MMM-ers met miskraam ervaring gezocht...

Discussie in 'MMM clubs' gestart door nana33, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Oh duh,ik zie het. Dus 2 ICSI pogingen en alle cryo's die je overhoudt (mocht dat lukken) erbij dus?

Ik ga morgen naar Dusseldorf bellen:D Zag dat er een wachtlijst is van een half jaar dus toch wel prettig als ik op tijd erachteraan ga zitten.

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ja de cryo's tellen bij een poging. Soort bonus eigenlijk. Hopelijk heb ik er weer. Weet niet hoe ik op de Menopur reageer. Maar ga vanavond starten met ICSI 2 want vanmorgen dan toch nog ongesteld geworden :) Ik heb in juni een afspraak gemaakt in DD en kon pas 31-10 terecht. Denk alleen dat ik toch in NL blijf omdat alle onderzoeken al gedaan zijn bij mij. Zonde van de centen ;)

3. Klaproos

Fijn,eindelijk ongesteld! Het valt me nog mee dat je de 31/10 terecht kan of is dat alleen voor gesprek? Als alles al gedaan is,is het idd zonde van de centen. Hoop zó voor jullie dat het gaat lukken met de volgende pogingen en veel bonus cryo's hebben :D Ik heb nog nooit menopur gehad of andere hormonen bij IVF of ICSI. Daar zie ik het meeste tegenop.

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ja het was een wachttijd van 4 maanden. Misschien kun je in mijn plek als ik echt niet ga. Moet nog even de knoop doorhakken ;) die hormonen, iedereen reageert anders maar ik vind het meevallen. Ik heb in mijn blog erover geschreven (een van de eerste blogs over een hormonencocktail geloof ik hihi). Ik voelde ze wel maar niet dramatisch. ;) de eerste shot voor mij zit er alweer in, Decapeptyl. Donderdag komt daar Menopur bij :)

5. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Hoi,

Ook ik in de mm, Clomid-patientje :(
    Gelukkig in 2010 succesvol met 50mg in ronde 4 en onze dochter is nu bijna 3 jaar :)
    Toen zij 1 jaar werd zijn we weer begonnen met Clomid. Na ronde 6 bleek ik zwanger, helaas eindigde dit in een bbz en is mijn linker eileider verwijdert.
    Na een ronde rust weer begonnen met Clomid en bleek na 3 mnd weer zwanger. Wát een geluk, maar dit eindigde na 8 wkn in een MA.
    Hierna intens verdrietig en 3 mnd gestopt met die klote hormonen.
    Toch begon het begin dit jaar weer te kriebelen en ben ik weer begonnen. Inmiddels zit ik al op de hoogte dosis, 150mg en tot op heden nog geen nieuwe zwangerschap. Ik word er af en toe moedeloos van.
    Vandaag gelukkig een goed gesprek met onze gyn gehad. Na deze ronde bij geen zwangerschap krijg ik een hsg en afhankelijk van die uitslag gaan we nog even door met clomid of anders injecties en iui.
    Ik ben er klaar voor, wil verder en wil alles uitsluiten.

Al met al is dit alles in 3 jaar tijd gebeurt, met als gouden medaille onze mooie dochter maar ik ben af en toe zo verdrietig...

Ik wens jou heel veel sterkte.
    Heb je het magazine 'Uitgerekend jij' gelezen? Doen zou ik zeggen. Erg fijn om te lezen.

6. Klaproos

Haha Jordan als je niet wilt wil ik wel hoor. Jammer dat ze daar in DD niet zoiets doen :D Ik hoop dat bij mij die hormonen meevallen. Punctie lijkt me pijnlijk maar te doen maar ben bang van die hormonen dat ik agressief word of verdrietig of zo :( (zit al aan de antidepressiva) Succes met je coctail! Bah je moet er wat voor over hebben zeg!

Themar,jij hebt ook veel meegemaakt :( Een bbz is mij gelukkig nog bespaard gebleven. Ik zou denk ik als ik jullie was doorgaan voor IUI. Ik heb er zelf niets van geleden gelukkig. (behalve mijn miskraam dan) Dat tijdschrift heb ik trouwens ook gelezen,iedereen hier wel denk ik (?) Ik hoop dat ze er meerdere gaan uitbrengen.

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Jordan: Gelukkig zijn jouw collega's inmiddels bevallen. Dat is toch net weer even wat makkelijker dan die dikke buiken vind ik zelf. Maar ja, uiteindelijk zullen er altijd weer nieuwe dikke buiken opduiken en dat is natuurlijk maar goed ook.Hopelijk volgen wij ook nog een keer!
    Fijn dat je nog 2 pogingen over hebt.Maar hopelijk heb je er maar ééntje nodig!

