De commode die ik heb, behoort tot het babykamertje @Secretangel ; Basicline Vittoria Grijs. Verschoningskussen gewoon zo’n standaard simpele met een badstoffen hoes er over. En qua luiertas heb ik de Lassig Green Label Neckline Bag Grey. Ben daar nog steeds zooooo blij mee. Hiij is ontzettend handig & ruim. De “binnenkant” kan er uit (waar je flesjes enz. in zet), zodat er daarna ook een berg speelgoed en dergelijke in kan en het dus niet meer perse een luiertas is. De luiertassen die bij de kinderwagens horen zijn meestal verdomd klein. Hier was de babykamer al klaar voordat ik zwanger was @Marissie82 , niks om geven Mn man gaat vanavond om 23u tot morgenochtend 7u kennissen van ons helpen in hun oliebollen kraam, doet ie elk jaar. Nadat ie dan wat geslapen heeft zondag, gaan we naar mn schoonzus, dr vriend en hun mannetje van 3 maandjes. Hun wonen 01:15u verderop, dus blijven daar dan ook slapen! Geloof dat we met 10’en zijn dan, want er komen ook nog wat vrienden van hun. Lekker eten, vuurwerk, gezelligheid. De maandag op’t gemak terug naar huis, gaan nieuwjaren bij ouders en opa’s&oma’s. Hebben 7 adresjes, dus meestal verdelen we dat over 1 én 2 januari
@anak2 veel plezier vandaag! Geniet er van en ben reuze benieuwd of we meer roze of blauw op de lijst krijgen! @aicirtap wat vervelend dat je zoveel rug/buikpijn hebt. Ik moet zeggen dat ik wel voel dat inwendig alles aan het verschuiven is, maar ja de baby is nu ook een paprika en je baarmoeder de grootte van een meloen, dat moet toch ergens heen @Secretangel al die keuzes he! Gisteren eens gegoogled op geboortekaartjes, hellup! Dan nog niet gesproken over naam, kamertje, versieringen enz enz... gaan nog tijd tekort komen! @Marissie82 heerlijk zo een ontspannen dagje! Ben ook benieuwd naar het kamertje en idd genieten dat jullie zo op schema liggen en goed weten wat jullie wilken. De keuzes tollen mij een beetje en kom er nog niet uit! Wij gaan morgen ook met vrienden oud op nieuw vieren, gewoon thuis. En 1jan vliegen we in de ochtend naar Napels, ff wat zon kapen
Wij willen sowieso een aantal verschillende beesten van kidsdepot aan de muur van zijn kamertje. En denk een mooie groen tint 1 muurtje maar dat weten we nog niet.
@dame82 oh wat heerlijk! Ik wil ook op vakantie! Geniet er lekker van. @anak2 veel plezier straks! Lijkt me idd een ruime tas @beebj maar niet helemaal mijn smaak. Ik zoek nog even verder. @indy90 leuk die beestjes. Met oud en nieuw zijn we lekker thuis. Voor het eerst in ons eigen huis. Kijk er erg naar uit. Lekker tv kijken, lekkere hapjes....
Super! Ik kreeg er zelfs een warm gevoel van. Leven toch echt met elkaar mee hier. Weet grote broer het al?
Hahaha leuk he dat had ik ook bij jullie. Kayden was mee en hij is helemaal in de wolken want hij wilde heel graag een broertje
Jeej team blauw breidt uit...een beetje evenwicht in de club! Gefeliciteerd anak! Een boysmom, lijkt me ook bijzonder! Jij wordt later op handen gedragen Was dit de laatste onthulling? Jammer vond het wel leuk vermaak
Gefeliciteerd @anak2!! Wat super voor jullie zoon! En leuk dat team blauw toch nog wat versterking krijgt!! @dame82, wat een heerlijk vooruitzicht zeg! Even lekker weg! En wie weet kom je daarna terug en weten jullie wat jullie willen in de babykamer! Het behangen is klaar.. zal zo een foto maken! Helemaal happy met het resultaat! Mijn man en ik zitten heel vaak op 1 lijn, we zijn dan ook snel klaar met het maken van keuzes. @aicirtap hoe is het met je rug en buik?
@anak2! Een jongetje, hoeraaa!! En wat onwijs leuk voor Kayden! Trotse grote broer. Heerlijk om ook gewoon lekker thuis te zijn in je eigen huis met hapjes, i love it! Wij gaan naar familie, ook leuk! Veel plezier allemaal met de jaarwisseling! Ik toost met jullie mee met de Jip en Janneke champagne
Uitgerekende data: 29 mei 2018 Bacio - 32 jaar - 3de kindje - MEISJE 30 mei 2018 Beebj - 24 jaar - 2e kindje - JONGEN 31 mei 2018 Marissie82 - 35 jaar - 1e kindje - MEISJE Dame82 - 35 jaar - 1e kindje - MEISJE 3 juni 2018 Aicirtap - 37 jaar - 1e kindje VERRASSING 10 juni 2018 Secretangel - 34 jaar - 2e kindje MEISJE 15 juni 2018 Anak2 - 39 jaar - 2e kindje - JONGEN 19 juni 2018 Muzieknootje - 30 jaar - 2e kindje - VERRASSING 25 juni 2018 Indy90 - 27 jaar- 1e kindje - JONGEN Afspraken: 02-01-2018 Beebj - 7e echo 08-01-2018 Dame82 - 20 weken echo 09-01-2018 Indy90 - controle verloskundige 11-01-2018 Aicirtap - controle verloskundige 12-01-2018 Marissie82 - 20 weken echo 12-02-2018 Muzieknootje - controle verloskundige 15-01-2018 Aicirtap - 20 weken echo 16-01-2018 Marissie82 - controle verloskundige 18-01-2018 Secretangel - 20 weken echo 30-01-2018 Anak2 - Guo 20 weken echo 02-02-2018 Indy90 - 20 weken echo Anak2 - controle verloskundige 05-02-2018 Muzieknootje - GUO 28-02-2018 Beebj - suikertest