Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hopelijk hebben jullie een fijne 1e kerstdag gehad en wordt morgen ook een gezellige kerstdag. Ik heb teveel gedaan, dus mijn buik trekt ook. Soms het idee dat ik een harde buik heb, maar een idee of dat nu al kan.

Cupcakes waren mooi en lekker, maar de vulling erg lichtroze. Was maar goed dat m'n zus in het complot zat en een hint kon geven. Wel hele leuke reacties, al heb ik het idee dat ze nu minder enthousiast zijn. Nu lekker m'n bedje in. Ben echt gesloopt...

Bijgevoegde bestanden:

beebj vindt dit leuk.
  2. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    En m'n 16 weken buik... ik gok dat ik in m'n 3e trimester een rollator nodig heb om m'n buik op te leggen :oops:

Bijgevoegde bestanden:

Muzieknootje en beebj vinden dit leuk.
  3. beebj

beebj Niet meer actief

Hoe bedoel je, nu minder enthousiast zijn?:) Whaaaa zou die rollator idd maar alvast in huis halen:roflmao::roflmao:

Wij zijn op de helft! Nog 2 kerstdiner’s te gaan:rolleyes:

Ik maak me hier toch wel ‘n beetje zorgen.. Hoop maar dat het (weeral) een adertje is die gesprongen is tijdens de grote boodschap op de wc.. Maar heb nog nooit zoveel en zo helder bloed verlies gehad.. Drupte continue door in de wc.. De kleine gisteren niet gevoeld en vandaag enkel vanavond laat heeeeeel eventjes lichtjes, maar dat zegt natuurlijk niks!

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @beebj - geen aambei? En bij twijfel de vk even bellen hè. Beter een keer teveel dan te weinig.

Ik had gisteravond ook buikpijn dus lekker in piamabroek aan het kerstdiner :)

5. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @beebj jemig dat is schrikken! Hoe is het nu? Bij twijfel idd even bellen hè?

Bij onze 1e was iedereen dol enthousiast. En nu is iedereen ook wel blij met het babynieuws, maar zijn de reacties toch net wat minder uitbundig ofzo. Merken jullie daar verschil in?

@aicirtap hoe is het met jouw buik nu? Misschien zijn onze darmen gewoon allemaal aan het protesteren. Maar ik zou het heerlijk vinden om vandaag niet weg te hoeven. Helaas is dat wel de bedoeling. Als we er eenmaal zijn is het vast gezellig.

6. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    He beebje wat vervelend nou weer. Het is vast een gesprongen adertje maar toch vervelend.

@Secretangel wat zie je er mooi uit!

Hier gister ook buikpijn. Ik ben de hele dag bezig geweest en merk dan echt wel dat mijn lichaam zegt nu is het genoeg.

7. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    P.s 14 weekjes! Yeaaaaah :D

Marissie82, Secretangel en beebj vinden dit leuk.
  8. beebj

beebj Niet meer actief

Was gelijk dood zenuwachtig toen ik daarnet wakker werd en naar de wc ging, maar niks te zien! Wat een opluchting! Schrik zat er toch wel even in eigenlijk.. Denk niet dat het nodig is om nu de gyn. (nog) te bellen?

Ik merk geen verschil tussen de 1e en 2e @Secretangel . Nu bij de 2e zijn vooral mn schoonouders en schoonpa zn ouders enthousiaster dan bij de 1e, maar dat komt door het geslacht:rolleyes:

Ik heb barstende hoofdpijn van die korte(re) nachtjes.. Twee op rij en voel’t meteen.

9. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @indy90 dank je wel! Word er bijna verlegen van :oops:.

@beebj fijn dat er nu geen bloedverlies meer is. Heb je zelf het hartje nog gehoord? Ik zou zelf even bellen, overleggen kan nooit kwaad.

Hier voel ik ook de tol van 2 drukke dagen en te korte nachten. Vandaag even proberen iets rustiger te doen. Fijne dag allemaal vandaag.

indy90 vindt dit leuk.
  10. beebj

beebj Niet meer actief

Dat is een goed idee, had ik nog niet aan gedacht!! Ga straks idd even ‘t hartje zoeken.

