Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    #2561 anak2, 4 jan 2018
    Laatst bewerkt: 4 jan 2018
    Ik gebruik in de opvang etos sensitive lotion doekjes. Vind dit hele fijne billendoekjes die ook vochtig genoeg zijn om goed schoon te maken :) maar denk dat ik voor ons kleintje ook pampers sensitivega gebruiken

@aicirtap ik heb je test gelezen.. ik vraag me of waarom huggies niet in de groene lijst staat.. zijn ook hele fijne doekjes. En zoals ze laten zien zit hier maar 7 ingrediënten in en geen hulpstoffen en parfum

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Bij etos sensitive zit dus dat Phenoxyethanol . Mijn moeder gebruikt ze dus had verpakking gelezen.
    Waarom huggies niet in het groen staan geen idee. Maar doekjes van neutral, natusan en huggies zijn zelden in de aanbieding.

anak2 vindt dit leuk.
  3. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik ben zooo slecht. ♡♡ alleen maar honger dus lekker een zelfgemaakte guacamole gemaakt. Ben verbaasd dat ik nog niks ben aan gekomen.:p

Bijgevoegde bestanden:

Marissie82 en Secretangel vinden dit leuk.
  4. beebj

beebj Niet meer actief

Bij jou komt dat straks zo, plop, in 1 keer:roflmao::roflmao::roflmao:

5. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Haha ja :roflmao: zei ook al tegen vriend kan natuurlijk ook dat ik vanaf 20 weken elke week een kilo aankom dan ben ik nog 20 kilo zwaarder.:eek: Mijn buik begint nu wel echt te groeien trouwens. Zal t weekend weer is een foto maken.

6. beebj

beebj Niet meer actief

hahahaha precies:roflmao: Ik zit aan + 6,8kg nu. Bij mn dochter had ik een totaal van + 11kg. Maar, moet eerlijk zeggen dat dat er vanzelf weer vanaf is gegaan! Alleen mn buik is niet meer terug zo strak geweest als dat hij eerst was.

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik ben eerst een kilo afgevallen en nu ongeveer plus 2 kilo bij mijn oude gewicht. Ik heb ook zo honger momenteel. Hier gaat per dag een bak yoghurt met muesli, plak ontbijtkoek, 4 boterhammen met hartig beleg, 2 stuks fruit, op het werk nog een kom soep, vol bord avondeten, soms toetje en nog een koekje bij de thee erin plus 2 liter drinken (mn thee en water) :eek:

Ik bedacht mij vandaag dat mijn kindje zo zwaar is als een bakje champignons :roflmao: Waar je al niet aan denkt bij het boodschappen doen :rolleyes:

8. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik hoop dat het allemaal een beetje binnen de perken blijft maar we gaan het zien. Wat moet dat moet probeer er op te letten dat ik niet onnodig kilo's aan kom maar ben niet op dieet ofzo. (Dat hadden jullie wel door :p) Eerst genieten en na de zwangerschap wel weer bezig met fit worden.

9. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Haha dit klinkt voor mij gewoon als een normale hoeveelheid hoor.

10. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik at altijd Griekse yoghurt met fruit sochtends maar sinds ik zwanger ben liever brood. Sochtends meestal 2 met een verse fruitsmoothie (anders heb ik geen trek in fruit) en dan tussen de middag 2 of 3 broodjes met hartig beleg. En dan gewoon normaal avondeten. So far so good. :p maaar.. rond 9 uur begint het te kriebelen en eet ik chips, koekjes, chocolade of andere meuk. :rolleyes: probeer het niet elke avond te doen. Maar ben eerlijk als ik zeg dat het wel veel te vaak is.

11. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Trouwens he. Ik moet veel niezen om 1 of andere reden en sinds vandaag levert dat een enorme pijnscheut op rond waar normaal je baarmoeder ongeveer zit. Zullen dit de banden zijn?

12. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    @indy90 lekker hoor. Lekker van genieten. Dan zijn inderdaad de banden die je voelt. Ik voel het ook heel erg met draaien en niezen.

@aicirtap oh dat had ik nog niet gezien van de etos doekjes wel dat er veel ingredienten in zit. Huggies kan ik hier ook vaak alleen maar bij Etos vinden. Maar het klinkt wel weer beter dan etos en pampers merk. Natusan heb ik nog niet uitgeprobeerd. En klinkt goed hoor wat je allemaal eet. Valt best wel mee eigenlijk.