@Klaproos: Hoi hoi, leuk dat je hier ook even komt schrijven. Nou ja, leuk, uiteindelijk niet echt natuurlijk. Wat hebben jullie toch een heftige geschiedenis zeg. :( Ik kan me echt heel goed voorstellen dat je aan de antidepressiva zit. Het is ook niet niks! Hopelijk vallen de bijwerkingen van de hormonen tegen of helpen de antidepressiva je in ieder geval deze op te vangen. Mag je de antidepressiva ook tijdens de behandeling blijven gebruiken? Düsseldorf moet het echt gaan worden voor jou. Je hebt je portie ongeluk inmiddels wel gehad vind ik!

@Justme: Tja, die opmerking "gelukkig weet je dat het nog wel kan" heb ik ook al gehad. Net zoals "gelukkig heb je al een dochter" (van de verpleegkundige vlak nadat ik gehoord had dat ik een bbz had nog wel ;)). Je zou mensen wat aan kunnen doen. Maar ja, ze bedoelen het goed. Maar dat gelukkig weet je wel dat het kunt vond ik helemaal vervelend, omdat dit in mijn geval niet eens waar is. Já, ik weet dat ik zwanger kan worden in mn eileider ja. Whooptidoo for me... :x.
    Super dat je nu toch al 14 weken zwanger bent!!

@Themar: Wat erg een mk met 8 weken. Had je het hartje al gehoord? Ook erg dat je nu steeds meer hormonen moet gebruiken en dat het nog niet lijkt te baten. Wel fijn dat ze hierna verder willen met injecties. De kansen met injecties zijn echt groter hoor! En je hebt minder last van vervelende bijwerkingen. Ze wilde mij ooit aan de Clomid hebben ipv Puregon, maar ik zweer bij mn prikpen. Ik gebruik véél liever injecties. Hopelijk maakt het bij jou het verschil!

@Hier: Eergister weer mn HCG teruggekregen en het is nu 47. Week ervoor was het 271, dus dat is wel mooi gedaald. Vrijdag weer prikken en ik hoop dat het dan onder de 5 zit, maar dat is waarschijnlijk wishful thinking ;). Ik ben alleen zo bang dat mn HCG over een maand nog niet onder de 5 zit en we niet verder mogen met IUI. Mn gyn was namelijk héél duidelijk dat ik eerst een HCG onder de 5 moet hebben voor ik überhaupt weer aan zwanger worden mag denken. Ik doe nu elke dag een testje (ja ik ben een neuroot, i know...), maar helaas zie ik nog steeds wel een streepje en wordt het niet héél snel lichter.

8. Klaproos

Hoi nana,

Gelukkig mag ik deze medicatie blijven gebruiken in een zwangerschap! Heb er ook speciaal om gevraagd ;) Ik overleef m'n miskramen nog wel maar heb meer moeite met m'n ziek zijn :( Geen idee hoe lang dat nog gaat duren ahoewel mijn lichaam zich steeds beter herstelt. Eerst werd ik niet eens zwanger.

Wat rot zeg dat dat streepje niet minder word! Het loopt wel mooi terug maar idioot dat het niet onder de 5 komt. Hoop toch dat je stiekem geluk hebt en toch doormag!

xx klaproos

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @klaproos: Ah, "fijn" dat je deze medicatie in ieder geval mag blijven gebruiken. Eén van mn beste vriendinnen moest per sé stoppen met haar medicijnen toen ze zwanger wilde worden met het gevolg dat ze weer in een flinke depressie belande en voorlopig gestopt is met proberen zwanger te worden. Niet leuk.

Ik kan me voorstellen dat ziek zijn mega zwaar is en dan daarboven op nog eens die miskramen. Bah. Soms lijkt het leven zo oneerlijk. Mag ik vragen wat je hebt? (hoef je niet te zeggen als het te privé is hoor).

Ik kreeg vanochtend mn HCG uitslag weer terug en het is inmiddels 15! Ik dacht zelf dat het nog zo rond de 25 zou zitten, omdat ik gister het streepje nog vrij duidelijk zag, dus het viel mee. Nu gaan we eerst op vakantie en daarna is het hopelijk wel onder de 5. Ik kan me haast niet voorstellen dat het niet verder zakt nu het al zo laag is. Als het zo is dan mogen we na de vakantie hopelijk weer verder met iui.

Deel Deze Pagina