Pff pas maar op met 100% zekerheid @Marissie82 . Al een soort van discussie gehad er over op’t forum (http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/vanavond-echo-geslachtsbepaling.668519/page-2#post-21147935) Maar super leuk zeg! Proficiat!
Dankje! Deze man is al 20 jaar echoscopist in het ziekenhuis en doet 20 weken echo's maken, dus geloof wel dat hij zeker weet dat dit het geslacht is
Uitgerekende data: 29 mei 2018 Bacio - 32 jaar - 3de kindje 30 mei 2018 Beebj - 24 jaar - 2e kindje - JONGEN 31 mei 2018 Marissie82 - 35 jaar - 1e kindje - MEISJE Dame82 - 35 jaar - 1e kindje - MEISJE 3 juni 2018 Aicirtap - 37 jaar - 1e kindje VERRASSING 10 juni 2018 Secretangel - 34 jaar - 2e kindje 15 juni 2018 Anak2 - 39 jaar - 2e kindje 19 juni 2018 Muzieknootje - 30 jaar - 2e kindje - VERRASSING 25 juni 2018 Indy90 - 27 jaar- 1e kindje Afspraken: 23-12-2017 Secretangel - geslachtsbepaling 27-12-2017 Dame82 - controle verloskundige Anak2- Controle verloskundige (16 weken) Secretangel - Controle verloskundige 28-12-2017 Indy90- geslachtsbepaling Bacio - GUO bij 18,5 weken 30-12-2017 Anak2- geslachtsbepaling 02-01-2018 Beebj - 7e echo 08-01-2018 Dame82 - 20 weken echo 09-01-2018 Indy90 - controle verloskundige 11-01-2018 Aicirtap - controle verloskundige 12-01-2018 Marissie82 - 20 weken echo 12-02-2018 Muzieknootje - controle verloskundige 15-01-2018 Aicirtap - 20 weken echo 16-01-2018 Marissie82 - controle verloskundige 18-01-2018 Secretangel - 20 weken echo 02-02-2018 Indy90 - 20 weken echo 05-02-2018 Muzieknootje - GUO 28-02-2018 Beebj - suikertest
Ik ben het volledig met je eens hoor!! Maar maak dat sommige mensen eens wijs Die willen echt niet begrijpen dat het kan *gaaaap*.
@Marissie82 Jeeeeeej team roze! Wat leuk!! Gefeliciteerd! Gaaf he? @Secretangel Spannend he? Je bent nu de volgende @beebj Sommige mensen geloven dat inderdaad echt niet.. jammer is dat, maar ik laat ze dan maar in de waan, zonde van m'n energie.. als ze het niet geloven, dan niet (maar snap je punt wel degelijk)
Pfff, ik vind het ineens zooooooo spannend. Heb totaal geen voorgevoel en switch ongeveer iedere seconde. Voor een meisje weet ik al een naam (al weet ik niet of m'n man hem ook echt leuk vindt) en bij een jongetje denk ik, kan ik dat wel? Nog 2 nachtjes....
@Marissie82 gefeliciteerd, leuk!! Verder reageer ik even zonder namen, want dat heb ik allemaal niet onthouden.. Leuke uiltjes, ziet er lief uit. Mooie kamer/site met het mint en grijs. Heel gaaf. Wij hebben in de slaapkamer de kleur Early Dew, dus vanaf daar ga ik verder verzinnen. Ik neig nu steeds naar zwart wit, maar eerst zaterdag even afwachten. Hier vanaf vanmiddag vakantie, heerlijk! Kerstavond komt m'n vader, broer en gezin en mijn halfzusjes en maken we allemaal tapas hapjes. 1e kerstdag bij mijn stiefvader, met stiefzus en gezin, weer m'n broer en gezin en m'n oma (zijn we met z'n 17'en) dan gaan we lekker gourmetten en 2e kerstdag gaan we naar mijn schoonzus en schoonvader en kookt m'n schoonzus (nog geen idee wat). Ik vind het van te voren een hoop gedoe, maar heb er ook zin in. Oud en nieuw gewoon thuis met z'n drie (vier)tjes. Ben benieuwd hoe dat is in onze nieuwe buurt. @beebj vervelend dat je weer/nog zo misselijk bent. Hier gaat het iets beter (afkloppen). Die dreambelt klinkt wel fijn. Ik voel m'n rug ook wel, ik ga me er eens in verdiepen. Verder weet ik het even niet meer, sorry als ik iemand heb overgeslagen. Uit eten geweest en naar het theater. Nu gevloerd en daardoor misselijk. Snel m'n bedje in. Trusten
Pfoe, dat was me een klus, maar alle spullen (dozen op zolder) zijn uitgezocht. Zelfs de kleding t/m maat 62. Kan ik gaan wassen en dan eens bekijken wat we nog nodig hebben. Stond er eigenlijk nog van te kijken hoeveel neutraal ik heb! Alles qua meisjes eens online gaan zetten.
Woooooo @beebj! Kan ik jou ook inhuren als personal assistent? Wat onwijs goed! Zelf heb ik heel veel roze, tis natuurlijk voor jullie nu de vraag of ik daar blij mee ben of niet @Secretangel Wat heb je gezien in het theater?
Jij bent echt ''niet goed'' hoor @beebj Wij beginnen pas na 20 weken met al die dingen. Niet omdat we bang zijn dat het niet goed is maar meer omdat ik van de hak op de tak spring met wat ik leuk vind.
Ik heb hetzelfde @indy90, ik twijfel steeds wat ik leuk vind qua kleur.. ik hou zelf wel van zwart/wit, maar ik wil er wel duidelijk echt een babykamer van maken, en dat vind ik lastig bij zwart/wit ik moet daar nog eens wat avonden voor googlen en pinteresten
Ik hou niet van strak wit glanzend nieuw nieuw. Voor de rest vind ik echt zooooveeel leuk dat ik er helemaal lijp van word dat ik überhaupt ooit een keuze moet maken.
Hahahaha idd @Muzieknootje Maar wil je gerust helpen hoor Vind het heer-lijk om die rust in mn koppie te krijgen! Oh haha @indy90 , misschien omdat het onze 2e is dat ik mn smaak weet ofzo Plus alles van mn dochter wordt gewoon opnieuw gebruikt, dus hoef niet veel uit te kiezen Maar heee, ik loop 4 weken voor op jou, misschien maakt dat ook het verschil qua gevoel.
@Muzieknootje ik ben naar de voorstelling van Sara Kroos geweest. Was echt een goede voorstelling. Veel humor, maar ook persoonlijke dingen, best heftig. Maar het was echt een topavond! Ook heerlijk gegeten.
@beebj - misschien kan je helpen om mijn berging uit te mesten. Plan is om de berging nog op te ruimen voor de bevallng .Denk dat ik er daarna nooit meer tijd voor heb hihi.
Nou er staan nu al 6 jaar spullen die ik nooit heb gebruikt. En mijn berging zit 6 verdiepingen lager dus nogal onhandig om de kleine mee te nemen.
@Secretangel, jij bent vandaag aan de beurt!! Super leuk en spannend! Hoelaat mogen jullie kijken naar het geslacht?? Veel plezier!!