Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Hahaha @beebj. Er zal vast nog wat bijkomen aan kleertjes hoor! Ga tenslotte nog bij mijn nichtjes in de kast kijken! En het is nog geen mei

2. beebj

beebj Niet meer actief

Er is ook veel te veel leuks:cry:

Marissie82 vindt dit leuk.
  3. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Wij gaan gewoon voor de originele maxicosi bekleding en deze als extra. :cool: mijn vriend was tot een tijdje geleden een army boy dus vinden we wel leuk.:p
    Gewoon met zwarte zonnekap. En gewoon dekentje.

Bijgevoegde bestanden:

Secretangel en Marissie82 vinden dit leuk.
  4. beebj

beebj Niet meer actief

Haha die is leuk @indy90 ! Lekker stoer ook, hou ik wel van! Wij hebben er overigens eentje van safety 1st ipv maxicosi.

indy90 vindt dit leuk.
  5. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Leuk die extra's voor de maxicosi! Wij hebben net een Familyfix opgehaald. Straks geen gedoe met gordels, heerlijk. De maxicosi krijgen we van iemand, weet alleen even niet welke kleur die nu is, dus weet nog niet of ik nog een hoes wil kopen. Het is allemaal zooooooo leuk.

Mijn placenta ligt ook voor, maar voel mijn meisje vooral aan de zijkanten. Een soort duwen. Heb wel snel dat ik er een harde buik van krijg. Had ik m'n vorige zwangerschap niet zo. Herkent iemand dat?

Vandaag 17 weken dansje, wat gaat het snel! Echt bizar!

anak2 en Marissie82 vinden dit leuk.
  6. beebj

beebj Niet meer actief

Jullie hebben misschien maar 1 auto @Secretangel ? Want wij hebben er 2 en dan is een familyfix juist rete irritant:p

Bij ons is tie gewoon zwart:D

Heb idd ook regelmatig een harde buik & ben ik niet zo heel blij mee... Vooral na het vrijen:oops:

7. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik had een kortingbon in een doos zitten die ik van de verloskundige had gekregen :)

Marissie82 vindt dit leuk.
  8. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Eerste meisjesaankopen :) Het ooievaartje ga ik gebruiken voor een geboortekrans die ik wil gaan maken.
    Dat blauwe truitje is in echt veel leuker trouwens.

Bijgevoegde bestanden:

Muzieknootje en Secretangel vinden dit leuk.
  9. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Fijne avond allemaal en tot volgend jaar :D

10. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    @dame82 Leuke aankopen! Herkenbaar roze pakje en ooievaar! Super leuk idee van de krans, benieuwd hoe het er uit komt te zien! Veel plezier in Napels!

Fijne avond allemaal! Ik heb net nog even op bed gelegen, anders red ik 00 uur niet hoor.. haha.

11. beebj

beebj Niet meer actief

Wheeee:cry::cry: Jij ook al dat té leuke Prenatal pakje @dame82 :D:D:D❤️ Misschien is het toch maar beter dat manlief ‘m niet mooi vind, alles kids dragen straks dat pakje:p:roflmao:

12. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Mogen we de code weten? Misschien kunnen we er wat mee #durftevragen.

anak2 vindt dit leuk.
  13. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Het was zo’n krascode die je 1x kan gebruiken. Anders had ik het jullie met alle liefde gegeven. Het bij mij in de woezel en pip koffertje die ik van de verloskundige had gekregen

14. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Oh die had ik ook, ga ik toch nog even zoeken:)

@beebj we hebben inderdaad maar 1 auto. Mijn man heeft een treinkaart en reist daarmee. In elke auto er 1 zetten? En anders heb je in 1 auto het gemak en in de andere gewoon de gordels?

15. beebj

beebj Niet meer actief

De easybase is idd een bevestiging in de auto met de gordel die je dus maar 1x hoeft te installeren. En daar klik je met gemak de maxicosi op en af, dus het gemak waar jij het over had dat je niet elke keer de maxicosi in de gordel moet bevestigen (wat ik overigens binnen een minuut gedaan heb:p). Wij hebben 2 auto’s, dus dan zouden we in elke auto een easybase moeten installeren.

16. beebj

beebj Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar lieverds❤️

anak2, Secretangel en Muzieknootje vinden dit leuk.
  17. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Jij ook @beebj en natuurlijk ook de andere topvrouwen!! We did it!! Dat we maar in mei/juni onze wondertjes mogen gaan ontvangen!!

anak2, Secretangel en Muzieknootje vinden dit leuk.
  18. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    De beste wensen voor 2018 lieve meiden xx

Secretangel, Muzieknootje en Marissie82 vinden dit leuk.
  19. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Happy new year toppers! Dit word sowieso een topjaar voor ons met al die prachtige kindjes!

20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Een gezond, gelukkig, geweldig, gezellig en goed 2018! Het gaat een bijzonder jaar worden voor ons :)

Deel Deze Pagina