Lauren & Lars heb ik aangegeven @Bacio Waarom, geen idee. Puur mijn smaak denk ik. Ik voelde bij mn dochter (1e zwangerschap) bij 18 weken haar voor het eerst, plopjes en gekriebel. Dat wat ik nu bij de 2e bij 11 weken al voelde.
Alles goed met de kleine uk. Zoonlief vroeg met een smelt stemmetje gaan we ook naar mijn broertje of zusje kijken kreeg ik toch een surprise echo Alweer 15 cm incl armpjes en beentjes. Door de slechte apparatuur konden ze het geslacht nog niet zien iemand die een gokje wil wagen ? Zaterdag geslachtsbepaling. 30 januari guo en urine test op die bacterie weer en 2 febr weer naar de verloskundige
Heeft jouw verloskundige zo een slechte apparatuur?! Erg onduidelijke foto's. Jammer dat ze het geslacht niet kon zien, maar begrijp het wel als ik de foto's zie Gokje, maar puur gevoel, een meisje.
Ja apparaat is al 8 jaar oud of zo iets.ze krijgen binnenkort een nieuw apparaat die ook 3d echo’s kan maken en de placenta ligt ook voor wat het extra onduidelijk word. Ik had aangegeven waar de plopjes vandaan kwamen en toen zette ze apparaat er op en mijn gevoel klopt dus. Het is ukkie die ik voel baarmoeder zit nu op navelhoogte
Uitgerekende data: 29 mei 2018 Bacio - 32 jaar - 3de kindje 30 mei 2018 Beebj - 24 jaar - 2e kindje - JONGEN 31 mei 2018 Marissie82 - 35 jaar - 1e kindje - MEISJE Dame82 - 35 jaar - 1e kindje - MEISJE 3 juni 2018 Aicirtap - 37 jaar - 1e kindje VERRASSING 10 juni 2018 Secretangel - 34 jaar - 2e kindje MEISJE 15 juni 2018 Anak2 - 39 jaar - 2e kindje 19 juni 2018 Muzieknootje - 30 jaar - 2e kindje - VERRASSING 25 juni 2018 Indy90 - 27 jaar- 1e kindje Afspraken: 27-12-2017 Dame82 - controle verloskundige Secretangel - Controle verloskundige 28-12-2017 Indy90- geslachtsbepaling Bacio - GUO bij 18,5 weken 30-12-2017 Anak2- geslachtsbepaling 02-01-2018 Beebj - 7e echo 08-01-2018 Dame82 - 20 weken echo 09-01-2018 Indy90 - controle verloskundige 11-01-2018 Aicirtap - controle verloskundige 12-01-2018 Marissie82 - 20 weken echo 12-02-2018 Muzieknootje - controle verloskundige 15-01-2018 Aicirtap - 20 weken echo 16-01-2018 Marissie82 - controle verloskundige 18-01-2018 Secretangel - 20 weken echo 30-01-2018 Anak2 - Guo 20 weken echo 02-02-2018 Indy90 - 20 weken echo Anak2 - controle verloskundige 05-02-2018 Muzieknootje - GUO 28-02-2018 Beebj - suikertest
Als ze het geslacht niet kon zien, kunnen wij dat ook niet denk ik @anak2 Maar wát leuk dat je spontaan een echo kreeg!
dat was meer een grapje ik heb zaterdag de geslachtsbepaling ik hoop dat kleine uk het dan even mooi laat zien
Weer de nodige euro’s lichter maar ik heb nu alles in huis voor kleine uk Alleen nog de eerste kleertjes voor na de geboorte..
Hier was weer alles goed! Prima bloeddruk, goede bloeduitslagen, mooi kloppend hartje...ik blij De bekkenklachten zijn voor nu niet verontrustend. Moet het nu tegengaan met goede houding. Mocht het met 20 weken nog zo zijn of verergeren, dan met fysio starten. Sowieso met zwemnen starten n dan eventueel nog zwangerfit bij de fysio. Verder hebben wij last minute besloten ompaar dagen naar de zon te vliegen: 1jant/m 7 jan
Zwemmen is idd heel goed voor je @dame82 ! Ik doe dat als sport bij ‘n vereniging en merk ook goed de baadt er van Ik dacht trouwens dat mensen je hoorden te feliciteren bij een zwangerschap ipv sterkte te wensen en te hopen dat het goed gaat De huisarts assistente.. Las in dochter dr boekje dat ik bij haar bij 18 weken naar de huisarts ging voor een controle, dus dacht ik bel de assistente om navraag te doen of dat nu ook weer nodig is. Maar er stond al in’t systeem dat ik zwanger ben (vanaf 5 weken). Dus ze heeft mn gyn. erbij genoteerd en utgerekende datum, zodat de huisarts iig op de hoogte is. En mocht hij me willen zien, bellen ze me zelf op. ‘T zal een enge ziekte zijn zeker
Wat is er een hoop geschreven, hier een beetje stil van mijn kant. 3 dagdiensten en de kerstdagen... Dus nu pas tijd om bij te lezen. Fijn dat het bij iedereen goed gaat (op wat kwaaltjes na) en dat de controles goed waren. Ik heb gestemd op Lauren en Lars. Lauren staat hier ook op het lijstje. Ik heb net zelf even naar het hartje geluisterd, klonk goed! Moet namelijk nog wachten tot 12 januari... Duurt nog lang zeg! Spannend de komende geslachtsbepalingen! Benieuwd of er nog jongens bij komen! Mijn man heeft vandaag het familie wiegje opgehaald Super schattig! Bekijk bijlage 553432
Heb net ook nog even het hartje geluisterd. Baby was lekker druk volgens mij. Hier mijn buik. in mijn chillpak.
Poeh heb weer een partij rugpijn na een dag werken Straks even de elektrische dken in bed leggen en warm douchen. Verder vandaag goed nieuws. De chemo van mijn moeder slaat aan. Nu weer 3 maanden kuren (3 weken achter elkaar en dan 1 rust week) en dan opnieuw een scan. Zo fijn! Straks nog even busje huren voor 26 januari en dan komt mijn broer. Logeerbed en een kastje naar moeder, babyspullen die bij mijn moeder staan hierheen en ritje ikea. En ik hoop een kledingkast te vinden voor die tijd, zodat we die ook kunnen ophalen. Plus een klusjes man inhuren voor die datum zodat die de muur kan behangen. Kan ik in het weekend van 27/28 jan de babykamer inrichten. Kijk daar zo naar uit!