Hoi dames, Afgelopen dinsdag een terugplaatsing gehad, en ik zou 31 mei mogen testen. Ik gebruik ook utrogestan. Wanneer testten jullie na jullie terugplaatsing? Is het handig om een aantal dagen van te voren al te beginnen met testen, om te kijken of ze oplopen? Alvast bedankt! Liefs, Malibuu
Hoi Malibuu, Ik heb afgelopen zaterdag een terugplaatsing gehad (cryo) en mag eigenlijk aanstaand zaterdag pas testen, maar ik heb er al een paar testen opzitten (eerste afgelopen donderdag) die nu langzaam aan het oplopen zijn! 🙈 Let wel op want indien je nog hormoon injecties hebt gespoten, kan dit een positieve test aangeven terwijl je niet zwanger bent. En als je test negatief is hoeft het niet verkeerd te zijn want je bent natuurlijk erg vroeg! Ik hoop op een positieve test voor je die de komende week op zal lopen! Succes!
Ik heb op 16 april een verse blastocyst terug gekregen en 5 dagen later al posi test die steeds meer opliep. Heel veel succes💋💋
Maandag 16mei heb ik een terugplaatsing gehad van een blasto'tje. Deze morgen een licht positieve test. Nu hopen dat hij mooi oploopt...
Malibuu ik heb vrijdag de terugplaatsing gehad en mij werd verteld in het zkhuis dat ik vanaf 1 juni kan testen. Vind je die Utrogestan ook zo ranzig? Naja als het maar helpt. Spannend nu het wachten
Bij mij vertelde ze dat ik na 14 dagen kan testen.. Weet niet of ik dat volhou hoor; ga morgen denk ik maar ff naar de Kruidvat voor een stapel testen.. En dan elke dag eentje doen, kijken of ze oplopen. Die utrogestan; brrrr vies goedje idd! Maar als het helpt om de embryo te laten nestelen en de kans op zwangerschap groter, vind ik het best!
Ik heb ook al een voorraad testen in huis😁 Ja idd als het helpt! Heb wel het idee als ik ga plassen de helft er mee uitkomt. Maar dat zal mss wel horen.
@sweet1986: in welk zh loop jij? Jij kan na 12 dagen dus testen. Ik loop in het UMCU, daar zeggen ze na 14 dagen testen. Maar vraag me af, hoelang blijven de (gespoten) hormonen in je lichaam zitten..?
Malibu, ik heb 5000E pregnyl gespoten op maandag 9 mei... Na 10 dagen was de pregnyl volledig uit mijn lichaam. Zit nu op 13 dagen na pregnyl. Ik neem ook utrogestan maar dat heeft geen invloed op de test. Ik heb een blast terugplaatsing gehad 5 dagen na pu. Volgens mij moet je bij een terugplaatsing na 3 dagen wel enkele dagen langer wachten...
Je moet het zo hoog mogelijk in brengen. En het schilletje lost niet (helemaal) op dus dat komt weer naar buiten.
Ik heb pregnyl 10 duizend gespoten en testte 13 dagen na pregnyl en 7 dagen na terugplaatsing een tuurstreepje. En ze liepen daarna mooi op. Maar pas 2 weken na terugplaatsing had ik een echte knaller. Succes!!!!
Hoe oud was het embryo dat is terug geplaatst. Bij mij is het als het 3 dagen oud is mag ik na 14 dagen testen. Is het 5 dagen oud dan mag ik na 12 dagen testen. Ik heb morgen terug plaatsing maar ga wss wel eerder testen ook om te kijken of de pregnyl uit mijn lichaam is
Mijne was 3 dagen. Ik testte een week na terugplaatsing een tuurstreepje. Officieel mocht ik pas 15 dagen na terugplaatsing testte van het ziekenhuis. Maar of je wel of niets test je blijft onzeker en bang dat ongi toch komt. Wij zitten in radboud Nijmegen
Ik heb zelf een cryo terugplaatsing gehad in een volledig natuurlijke cyclus. 6 dpo was de terugplaatsing, 4 dagen later licht positief getest Bij een verse terugplaatsing kun je 14 dagen na de punctie wel veilig testen. Ik zou zelf 12 dagen na punctie testen, dan kun je zien of hij oploopt. Dan weet je zeker of je wel of niet kunt juichen op 14 dpo Veel succes!