Ik lig nog in bed.. Manlief is net met dochter beneden, echt even die rust nodig.

11. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik zou ook morgen gewoon even bellen over wat er is gebeurd. Dan hoor je wel wat hij er van zegt.

12. beebj

beebj Niet meer actief

Ik zou vandaag ook al kunnen bellen hoor, want in Belgie kennen ze geen 2e kerst:) maar voel me wel weer oké gelukkig

13. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    O oké dat wist ik niet :p

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Buikpijn is gelukkig nu weg. Maar had gisteren een openbaar vervoer reis van 2 uur gehad. En s middags staan koken. Oa 3 pompoenen met mijn moeder wezen slachten. Hihi.
    Nu op weg naar huis. Straks lekker douchen, even nog verlate lunch maken en in joggingbroek op de bank. Salade en soep mee van gisteren. Dus hoef niet echt te koken. En vanavond op tijd naar bed.

Gisteren in de babydoos van mijn oudste broer, mezelf en jongste broertje zitten neuzen. Zaten leuke dingen tussen! De doos komt eind januari mijn kant op. :)

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ah wat een buikpijntjes hier :( Gelukkig gaat het met de meeste weer beter!

@beebj altijd schrikken dat rood! Ik dacht ook meteen aan de angelsound! Dat moet wel geruststellen. Mocht je toch weer gaan bloeden, zou ik voor de zekerheid ff bellen. Weet je toevallig of je placenta al hoog ligt? Als deze nog deels voor de baarmoedermond ligt kan dit ook bloedingen geven.

@Secretangel wauw prachtige buik! Hoe de grootte zo per persoon kan verschillenhe!

Hier nog steeds bekkenpijn, maar gelukkig iets minder ls zaterdag. Morgen naar de verloskundige, maar ff vragen!vandaag een rustig avondje met z'n 2tjes thuis, heerlijk :)

16. beebj

beebj Niet meer actief

Hartje klopt & voelde ‘m net ook weer eventjes bewegen gelukkig. Heb werkelijk waar geen idee waar mn placenta ligt:oops:

dame82 en Secretangel vinden dit leuk.
  17. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    @beebj gelukkig is het bloedverlies weer weg. Dat is schrikken zeg.

@Secretangel wow wat een buikje al. Mooi zeg !!

@indy90 jeeeh 14 weekjes. Gaat best snel de tijd vind je niet ?

@dame82 hoop dat jouw bekken ook niet meer pijn gaan doen.

@aicirtap leuke kerst gehad ?

Hier heb ik vandaag alleen maar lopen spugen vandaag :( was echt super misselijk. Nu gaat het gelukkig weer. Morgen naar de verloskundige :) ik hoop stiekem op een echo maar dat zal vast wel niet.

18. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hier waarschijnlijk ook nu al last van mijn bekken. :( de afgelopen dagen kan ik savonds nauwelijks lopen door de pijn. Is aan 1 kant en dan in mijn bil/heup lijkt het. Ga morgen direct een afspraak maken bij de fysio.

19. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Kerst was gezellig. Vliegt ook zo weer om.
    Gisteren was mijn omaatje van 90 er ook. Bij binnenkomst en bij weggaan aai over mijn buik en dag lief kindje :D Zo lief!

Ik heb vooral last van mijn rug en mijn zijkanten.
    Denk dat ik vanmddag 2 schopjes voelde. Ik zat in gedachten verzonken in de bus en ik dacht dat mijn telefoon in mijn binnenzak trilde, maar geen berichtjes. Dus ik vermoed de beeb.

20. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Leun he @aicirtap :) je gaat beebje vast nu vaker voelen

@indy90 hou maar goed in de gaten. Goed van je dat je morgen de fysio belt

Ik had nog een nieuwtje. Wij hebben de wandelwagen besteld. Het is de joolz geo 2 hippo grey geworden.

Bijgevoegde bestanden:

Muzieknootje, Bacio, dame82 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina