Hey dames, Het is al een lange tijd geleden dat ik hier ben geweest en moet het ff van me afschrijven. Zit op dit moment in de 2e wachtweek en het duurt zoooooooolang. Ipv ivf hebben we icsi gekregen, lang verhaal maar ik vond het heftig! Uiteindelijk 14 eitjes 'geoogst' waarvan 1 a kwaliteit en die is teruggeplaatst en de ander zit in de vriezer! Hopelijk kunnen we die voor later gebruiken en ben ik nu gewoon zwanger 🤞🏻. Ik heb natuuuuurlijk al van allerlei symptomen, maar ik heb ook 1 gekke en misschien dat iemand dat herkent? Ik word laatste nachten namelijk wakker met omdraaien vanwege een pijnscheut onder in m'n buik. En dan vooral op de momenten dat ik me strek. Overdag heb ik daar helemaal geen last van. Verder zijn m'n boobies gevoelig en zijn m'n tepels hilarisch hard volgens m'n partner 😂 Door de utrogestan kan ik overigens lekker vaak broekloeren 🙄 Is het al zondag??? Voor iedereen die ook op de wachtbank zitten, Goodluck!!!
Hey Wolken, Ik zit in dezelfde wachtweek. En het wachten duurt zeker lang. Die pijnscheut herken ik. Maar of dit positief of negatief is weet ik nog niet. Ik ben zo benieuwd hoe de ervaring van andere zijn. Sinds vandaag heb ik wel dat ik veel moet plassen. Succes met wachten.
Vannacht wakker gelegen van pijn in m'n buik, durfde niet naar het toilet! Gelukkig wel weer in slaap gevallen en ook nog steeds geen bloed 🤞🏻. Heb wel spierpijn in m'n buik nu! Nog 3 dagen..ik vind het zo spannend....
Ik ben zwanger!!! Ik durfde het niet eerder te plaatsen, maar gisteren heb ik de 8 weken echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien...zo blij!!! Zo onwerkelijk...ik voel me super! Dames houd moed!!!
Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger geraakt na de 1e icsi tp. Er waren 7 eitjes waarvan 1 bevrucht. We hebben enorm veel geluk gehad. Morgen de 8 weken echo, hoop dat alles goed is.
En was alles goed? (Sorry kijk niet zo heeeel vaak op t forum). Ik ben net beetje geschrokken want heb beetje oud bloed verlies. Heb al gelezen dat je je hier geen zorgen over hoeft te maken..maar toch! Vanmorgen zat ik nog te denken..he heerlijk 9 maanden geen smurrie in m'n ondergoed! Ik kan op t moment heel moeilijk naar de wc, dus ik hoop dat t komt omdat ik er moeite voor moest doen