Lastig.. In ons vorige huis ook wasrekken bij ons op de slaapkamer gehad. Nou slapen wij altijd met raam open en was het geen probleem, maar ik zou er niet voor kiezen het bij mijn kind op de kamer te zetten. Kan je niet ook van die rekjes voor aan de deuren halen en dat die dan richting overloop hangen ofzo? Of idd in de avond/nacht wassen en overdag op het rek in 1 van de slaapkamers + goed ventileren? Vaak was mijn was wel binnen een dag geheel of al bijna helemaal droog. En anders idd vaker kleinere wasjes draaien dat je het wel allemaal in je trappengat kwijt kan.
Ik heb ook een droogtoren @anak2 . Zal vanavond even een foto maken. Half drogen in de droger wordt hem niet, want lang niet alles mag en kan in de droger. En als de baby er eind mei is, wie weet slaapt ze dan nog wel steeds die twee uurtjes smiddags. Dus ookal is het savonds dan droog, maakt dat niet veel verschil. Ik zou er ook niet voor kiezen @Bacio , maar zoals ik het nu zie héb ik geen keus dan het toch op haar slaapkamer te zetten... Ik kan tot de baby er is het wasrek nog op zijn kamertje kwijt, door de meubeltjes ff onfatsoenlijk kriskras te zetten zegmaar. Hoop dat we het vanaf dan buiten kunnen drogen, maar vanaf volgende winter zie ik echt geen andere optie Als alles goed is, slaapt ze dan smiddags niet meer. Maargoed, dan nog... Haar raam altijd open laten gaat niet eens; raam gaat naar buiten toe open en ze heeft een rolluik. Rekjes aan de deuren weet ik eigenlijk niet of dat gaat? De drie slaapkamerdeuren gaan naar de slaapkamer toe open zegmaar. Geen idee hoe zo’n systeem werkt? Kleinere wasjes gaat denk ik niks oplossen. Dan moet je elke nacht gaan wassen en als het dan eens niet optijd droog is.. Denk dat de enige optie is zoals ik net zei; hopen dat dochter smiddags niet meer slaapt volgende winter & het dan sochtends gelijk ophangen om het zo minimaal te houden. Meestal kan ik het de volgende dag idd al opvouwen, op spijkerbroeken na dan (die boorden blijven best lang klammig). Dingetje om op te letten als we ooit verhuizen; aparte wasruimte
Zoiets? Dunne platte opganghaken. In de hoop dat de deur nog kan sluiten als je hem richting overloop ophangt?
Lastig beebj. Ik zou inderdaad wat extra deur rekjes halen voor in de winter. En anders inderdaad gewoon bij je dochter op de kamer. Als wij het sochtends ophangen is het eind van de dag meestal wel droog. Wij gebruiken de droger nooit.
Ohja, zo heb ik een schoenenrek in de gang @Bacio ! Met van die platte beugels. Deur gaat alleen wel naar de gang toe open ipv naar de kelder toe, dus is andersom in het kozijn als boven. Maar kan dat schoenenrek anders eens proberen boven! Zo dacht ik idd ook @indy90 . Nu nog lastig met dochter dr middagslaapje, maar hoop dat volgende winter niet meer te hebben. Zat ook nog te denken dat ik bij weinig/minder was misschien de helft van de droogtoren kan gebruiken, zodat ik de andere helft kan dichtklappen dat die kant plat is zeg maar. Miss past die dan wel op de overloop, al vrees ik er voor... Wil gewoon ‘t hele jaar door zon!!
