een eisprong hebben gehad? - kan een ei zomaar verdwijnen? (als ik geen eisprong heb gehad) - kan clomid 3 jaar na een leo toch gaan werken? of heb ik nu een ander medicijn nodig en welke is dat dan? alvast ebdankt. het duurt nog 2 weken voor ik naar het ziekendhuis mag om deze vragen te stellen. ik hoop dat jullie uit ervaring iets kunnen zeggen. groetjes sjaan
een ei kan idd zomaar verdwijnen ja.. vanaf ongeveer 14mm zal hij wel doorgroeien.. maar als je een follikel hebt wil het nog niet zeggen dat er een eitje in zit dan heb je dat ook weer.. uhmm nee je hoeft niet meer naar de clomid als je er eerder resistant voor bent geweest.. ook ik ben resistant ervoor en kreeg gonal-f dus het vervolg plan voor jou is.. menopur,puregon,fostimon of gonal-f dat zijn dus injecties.. ik zelf heb trouwens ook pco
dankje voor je antwoord. dan zal ik geen ei hebben gehad. ik moet over 2 weken naar het zh en dan gaan we een plan maken hoe nu verder te gaan. dus dan ga ik zeker vragen om die spuitjes. met clomid beginnen heeft geen nut. krijg je met die spuitjes altijd een eisprong? groetjes sjaan