Ik was 3 kg afgevallen en nu is het 1 kg minder dan mijn oude gewicht. Ben dus nu 2 kg aangekomen weer. Bij mijn zoon was ik 23 kg aangekomen. Ik hoop dat het zover deze keer niet komt en ik het normale aantal kilo’s aan kom.

Ik ontbijt met halfvolle kwark met muesli en een kopje koffie, tegen 10 uur 1 stuk fruit met een glas melk, 12 uur 2 broodjes met een glas melk s middags of fruit of iets lekker, s avonds avond eten meestal rijst en dan s avonds nog 1 glas melk met smaak en walnoten of iets anders lekkers :thumup: ik merk dat ik steeds zin heb in zoute dingen. Chips maar begin nu ook echt trek te krijgen in de verboden dingen zoals rosbief, gerookte zalm, sushi enz enz oh ja en chocola :p en dan het liefst tony chocolony caramel zeezout :rolleyes:

aicirtap en Marissie82 vinden dit leuk.
  13. beebj

beebj Niet meer actief

#2573 beebj, 4 jan 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2018
    Ik heb juist trek in zoet, terwijl dit bij mn vorige zwangerschap meer chips enz was. Merk daar echt wel ‘n verschil in!

Vraag me ook af of dat kleine spookje ooit slaapt. Hoop dat ie dat na de bevalling anders gaat doen. Wat een druktemaker:roflmao::roflmao: Heb zelf het idee dat manlief het wel al moet kunnen voelen, maar elke keer als hij zn hand neer legt versteent de baby geloof ik:p

aicirtap vindt dit leuk.
  14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Even een vraag. Ik wil het weekend van 16/17/18/19 februari een stedentrip maken in mijn eentje en dus vliegen. Ik wil graag nog even naar het buitenland. Ik ben dan 25 weken ongeveer. Ik heb niemand die ik mee kan vragen. Ik ga wel vaker alleen op reis. Dat is het punt niet. Maar nu zit er een verstekeling aan boord. Zouden jullie dat onverstandig oid vinden?

Ik dacht om die donderdag de 15de extra check te doen bij de vk. Plus vooraf op zoeken in geval van nood waar ik daar naar toe kan. Verder wil ik liefst een appartement huren of anders hotel met halfpension. Geen gedoe met avondeten ;)
    Ik dacht zelf aan Porto. Er zijn wel genoeg bezienswaardigheden, maar niet mega veel in vergelijking met barcelona/rome. Er is ook strand in de buurt, maar dat is afhankelijk van weer en temperatuur of ik daar heen kan. Want ik ken mezelf in een stad wil ik alles zien, behalve dan de musea. Ik had het liefst dinsdag terug gevlogen, maar dan vliegt er niks. En de donderdag er voor ook niet.
    Andere optie is algarve. Maar die bestemming kan straks ook makkelijk met de kleine. Ik ben niet iemand die een x aantal dagen horizontaal bij het zwembad of op het strand ligt. Hihi.

15. beebj

beebj Niet meer actief

Wat bedoel je met een verstekeling aan boord?:oops: Vliegen mag (met een eenling-zwangerschap) tot 36 weken. Na 28 weken heb je alleen wel een verklaring nodig van je arts of verloskundige. Ik zie geen probleem met je dan 25 weken:)

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    verstekeling aan boord is de baby in de buik :roflmao:

17. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik zou gewoon lekker gaan. Zie geen bezwaren. Gewoon opletten met eten.

aicirtap vindt dit leuk.
  18. beebj

beebj Niet meer actief

Oh whahaha, goeiemorgen oh:roflmao::roflmao: Ik zou ook nog even gaan genieten! Tot 28 weken zie ik ook geen gevaren. Als je vanaf dan een verklaring nodig hebt, zou ik me al minder op mn gemak voelen..

aicirtap vindt dit leuk.
  19. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    is het nog verstandig eerst de 20 weken echo van 15 januari af te wachten?

20. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Als jij dat prettig vind moet je dat doen. Ik zou wel even checken waar je terecht kan mocht er iets zijn. Is er een dokters service bij het hotel bijv. Voor de rest gewoon lekker doen.

Deel Deze Pagina