Nou...eindelijk kreeg ik mijn dossier!! Vond het al vreemd dat het een kleine envelop was... Blijken er alleen 4 blaadjes met labwaarden in te zitten en 1 brief naar de huisarts waarin stond dat de zaadkwaliteit niet goed was en er verdere onderzoeken zouden gaan plaatsvinden!!!!!!!!!!!! Verder helemaal niets!!! Niets over die "verdere onderzoeken" (HSG, samenlevingstest enzo), niets over de IUI's en niets over de ICSI!! Die termen werden niet eens genoemd!! Wat heb ik nou aan zo'n dossier!! Ik het ziekenhuis gebeld en gevraagd waar mijn dossier nou bleef. In het nieuwe ziekenhuis (AMC) doen ze zowiezo opnieuw lab en zaadtesten dus dat is nu het enige waar ik niet zoveel waarde aan hechtte... Het gaat toch juist om de andere onderzoeken en de behandelingen!!!! Jaja..daar was ze het wel mee eens.. Nu heb ik even met een privacyfunctionaris gesproken en wordt toch de rest gekopieerd en verzonden.. Pfff...wat een vreemde gang van zaken...een paar labwaarden is toch geen dossier!! Nu maar weer verder afwachten..
Nog steeds afwachten...Kreeg vandaag post binnen met de opmerking dat mijn aanvraag in behandeling wordt genomen.. (het kopieeren van mijn dossier) Nou...ik hoop dat ze er wat vaart achter zetten...