Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb net op de fb groep een oproepje gedaan of ik een angelsound deze kerst van iemand kan lenen in utrecht of directe omgeving. Dan kan ik de familie het hartje laten horen. Mijn moeder is nog niet mee geweest naar de vk. Ivm haar gezondheid en de reisafstand. En denk dat mijn omaatje van 90 het ook geweldig vind.

Ik voel héél soms een golfje, maar heb soms idee dat ik het in beeld. En heb soms een rare steek, net een duw van binnen. Vooral als ik (teveel) ver over zit.

Gisteren met beste vriendin gehad over de 20 weken echo en bevalling. Zij is daar allebei bij.
    Ook ideeën van babykamer laten zien. En nu twijfel ik over de kleurtjes. Ik zou eerst voor rood grijs wit met wat nijntje en sterren. Nu zit ik te denken aan mint grijs wit en eventueel oker en/of zwart/wit accesoires. Nijntje en sterren blijven.
    Dus plan is eerst de muur behangen en de commode en badset neer te zetten. En als ik de kledingkast en bedje heb ook. En dan even verder brainstormen.

Zal vriendinnen binnenkort eens vragen wat zij denken dat het wordt hihi.

2. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben niet voor rood, dus ik zou voor mint gaan:D

Ennem.. Hier is de baby op vakantie:cool: Geen hartje te bekennen zojuist:roflmao::roflmao: & maar spartelen nu:o: whaha

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Nou en je hebt zoveel tinten rood dat het lastig is te matchen. Mint is mint. Het kan hooguit wat donkerder of lichter zijn. En zacht blauw of roze combineert er makkelijk bij.

4. beebj

beebj Niet meer actief

Dus je keus is hierbij gemaakt:cool: Goed zijn wij hè:D en ohja, ik ben zwart/wit fan:oops:

5. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Oh leuk dat er steeds meer bekend wordt. Ik ben inmiddels ook echt nieuwsgierig, nog 3 nachtjes hier....

6. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Mint is voor allebei leuk! Zwart wit en okergeel vind ik ook super (van die laatste staan leuke foto's in het babykamer topic

7. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Rood wekt agressie op zeggen ze toch.:p

Wij gaan waarschijnlijk voor okergeel op een halve muur. En dan vooral houten accenten.

8. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik zag je oproepje toevallig voorbij komen op Facebook. Ik woon helaas niet in de buurt anders mocht je hem lenen.

Ik denk dat ik mint ook mooier vind dan rood.

9. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    @Secretangel Spannend !!! Ik moet nog tot volgende week zaterdag wachten :cry:

Heb je zelf een voorgevoel ?

Wat vinden jullie van dit (zie foto) wij gaan voor een uiltjes kamer in pasteltintjes. En willen deze lamp laten maken

Bijgevoegde bestanden:

10. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ons nichtje had superleuk uiltjes behang! Kan het helaas niet meer vinden ze is inmiddels al 4 dus zit er al even op. Uiltjes staan voor ons voor ons nichtje die toevallig super leuk is! Dus leuk hoor.

anak2 vindt dit leuk.
  11. beebj

beebj Niet meer actief

Het behangetje zou ik te druk vinden @anak2 , maar verder super leuk! Voel me maar saai met mn rustige witte slaapkamers:roflmao::roflmao: Ik slaap zelf het fijnst in een rustige ruimte, miss is dat het, haha. M’n eigen slaapkamer is volledig zwart-wit.

12. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @Marissie82 het aftellen kan beginnen! Veel plezier, geniet er van! En team roze is klaar voor versterking!

Leuke kamerideetjes dames! Patricia mint it is! Hier waarschijnlijk ook pastelkleur! Brainstormen kan beginnen :D

13. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Oh nee het gaat alleen om de uiltjes wandlamp ;) de achtergrond is gewoon wit

beebj vindt dit leuk.
  14. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik vind uiltjes heel erg leuk :) ik ga wel voor een rustig behang op de achtergrond. Het kamertje is niet super groot en dan word het snel erg druk. Wel leuk dat uiltjes aan je nichtje doen denken :)

15. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Haha!! Ben zeker aan het aftellen!! Vandaag nog een dagje weg met mijn moeder. Shoppen en high tea!

16. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ooooh leuk !! Heel veel plezier !!

Marissie82 vindt dit leuk.
  17. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Zwaar leven. :p veel plezier met je moeder en natuurlijk vanavond! Super spannend!

Marissie82 vindt dit leuk.
  18. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik ben bezig met het boodschappenlijstje voor de kerst pfffff ik heb deze kerst voor het eerst dat ik heel erg ongeorganiseerd bezig ben :confused:

Vanaf morgen lekker 2 weken vrij. Even lekker bijtanken. Ik heb al wel 2 nachten weer redelijk geslapen met de dreambelt :p ik moet er nog wel aan wennen maar ik heb geen rugpijn meer na het slapen :thumup:

Gisteren nog even naar de kleine uk geluisterd wat een heerlijk geluid is het toch. :)

Secretangel vindt dit leuk.
  19. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Whaaaaa vakantie tot 2 januari! Nu vind ik het heerlijk. Moest er wennen, want deze donderdag en vrijdag zijn min of meer opgelegd. Had het zelf niet zo in mijn hoofd zitten, maar moest mijn plusuren opmaken.

En ik laat de feestdagen lekker over me heen komen.

Wat een straf! :p:D:thumup:

Secretangel en anak2 vinden dit leuk.
  20. beebj

beebj Niet meer actief

Na vandaag & morgen zijn wij ook vrij tot 8 januari!:D

Ennem.. Na 12 weken stopt het overgeven en voel je je beter toch? Ohman, dit is écht mn laatste zwangerschap:( Alles blijft er uit komen..

Deel Deze Pagina