Heb een vraagje ivm de combinatie clomid met pregnyl. Had gelezen dat je na de pregnyl spuit binnen de 36u een eisprong krijgt, kan het ook zijn dat deze toch later komt? Zijn er misschien nog die deze combinatie krijgen of hebben gekregen en wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Hoi!!! Hier een jaar ongeveer deze combi gebruikt (misschien wel langer) En je eisprong komt idd binnen 36 uur, kan iets later zijn, maar het zal niet veel later zijn. Mijn eisprong heb ik ALTIJD gevoeld met Pregnyl, en hij was bij mij altijd 36 uur. Iets later maakt niet zo veel uit. Als je bijvoorbeeld inseminatie krijg IUI, dan komt t niet op 1 uurtje aan, je zit er toch wel bij in de buurt. Met Pregnyl kan je in ieder geval je eisprong goed timen, daar hoef je niet over in te zitten. Het is sowieso beter dan ovutesten. Succes!!!
Dank je voor het antwoord. Ben intussen ongesteld geworden, wel maar 3 dagen een heel klein beetje bloedverloren. Waarschijnlijk nu opnieuw een ronde met clomid en pregnyl maar nu met iets meer controle door de gyn.