hallo meiden effe jullie mening.. zoals jullie zitten wij midden in de mmm...maar we gaan weer richting vakantie-plan-tijd...en we willen graag naar Rhodos... mijn zwangere vriendin loopt me bang te maken: stel dat je dan zwanger bent, pas dan op hoor, met eten, met ijs, met zon, geen zwerfkatten aaien enz... Nu hebben we zojuist een reis gezien, die we morgen willen boeken, maar k word een beetje angstig..maar aan de andere kant, wil ik niet ALLES van het zwanger worden af laten hangen Meningen please Bengel
hmm moeilijk, als ik zwanger zou zijn zou ik wel gaan, daar laat ik me niet door bangmaken, maar ik weet niet hoe ik het zou vinden bijvoorbeeld een behandeling te moeten overslaan door vakantie.
ja dat begrijp ik natas, maar ik heb alleen de hormonen te slikken of misschien te spuiten, en verder mogen we de rest zelf doen...heb dan alleen geen echo's ter controle, maar ja dat had ik deze maand ook niet..
Zou morgen gewoon lekker je vakantie boeken hoor! Even een beetje afleiding, als je nog niet zwanger bent, is toch ook wel heel erg lekker. Wij zaten vorig jaar september ook met dat dilemma. Begin vorig jaar gestopt met de pil en je hoopt toch iedere mand weer dat je zwanger bent. Wij wilden toch ook wel wat geld sparen en dat doe je niet door een vakantie te boeken. Maar we hebben toch een paar weken van te voren een vakantie naar Lanzarote geboekt. En het was geweldig! Zou het hiervoor echt niet laten. En mocht je zwanger zijn, dan is het toch mooi mee genomen
Dan zou ik het lekker doen! en als je dan zwanger bent, lijkt het me toch geen probleem om op vakantie te gaan.
dat klopt natasja, maar ik dacht effe bij mezelf: is het zo 'gevaarlijk' om op vakantie te gaan..kijk natuurlijk weet ik : oppassen met vlees, maar zij begon zelfs van: vraag na of de groentes gewassen zijn enz..en eerlijk daar heb ik nooit bij stilgestaan.. Nou, morgen dus gewoon plannen...en dan hopen op een beginnend buikje naar Rhodos toe! gr Bengel
Sommige mensen zien overal beren. ik probeer me nooit bang te laten maken. 1000den vrouwen gaan zwanger op vakantie toch? denk ik dan maar! heeeeel veel plezier met de voorpret! leuk vakantie!
Gewoon gaan hoor.... Wanneer wil je gaan? Moet je alleen even uitrekenen hoe lang je maximaal zwanger kan zijn als je op vakantie gaat. na 7 maanden lijkt het mij niet meer zo geslaagt. Bij mij is vakantie nog niet helemaal duidelijk. Als ik een deze maanden zwanger raak dan kan ik rond september wel eindje op weg zijn. Denk nie dat ik dan nog vliegen wil of ga. Maar lukt het niet de eerste maanden ben ik de eerste die op vak gaat hoor haha. LIEK
ik zou gewoon gaan.. kan best hoor. en er wonen in rhodos ook vrouwen die zwanger zijn en die krijgen gezonde kinderen.. anders heb je altijd je annuleringsverzekering.. even nalezen wat die erover zegt.. lekker om na uit te kijken.. wanneer ga je
Ik zou ook gewoon gaan meis! Stel dat je het niet bent dan kan het misschien wel positief uitpakken. Je hoort soms wels dat als ze er minder mee bezig zijn dat ze zwanger raken. (ook vaak op vakantie is je gedachten toch ergens anders) En laat je niet bang maken je mag heus zat dingen nog hoor als je zwanger bent.
Lekker boeken en lekker op vakantie gaan. En mocht je nog niet zwanger zijn tegen die tijd dan is de vakantie HET moment. Zon, zee, strand.... en veel klussen
ik ga na de Nijmeegse 4 daagse (ja ben nijmeegs dus.feesten)..dwz 22 juli, en we gaan 'maar' een weekje, vind ik lang zat, mis ik bengel, mijn beagle te veel (erruggggggg) Vanmiddag is tim op tijd thuis, 'vliegen' we snel nog naar reisbureau, hij wil niet via internet boeken vindt ie eng..is goed, gaan we straks effe, als we maar BOEKEN heb er nu al zin in... en ik hoop met buikje, kan tegen die tijd geloof ik max 20 weken zijn...en daar reken ik niet oop hoor gr bengel
Gewoon boeken meid! Lekker op vakantie gaan en met volle teugen genieten.Met of zonder dikke buik! Liefs en veel suc6! Marjo
Hey Bengel! Begin aan het eind vandeze maand met de eerste IVF poging én wij hebben onze reis gewoon geboekt hoor! Toevallig ook naar Rhodos én de 22e juli....mocht ik zwanger zijn, dan ga ik dus gewoon, zoniet, dan sla ik een maand over....vakantie is ook erg belangrijk vind ik zelf...Ook om even tot rust te komen na een spannende tijd.... Succes meid en mocht je gaan...fijne vakantie! (gewoon doen hoor!)
hoi nollie waar ga jij naar toe? Ik ben er bijna uit, zit te surfen over info en beoordelngen over 2 vakanties: 1 in rhodos stad, andere in trianda
Gewoon boeken, max 20 weken is toch nog acceptabel genoeg om op vakantie mee te gaan. succes vanmiddag met boeken. liek.
Wij gaan naar Yalissos/Trianda....Heb er écht zin in en gewoon via internet geboekt hoor! Doen we elk jaar niks mis mee! Haha....wie weet komen we elkaar wel tegen...met een klein buikje....hihi! Liefs Nollie
Gewoon boeken, denk je dat ze 50 jaar geleden zo goed op de hoogte waren van alles wat wel en niet mag tijdens de zwangerschap? Mijn moeder heeft volop rauw vlees gegeten toen ze zwanger was... en hier ben ik! Tuurlijk moet je wel een klein beetje uitkijken... maar dat moet je in nederland ook. Gewoon lekker van genieten, laat je niet bang praten!
Hoi hoi.. niks zo veranderlijk als Daan (=ik) en Tim..geen rhodos meer, maar Turkije, naar Marmaris...t zag er op foto iig iets mooier uit vinden wij dan..