Jaloerss! ik ben om precies te zijn 2 dagen vrij boeeee. Wat gaan jullie doen/eten met kerst? Wij gaan eerste kerstdag een proeverij doen bij ons thuis met mijn ouders en broer. Dus allemaal lekkere kleine gerechtjes. En 2e kerstdag naar mijn schoonouders geen idee wat we daar gaan eten. Ik heb gelukkig alle boodschappen zo goed als binnen. Alleen nog wat verse dingen die pas op het laatst kunnen.
Kerstavond eten we bij mn schoonouders, incl schoonzus en dr gezin. 1e kerst eten we bij ons thuis met mn schoonouders en schoonzus incl dr gezin. Ga de pizzarette aanzetten, voor het eerst want kreeg hem bij Sinterklaas 2e kerst eten we bij mn opa en oma met de hele familie van mijn moeders kant. Koud- en warm buffet van de slager. En we plakken er een “3e kerst” achteraan om te gourmetten bij mn vader en zn vriendin. Oud&nieuw logeren we bij mn schoonzus en dr gezin die 1,5u verderop wonen. Vrienden van hun komen ook. Hebben ook vuurwerk gekocht Maar eerst gaat manlief 30 op 32 december oliebollen bakken van 22:00 tot 07:00, int kraam van kennissen van ons. En dan 1 & 2 januari gaan nieuwjaren Hatelijkste dag van het hele jaar Wij hebben 7 adressen qua opa’s & oma’s en ouders..
@beebj jeeee wat een druk schema @indy90 wij vieren lekker kerst met ze drietjes (of eigenlijk viertjes) alleen mijn pleeg schoonmoeder komt eerste kerstdag eten. Wij hebben het hele jaar alleen maar druk druk en nog eens druk en familie loopt rond kerst altijd zo aan ons te trekken bij wie we moeten komen (en dan is de ander weer teleurgesteld) dat we het heerlijk rustig met eigen gezin vieren. 30 dec word mijn moeder 60 en dan gaan we naar noordwijk en 31 dec bij vrienden.
Whaha valt wel mee met drukte toch! Tis dat mn ouders gescheiden zijn dat dat een extra adresje geeft. Vind het niet meer dan normaal om de feestdagen met familie te delen En tis sowieso enkel de avonden met kerst, dus lekker opt gemakje.
Ik vind het ook heerlijk om met familie te zijn maar heb helaas geen opa's en oma's meer. Mijn moeder heeft 13 broers en zussen dus daar vieren we het sowieso nooit samen mee omdat die ook weer 13 families hebben gevormd. Ook wij ontsnappen niet aan de gourmet we gaan 1 januari gourmetten met mijn ouders en mijn oom en tante. Maar vind dat hele gestress van te voren echt niet chill! Iedereen lijkt wel compleet gek geworden in de winkels en stad. Nu ik zwanger ben heb ik er nog meer last van. Ben blij als het zover is dan kan ik weer rustig ademen.
Aah de ene kant vind ik kerst altijd hele fijne dagen met familie.. nu zie ik er als een berg tegenop Zal blij zijn als het 2 januari is.. Veel plezier vandaag met de echo @Marissie82 en sowieso met het winkelen en high tea.. even lekker van genieten @beebj : wat rot van het spugen en je zo slecht voelen
p.s ik kan trouwens niet wachten om het ook lekker kneuterig met ons eigen gezinnetje te vieren Zal wel een hele leegte zijn voor jullie deze dagen. Hoop dat jullie toch een beetje kunnen genieten van de mensen die er wel zijn. Hoe moeilijk me dat ook lijkt. Knuffel!
Hahaha relax @indy90 . Scheelt dat ik er ook amper tot geen werk aan heb misschien. 13 Ik dacht dat mn vader een groot gezin had met 7 Onze kindjes hebben 6 oma’s Grote kans dat we 1januari nog worden uitgenodigd om te eten bij mn opa&oma, standaard recept; konijn
14 dus in totaal. Respect voor mijn omaatje moet er niet aan denken om 14 x zwanger te zijn. Mijn vader heeft daarentegen maar 1 broer dus dat compenseert weer een beetje. Mijn oudste nicht is 43 en de jongste 3.
Mn ma is met 3 Maar pff, moet er ook niet aan denken ál die zwangerschappen. Maar scheelt miss ook hóe die gaan.
Dr is er eentje aant gymnastieken in mn buik geloof ik, haha! Voel ‘m nu echt goed onderin mn buik ipv gefladder aan de zijkant. Echt van die duwen enz, haha
Nou ik heb ook wat meegemaakt vandaag hoor. Ben ik even in de winkel aan het werk. Komt er een klant komt wel vaker (niet helemaal zuiver ). Ik reken met m af en opeens zegt een andere klant je moet iets doen want hij heeft iets van de balie gejat. Dus ik erachteraan hij deed net alsof hij niks had maar ik zag het gewoon in z'n kontzak zitten dus zei iets als haal het er maar gauw even uit! Dat deed hij uiteindelijk en toen ik weer binnen was had ik wel even mijn hart in mijn keel. Dacht achteraf wel even shit straks was hij enorm agressief geworden of iets. Gelukkig allemaal goed gegaan.
14 kinderen valt nog mee, mijn oma komt uit een gezin van 21 kinderen volgens mij maar 1 tweeling, 1 of 2 kinderen jong overleden ik ging gisteravond op de weegschaal staan, ik woog hetzelfde als met kleren buik begint ook opeens erg te groeien, zal morgen even buikfoto maken ik ga denk voor mint, het idee kwam van deze site, ik vond de sfeer zo mooi http://www.deniesoverseas.com/binnenkijker-2-babykamer-in-mint/
@beebj ik vind het ook leuk met familie hoor. Maar ze wonen niet bij mij op de hoek en mijn ouders zijn ook gescheiden. En de nieuwe aanhang is soms niet altijd even gezellig
Ik kom team roze versterken @dame82!! Met 100% zekerheid. Dus we kunnen roze gaan shoppen, hihi! Bekijk bijlage 552842