Leo operatie en dan.....

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Pcosje, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zwanger na leo?

1. 1-3 maanden?

2. 3-6 maanden?

3. 6-9 maanden?

4. Later.....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Zijn er toevallig meer meiden die ook net een Leo hebben gehad? Ik eergisteren... Of überhaupt een leo hebben gehad ooit?

Heb 1 ronde gespoten met een 1 eisprong die helaas uitliep in een menstruatie. Toch voor leo gegaan omdat me dat krachtiger leek.
    Graag wil ik kletsen met lotgenootjes. Kijken hoe het bij iedereen gaat. Ik ben 29 gestopt met de pil in oktober 2012. Mensen met ervaringen met Leo ? Gelukkig heb ik geen verklevingen en een iets wat hartvormige baarmoeder maar minimaal dus zou geen probleem moeten zijn. Erg opgelucht met de uitslag van m'n operatie .

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb hem tweemaal gehad. Daarna heeft het vanaf de eerste operatie nog 2 jaar geduurd eer ik zwanger was, en na de tweede operatie 1,5 jaar.

Wat wil je precies weten :)?

3. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Bedankt voor je reactie, ik vroeg me af hoelang het bij sommige meiden duurde eer ze weer eisprong hadden. En hoe nu verder, ben eergisteren geopereerd en moet 29-1 weer naar het ziekenhuis voor controle denk ik. Mag je meteen weer "klussen"? En krijg je überhaupt reactie op de operatie? Heb jij 2x een leo gehad?

4. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ik had na mijn LEO operatie na precies 2 weken een eisprong. Helaas toen niets mee gedaan omdat ik het totaal niet verwachte...

Daarna nog 1 cyclus een eigen eisprong en toen had ik weer Clomid nodig. Ik reageerde voor de operatie niet meer op Clomid en met Puregon duurde de cyclus heel erg lang.
    Het duurde echter 1,5 jaar voordat ik na een hoop behandelingen spontaan zwanger raakte.

5. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

Gelukkig hebben jullie beide al kindjes....erg fijn voor jullie. Wij wachten nog op een wonder, fijn dat jullie reageren. Vind het namelijk erg leuk om te lezen :)

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Het zijn inderdaad wondertjes en ik hoop voor jou ook dat het snel mag gaan gebeuren.

En op de vraag of je weer mag klussen... Als de kans er is altijd doen! Elk eitje is er één met een kans op zwangerschap!

7. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ik weet zo goed hoe je je nu voelt en wat voor een moeilijke tijd het is.
    Die onzekerheid en spanning elke maand...

Ik ben er wel van overtuigd dat ik alles heb moeten meemaken om deze wondertjes te mogen krijgen.

Ik wens je heel veel succes toe!

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb tweemaal een Leo gehad ja en ook nog eens een laparoscopie en tweemaal hsg. Ik ben onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. Had altijd een eisprong tot ik eenmalig de prikpil liet zetten. Helaas daarna nooit meer een eisprong en doordat er ook een verstopte eileider zat, meerdere onderzoeken en operaties. Hier leidde het allemaal tot geen eisprong. Klussen mocht een maandje later weer, doelbewust dan he.

Pas na m'n eerste ivf poging en eerste miskraam daarvan, toen kwam m'n eisprong terug. Dus qua eisprong kan ik helaas geen antwoord geven, dit werd bij mij namelijk gestimuleerd met gonal F aangezien Clomid niet aansloeg :(.

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Tja, ik heb inderdaad een kindje, jaren maar dan ook jaren op gewacht en tig pogingen ia ivf voor ondergaan: maar helaas heb ik daarentegen geen man meer, die is overleden toen ik zwanger was van onze eerste. Degene waar ok nu weer zwanger van ben is weer van m'n overleden man, een cryo. Maar dit staat wel los van de behandeling en je vraag.

Hier heeft het bij mij in ieder geval niet geresulteerd in een zwangerschap of snelle eisprong :). De operaties dan :).sterkte meis

10. Pcosje

Pcosje Niet meer actief

@babii wow wat heftig allemaal jeetje hoeveel kan iemand meemaken. Kreeg er gewoon kippenvel van.

Ik heb ook ooit de prikpil gehad 1x en daarna lang niet ongesteld geworden en daarvoor had ik ook niet....schrik ik van zou het dan toch daarmee te maken kunnen hebben.

Deel Deze Pagina