Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Benieuwd naar de cupcakes!! En hoe de familie reageert!!

Secretangel vindt dit leuk.
  2. beebj

beebj Niet meer actief

Hihi das mijn buikje zonder dat ik zwanger ben @Marissie82 :D Opzich ook wel fijn dat je je eigen broeken nog aan kan, zit stiekem toch het lekkerste vind ik:oops:

Marissie82 vindt dit leuk.
  3. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @Marissie82 jij hebt volgens mij buikspieren in topconditie :) Zie je aan je blote buik net boven de liezen van die bollinkjes? Dat was bij mij altijd plat en het eerste teken van groeiende mini!

@Secretangel mooie kerstbanner heb jiji :) Veel plezier met de cupcakes, hier vandaag ook de eerste onthulling, zin in!

Bedankt voor de reacties op de bekkenklachten en kleren.
    Ik gawoensdag overleggen met de verloskundige en op tijd starten met oefeningen. Ik had wel verwacht bekkenklachten te krijgen, maar niet zo vroeg. De baby is nog een peer en moet een meloen worden ;) hellup!
    Qua kleertjes kan ik blijven kopen geloof ik, dus maar een middenweg. Het blijft natuurlijk beetje gokken aangezien we niet weten hoe groot ze geboren worden. Maar alles is gelukkig zo bijgekocht.

Secretangel en beebj vinden dit leuk.
  4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Buikfotootje 17 weken.
    Had er vorige week 1 s avonds gemaakt en dan is buik inderdaad veel dikker haha!
    Gisteren nog selfie proberen maken bij de kerstboom. Maar dat lukte niet echt. Ben daar ook niet handig in. Soms dan best onhandig om een partner te hebben. Als een vriendin die er vandaag is tot schemer blijft vragen of zij even een buikfotootje kan maken.

Verder wens ik iedereen hele gezellige dagen! Mijn grote wens was zwanger te zijn met kerst. En dat is gelukt. Ik had nooit gedacht zwanger het jaar uit te gaan toen dit jaar begon. En dat te bedenken dat we volgend jaar rond deze tijd al een kleintje van 6 maanden hebben!

Ik heb straks dus een vriendin op de visite, die zit alleen met de feestdagen.Dus even wat gezelligheid deze middag. En dan morgen naar mijn moeder toe. Ik ga eten maken: salade, pompoensoep, ik heb allerlei lekkere smeerseltjes en afbakstokbroodjes gehaald, en nog ragout in zo'n bakje. Mijn oma neemt een koude visschotel mee. En mijn moeder heeft de vriezer la vol toetjes gegooid. Mijn oudste broer is er ook. Zijn vriend moet helaas werken. Dus we gaan gewoon lekker zitten met zijn vieren (nuja vijven haha ;) ) :) Mijn jongste broertje moet werken dus die is pas laat thuis.
    Maar we gaan 2de kerstdag ontbijten met zijn vriendin en daarna wat spelletjes spelen :) En ik rij dan mee naar zijn werk, dan ben ik 2de kerstdag rond 15 uur thuis. Kan ik thuis nog even lekker zitten.
    Moet woensdag en donderdag nog werken. En volgend weekend ook een vol weekend, een speldag en oud & nieuw met vrienden.

Bijgevoegde bestanden:

Secretangel en beebj vinden dit leuk.
  5. beebj

beebj Niet meer actief

Leuke gestreepje trui @aicirtap ;) Hij zit heerlijk hè!

aicirtap vindt dit leuk.
  6. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Warme choco MET slagroom en de rest van de dag niets meer doen. # zwaarleven

Bijgevoegde bestanden:

Bacio vindt dit leuk.
  7. beebj

beebj Niet meer actief

Weet niet of er dames met een navelpiercing zijn?:) Ik heb net mn zwangerschap piering er in gedaan, voor de zekerheid. Een lange, flexibele is dat.

Bij dochter begon mn piercing zeer te doen en toen heb ik ‘m vervangen. Maar zelfs die ging me irriteren, dus er uit gehaald en helaas groeide hij toen “dicht”. Opnieuw laten doorprikken, wat trouwens ook zo gefixt was!

En heb nog een (gewone) panty gevonden die goed zit zonder te knellen rond mn buik!:D Maat XXXL:cool: hahaha

Bijgevoegde bestanden:

8. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Lekker zeg!! Dat ga ik vanavond ook eens nemen!!

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja hij zit superfijn. Ik ga er denk nog meer halen :)

Ik moet zo nog koken, maar ik heb aldoor geen trek s avonds. Ik wacht nog een half uur. Denk dat het iets makkelijks wordt.

10. beebj

beebj Niet meer actief

Die andere van H&M zit ook heerlijk, beetje ‘t zelfde idee; grijs met zwar gestreept is die!

11. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik vind de afmetingen van de banner zo afwijken met de info op internet. Daar staat bij de meeste sites dat het kindje 18cm is en 150 gram bij 17 weken.

12. beebj

beebj Niet meer actief

Mijn ouders van nu app zegt 200gr en 20cm waarbij mn banner nu zegt 168,6gr en 13,7cm:p idd nogal een verschil! 2januari weer naar de gyn, benieuwd wat hij dan meet. Dan weet ik wat ‘t meeste overeenkomt:p

13. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @beebj ik heb er ook 1 en heb m van de week uitgedaan. Wel ligt hij op het plankje in de badkamer en haal ik hem eens in de zoveel dagen er even doorheen. Dat werkte de vorige keer goed, dus nu hopelijk ook.

Foto ben ik vandaag vergeten, morgen nieuwe poging. Zal morgen ook een foto maken van de cupcakes.

14. beebj

beebj Niet meer actief

15. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Wow! Vergeleken bij jou lijk ik al 40 weken :oops: ik denk dat jij straks heel mooi gaat dragen!!!

16. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Ik wens jullie ongzettend fijne feestdagen! Heel veel liefde en geluk toegewenst!!!

dame82 en beebj vinden dit leuk.
  17. beebj

beebj Niet meer actief

Ook vanuit Zeeland fijne kerstdagen gewenst❤️

dame82 vindt dit leuk.
  18. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Fijne feestdagen dames en op naar een babyvol 2018 :D

beebj vindt dit leuk.
  19. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Fijne feestdagen!! En een top 2018!

20. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi meiden,

Beetje laat maar ik wil jullie nog fijne feestdagen wensen.

Voel me niet helemaal top ! Mijn buik trekt heel erg en ben erg moe :confused: morgen even lekker niks en rustig op de bank.

Ga morgen even alles terug lezen

Deel Deze Pagina