Dames niets meer lezen op internet Daar word je alleen maar onzeker van. Iedere zwangerschap is anders...ik ben een voorbeeld. Alles tegen...bloedverlies, slechte eerste echo, geen symptomen...en toch vandaag dat prachtige wormpje met kloppend hartje! Ik ga echt proberen niets meer te lezen en te vertrouwen op mijn lijf....maar wat duren 12-weken langggggg
@dame82 wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd. Wat ben ik blij voor jullie. Nu weer aftellen naar de volgende echo. Hoeveel loopt het kindje achter denk je? Hopelijk volgende week weer zo'n mooie echo.
@dame82 , ik zie dat het 4 dagen scheelt, ik zou idd uitgaan van 'mm werk' of een late innesteling. @anak2 , mooie waarde, zegt helaas niks over 1 of 2. Dat zal de echo uit moeten wijzen. Spannend hoor! Heb je zelf een voorkeur?
@dame82 gefeliciteerd met jullie mooi echo !! Wat lijkt me dat super om je kleintjes hartje te zien kloppen. @beebj de gyn heeft vanmiddag gebeld en die zei dat mijn waarde heel mooi was voor mijn termijn. Ik denk dat jij een vierling gaat krijgen @Secretangel ik heb eigenlijk geen voorkeur. Het mag er 1 zijn maar ook 2 zijn welkom. Ik vind het belangrijker dat de kleine lekker gezond in mijn buik groeit en dat we straks een kleintje in ons armen hebben @aicirtap je darmen gaan denk ik wel al een ander plekje zoeken. Ik voel me erg opgeblazen en daardoor ook al een bollere buik. Krijg mijn knoop s avonds helemaal niet meer dicht. Dank je wel voor de tabel. De gyneacoloog belde vanmiddag nog over de uitslag en ik mag tot 12 weken door met de utrogestan.
Denk dat een echo ook nog niet altijd uitsluitsel geeft over 1 of 2 @Secretangel , mijn echo bij 4+6 bv kon je dat echt nog niet op zien. Oooh maar dan zou ik me geen zorgen maken hoor @anak2 . Ik mag me wel zorgen gaan maken met m’n vierling Ik heb de utrogestan en progynova idd ook tot 12weken.
Nee met 4 weken zien ze echt nog niks en met 5 weken ook nog niet echt denk ik. Ik wil ook pas een echo wanneer ze hartactie kunnen zien. Als het er 1 of 2 zijn kan ik toch niet zoveel aan veranderen en ik vind beide goed. Zo lang ik straks maar mooi(e) hartje(s) te zien krijg en over 9 maanden een kleintje in mijn armen heb @beebj je hcg is wel enorm hoog hoor wanneer is jou eerste echo ?
]Zwangerschapslijst 30 mei 2018 Bacio - 32 jaar - 3de kindje 31 mei 2018 Marissie82 - 35 jaar - 1e kindje 4 juni 2018 Aicirtap - 37 jaar - 1e kindje Dame82 - 35 jaar - 1e kindje 7 juni 2018 Beebj - 24 jaar - 2e kindje 13 juni 2018 Secretangel - 34 jaar - 2e kindje 15 juni 2018 Anak2 - 39 jaar - 2e kindje Afsprakenlijst 17-10-2017 Marissie82 - 1e echo Beebj - 2e echo Dame82 - 3e echo 19-10-2017 Aicirtap - 1e echo 20-10-2017 Bacio - 1e echo 26-10-2017 Secretangel - 1e echo 30-10-2017 Aicirtap - 2 echo???[/QUOTE] Anak2 - 1e echo
Bij dochterlief had ik de eerste echo bij 6+4 en ook nog geen hartje. De volgende echo bij 7+3 echter wel. Jaa niet normaal zo hoog hè. Snapte na de gyn z’n uitleg meteen waarom ik zo ziek was. Eerste echo heb ik al gehad hè... 4+7, mag dinsdagavond voor de 2e echo, dus over een week!
Wat spannend allemaal he dames! Hier 5+5 een lege vruchtzak en week later een kloppend hartje en 6+1 gemeten. Toch gek hoe dit kan bij ivf, waar alles zo precies is?! Probeer er maar op te vertrouwen! Was jij @beebj ook iets terug gezet? Verder moet ik echt ff wennen aan dat er toch een mini aan het groeien is! Had er al zo afstand van genomen. Op naar de volgende echo!
Mwoah, terug gezet niet zo zeer @dame82 . Ik had zo’n formule op internet ingevuld voor hoelang ik dan zwanger zou zijn. Een speciale voor IVF, terugplaatsing datum en hoe oud het embryo’tje was. Maar blijkbaar klopte dat dan toch niet, want bleek bij de 1e echo idd minder ver te zijn. Maar houdt er rekening mee dat het nóg kan wijzigen hoor!
Ja maakt me verder ook allemaal niets uit, als het maar goed groeit! Ik had de tp als 5 dpo gerekend (5 dagen oude embryo) en die berekening klopte wel. Maar de arts was er verder relaxed onder. We zullen het volgende echo zien. Stiekem zou ik het fijn vinden als ie dan wat groter is Mijn vriend denkt overigens dat ie niet gemiddeld gaat groeien, omdat ik zo fijn ben. Zijn gevoel bij de tweede echo was in ieder geval juist en de mijne niet
Als ik dat zou doen, was 13september dus 5dpo. Op welke datum zou ik dan uitkomen volgens jou? (ben daar zoooo slecht in) Jou fijne bouw heeft daar niets mee te maken hoor. Zou wat zijn dat alle kindjes van fijn gebouwde mensen achter zouden lopen
Precies een dagje korter als mij. Ik 12-9 5 dpo, dat zou nu dus 6+6 zijn. Jij dus 6+5 vandaag. Maar eerlijk gezegd heb ik ook al twee andere berekeningen gehad vh ziekenhuis. De arts gisteren was het met mijn berekening eens En dan is het meten ook een karweitje zo klein allemaal!
*breekt even in* Super om dit topic te zien..... @dame82 : zo fijn dat je banner weer terug is!! Ik hoop en duim voor je, dat het nu echt goed mag blijven gaan! @aircitap: stiekeme meelezer van je geweest. Zo fijn dat het bij jou nu gelukt is, gefeliciteerd! @Marissie82 : ook super voor jou, gefeliciteerd! En de overige dames ook gefeliciteerd natuurlijk! Op naar mooie echo's en mooie baby's in 2018! *breekt weer uit*
Nou @dame82 , dan ben ik erg benieuwd wat m’n eigen gyn dinsdag zal zeggen. Want volgens m’n eerste echo ben ik nu toch echt 5+6. Ze gaan namelijk echt af van de echo en niet van een berekening. Je weet immers nooit wanneer het exact is ingenesteld enz.
Ohw als ik jullie zo lees over de echo's dan kan ik haast niet meer wachten tot volgende week vrijdag! Duurt nog zo lang!
@beebj uitgaan vd echo lijkt me altijd beter! Een berekening is ook maar een berekening he! Ben ook heel benieuwd wat wij dinsdag te zien gaan krijgen. Op schema gegroeid (hopelijk) of groeispurtje gemaakt?! @Bacio boh ja dat wachten duurt lang en dan te bedenken dat ik al twee echo's gehad heb, schaam schaam! Respect voor jullie wachtende dames! Maarrr zeg wel uit ervaring nu, een vroege echo levert niet persee iets op! Ik was ingesteld op het ergste door die eerste echo, onterecht! Het heeff me een hoop tranen, naar blijkt, voor niets gekost! Hopelijk allemaal mooie echo's volgende week! Jullie allemaal al aangemeld voor mvm? Ik durf nog steeds niet zo goed, maar heb besloten het na de volgende echo, indien die goed is, te gaan doen. Ik houd nogal van zekerheden, weten dat ik ergens aan begin en het af kan maken. Maar die zekerheid krijg ik voorlopig toch niet Tja alle urine is mooi meegenomen!