Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    haha jaaaa iedere dag haha. Heb de hele ochtend gekeken of het streepje toch niet in eens weg was :p ik denk dus dat ik bij jouw categorie hoor. Ik heb er overigens wel een stukje meer vertrouwen in als bij de miskramen. Toen kwam ik met over tijd nog niet eens tot zo'n mooie test.

2. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    @dame82 ik heb overigens dit keer ook geen kwaaltjes. hooguit inimienie krampjes maar dat kan ook honger zijn haha voor mij voelt dit wel goed gezien ik vorige keer mega krampen had en het dus fout ging.

dame82 vindt dit leuk.
  3. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben idd wel overtuigd @dame82 . Misschien ook door de progynova, utrogestan en 1e goede echo. Heb geen idee. Heb al een kindje, miss speelt dat ook mee. Weet het echt niet, hihi.

dame82 vindt dit leuk.
  4. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Jaaaaaaaah indy !!!! Gefeliciteerd !!! Gaat vast helemaal goed komen :)

indy90 vindt dit leuk.
  5. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Meiden ik ga proberen om wat relaxter te zijn en gewoon er vanuit gaan dat het goed komt.

Ik heb gewoon even van die momentjes.. ik wou gewoon dat ik kotsmisselijk boven de wc hing dan had ik een beter gevoel dan nu ik helemaal geen symtomen heb :roflmao:

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh Anak zo herkenbaar dat heen en weer geslinger in emoties! Ene moment geloof ik dat goed komt, andere moment weet ik zeker dat het foute boel is. Bij mij hangt dat erg samen met het lege gevoel dat ik soms heb en dat k#t bruinverlies! Maar er zijn natuurlijk ook nog de hormonsters die we niet mogen vergeten ;) En daarbij zijn de zwangerschappen ons niet komen aanwaaien, dus ja het is kostbaar, zo gewenst en dus extra spannend!
    Beetje lief voor onszelf maar en hopen dat komende weken dat vertrouwen mag gaan groeien en dat we EINDELIJK in heel dit traject eens mogen gaan genieten...ik gun ons dat allemaal!!!

7. beebj

beebj Niet meer actief

Ruilen @anak2 ? Met álle liefde. Mama komt zo de kleine meid ophalen als ze wakker is, pff.. M’n huishouden wordt momenteel bij elkaar gehouden door allesreiningings doekjes:rolleyes:

8. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik bedoelde het niet verkeerd hoor..

9. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik voel me precies zoals jij zegt :) ik ga nu lekker genieten. Ik merk dat ik sinds vandaag steken in mijn borsten heb en vermoeider word. Mijn broeken zitten ook strak en loop de hele dag met de knoop open. Zal vast de darmen zijn

Straks in mei/juni gaan we gewoon allemaal mooie gezonde kindjes op de wereld zetten :)

Heb je nog steeds bruinverlies ? Ik kan me voorstellen dat je daarbij niet prettig voelt. Heb je al een mooie echo gehad ?

10. beebj

beebj Niet meer actief

Ik bedoelde het ook niet verkeerd @anak2 , alleen continue op de bank liggen of twijfelen omdat je geen symptomen hebt; ik zou het wel weten.

anak2 vindt dit leuk.
  11. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Natuurlijk is het niet fijn als je erg ziek bent en hoop dat je snel wat beter voelt. Ik bedoelde alleen maar dat als iets voelde je meer gerustgestelder zou zijn..

12. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Oh wat leuk je hier te zien!
    Jij hebt er dan ook al spannende dagen op zitten. Zalig dat het hartje klopt! Hopelijk blijft het goed gaan. We mogen nu wel eens gelul hebben he ;)

13. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Welkom @indy90 , mooie testen hoor!

En het gras is denk ik altijd groener aan de overkant. Ik heb een beetje van beide. Overdag voel ik vaak niet zo veel, ga ik toch twijfelen of alles wel goed zal gaan. En tegen vieren denk ik, welkom misselijkheid en maagzuur. Dan voelt het even als bevestiging en daarna zou ik willen dat het weer stopt ☺.

Ik ben geloof ik erg laat met de echo, dan 7w+1. Oh wat duim ik dat we allemaal een goede echo hebben. Deze week wordt chaotisch, we moeten veel doen in ons nieuwe huis. En tegelijkertijd durf ik dat niet goed. Ik ga sowieso niet lopen sjouwen, maar ook het klussen vind ik lastig. Maar steeds kijken wat ik durf en wat gaat. Zijn er nog meer mensen met herfstvakantie? Of leuke weekendplannen?

14. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    #254 Marissie82, 14 okt 2017
    Laatst bewerkt: 14 okt 2017
    @Secretangel, ik heb pas de echo met 7w+5.. helaas kon het niet eerder...

Willen alle nieuwe dames de lijst invullen! Dan houden we die up-to-date? Hij staat een paar pagina's terug.

Wij gaan vandaag een dagje weg, benieuwd hoe het gaat met mijn vermoeidheid. Fijn weekend allemaal!! En @Secretangel succes in je huis.

Secretangel vindt dit leuk.
  15. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik denk dat ik mezelf op het lijstje durf te zetten. Onderste van vanmorgen. 12 dpo :oops: word ik stiekem best een beetje blij van. Ook al is het nog steeds heeel spannend!

Bijgevoegde bestanden:

16. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Grrrr hier weer bloedverlies :cry: ik kan er maar geen vertrouwen in krijgen zo....vind het echt niet meer leuk :(

17. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
  18. beebj

beebj Niet meer actief

Dochterlief heeft 23oktober pas een weekje herfstvakantie van de psz @Squarepants . Ze hebben hem aangepast van de officiële, geen idee waarom eigenlijk. En hebben eindelijk is een weekendje níets. Ook wel eens lekker:p Manlief is vandaag sowieso nog gaan werken tot 17:20:(

Ik heb rechtsonderin mn buik sinds gisteravond laat ineens steken, jeetje! Kon dr gewoon niet door van de bank af komen. Voel het nu nog steeds. Snap er niets van:confused:

19. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Hoi dames, ik zie dit topic toevallig voorbij komen! Mag ik hier als IUI dame ook meeschrijven? :oops:

20. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Awh wat klote! Komt vast allemaal goed je beebje is een strijdertje heeft het al bewezen. Maar snap dat dit echt onwijs k*t is. Hoop dat je snel kunt genieten van een onbezorgde zwangerschap.

Deel Deze Pagina