MMM en vertellen werkgever?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Daantje17, 14 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Vervelende situatie. Ik heb niet alle reacties gelezen maar kan je kort mijn ervaring meegeven:
    Ik was 8 wk zwanger toen ik bij mijn huidige werkgever solliciteerde. Ik werd aangenomen (gedetacheerd) en heb het bij 12 wk verteld. Zat toen nog proeftijd. Wat bleek: Verrek! Ik mocht na mijn proeftijd terug komen. Nu heb ik een jaarcontract gekregen (dit loopt tot eind 2018). We willen nu voor een tweede gaan. Hier heb ik mijn leidinggevende vorige week van op de hoogte gebracht omdat ik door de situatie een extra dag thuis werk (i.v.m. afspraken ziekenhuisbezoeken en de afstand die ik elke dag moet rijden).
    Probeer je situatie en je angsten bespreekbaar te maken. Vaak is het minder erg dan je denkt!

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En van harte natuuurlijk!

Daantje17 vindt dit leuk.
  3. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Wow wat een leuke wending in dit verhaal :)
    En wat een zak van een werkgever! Of het nou nog relevant is of niet, voor hetzelfde geld had je kanker gehad ofzo!? Ik hoop dat je snel een leukere werkplek vind

Daantje17 vindt dit leuk.
  4. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

13 sep 2017
    2.021
    1.306
    113
    Vrouw
    Ja het is echt een kwal van een vent...
    zoiets dacht ik ook al, maarja... hij is niet slimmer denk ik maar....
    Nu ik zwanger ben toch twijfels of ik daar blijf, al is het alleen maar voor mijn zwangerschap...
    Half augustus weet ik of mijn contract verlengd wordt, dus kijk dat nu wel even aan...
    Met zwangerschap kan hij toch niks meer...

Nja.... ik wil jullie nog wel even mijn oploop delen :cool:
    Boven 10 dpo avond
    2de 11 dpo ochtend
    3de 12 dpo ochtend
    4de 13 dpo ochtend (vandaag)

Morgen een cb digitaal doen, dan zit het testen erop en vertrouw ik er maar gewoon in :rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina