Hoi allemaal, Ik zit inmiddels alweer in mijn wachtweken van de tweede cyclus met Gonal-f en pregnyl. Hiervoor 4 cyclussen met Clomid gehad. Nu vroeg ik me af of er vrouwen bij zijn die alleen met Gonal-f zwanger zijn geworden. Ik kan alleen veel terugvinden icm iui/ivf. Hierdoor ga ik me afvragen of ik ook richting de iui ga of dat er zo nog wel hoop is....
Als je een goede eisprong hebt met behulp van Gonal-f en de zaadkwaliteit is in orde, dan heb je een goede kans van slagen. Het hoeft niet persé te worden gecombineerd met IUI of IVF/ICSI. Succes!
Dank je! Die is goed. En ik had twee grote eitjes voor de pregnyl spuit. Je word er zo onzeker van. Maar daar weet jij alles van aan je handtekening te zien. Jouw geduld is wel erg op de proef gesteld
@Lvdv89 Een dubbele eisprong, mooi! Hopelijk gaat het deze ronde lukken! Hier inderdaad heel erg veel geduld moeten hebben, maar gelukkig is het uiteindelijk beloond. Ik ga voor je duimen.
Je bedoelt middels ovulatie inductie? Jahoor. Hier. Ik had Menopur en ben ee vierde ronde (was 3e eisprong daarmee) zwanger geworden. Daarvoor andere methoden geprobeerd maar dit werkte voor mij.
Ja hoor, hier nog een. Ook pcos. Ondertussen zwanger met behulp van ovulatie inductie. 6 rondes geprobeerd met Clomid+Ovitrelle, geen succes. 1 ronde met Gonal-F+Ovitrelle en dat was de ronde! Ik duim voor je!