Hier heeft manlief na heeeeeel veel geduld vandaag 2x babyboy mogen voelen❤️ Hopelijk kan hij er snel écht van gaan genieten. Klein dwarkje in m’n buik die papa nu al graag pest
Deze is het @anak2 Wel een ideaal ding! https://www.bol.com/nl/p/leifheit-tower-450-droogtoren-45-m-4-verdiepingen/9200000042898407/?Referrer=ADVNLGOO002032-G-50824141432-S-374643551966-9200000042898407&gclid=EAIaIQobChMIr6as0MnY2AIVipTtCh2MzgDKEAQYASABEgKd3_D_BwE
haha ik heb precies dezelfde. Ik heb er 2 want ik heb geen droger en i.v.m. de kinderopvang draai ik heel veel wasjes. Ik heb gewoon geen ruimte op zolder voor een droger en eerlijk gezegd mis ik het ook niet echt. Ik heb dan wel een grote zolder met vaste trap waar ik in de winter mijn was kan ophangen dus kan me voorstellen dat het heel moeilijk is als je geen ruimte over hebt om je was op te hangen. In de zomer hang ik ook het liefst mijn was buiten te drogen.
Ik voel me vandaag niet super fit. Heb al 2 nachten niet goed geslapen en merk dat ik me dan weer onzeker ga voelen. ook al voel ik het gekriebel en plopjes vraag ik me af of alles wel goed gaat met de kleine man. Over 2 weken pas weer controle.. zucht.. met de angelsound is het hartje wel gelukkig goed te horen
Ik kon gister het hartje niet vinden met de angelsound. hoorde wel elke keer lawaai daarbinnen. Meneer was gewoon druk aan het dansen denk ik want even later vond ik het wel en toen elke keer in de verte dan weer dicht bij dan weer in de verte. Ik ben echt enorm gegroeid de afgelopen 2 week. je kan er nu niet meer omheen. Als ik sommige van jullie kleine buikjes zie denk ik dit word wat.. En mijn tieten.... niet normaal zo huge!
Zwijgt over tieten, wil je Ik ben ook al 1 maat gegroeid en draag eigenlijk ‘t liefst een topje ipv voedings bh. Niks zit lekker voor m’n idee
Haha ja dat is t nadeel maar heb nog nooit zulke mooie stevige tieten gehad. maar als ik naar beneden kijk denk ik wel wow..
Hier druk weekend achter de rug, wel met allemaal leuke plannen hoor! We hebben nog een vakantie geboekt, we gaan van 25 februari t/m 4 maart naar Gran Canaria, dan is het daar zo rond de 21 graden. We hebben met vrienden een nachtje Volendam geboekt, lekker toerist in eigen land spelen! En verder zijn we uiteten geweest voor de verjaardag van mijn schoonmoeder en hebben we samen een wandelarrangement gedaan met koffie met gebak vooraf en na het wandelen soep met een broodje! Verder denk ik dat ik de baby voel, het lijkt meer op een soort van verschuiving in mijn buik. Kan dat het zijn? Voel geen duidelijke schopjes. Volgens mij ben ik de enige die nog niks voelt. Vandaag heb ik voor het eerst een zwangerschapsbroek aan, moet zeggen dat het nog wel raar zit hoor... alsof ik een joggingbroek aan heb, hahaha. Morgenochtend weer naar de verloskundige. @beebj, wat een naam Lavie.... staat hier niet op het lijstje . En wat vervelend van je wasrek. Wij hebben een grote zolder waar het kan staan, dus hier geen problemen. In het appartement had ik altijd de was in de woonkamer staan, vond het meevallen met hoe vochtig het werd. Wat mij betreft mag de zon ook wel het hele jaar door schijnen! Heerlijk! Want nu regent het flink hier... bah! @dame82, wat leuk dat zwemmen, daar heb ik ook over gedacht om te doen, maar nu heb ik mij op gegeven voor zwangerfit bij de fysiotherapeut. Er zijn maximaal 10 dames, allemaal rond dezelfde periode uitgerekend en ip ga je dan onder begeleiding fitnessen en er komen een aantal gastsprekers met uitleg over borstvoeding, de bevalling enzo. Denk alleen dat er geen uitleg is over het pufgedeelte. Ik zag dat het ziekenhuis ook een aantal informatieavonden geeft, denk dat ik daar ook maar naar toe ga! @anak2 ik ga ook naar de 9 maandenbeurs, samen met mijn moeder. Lijkt me wel leuk om er ooit eens te zijn geweest! En wat lief van je vriendin dat je de kaartjes krijgt! Weet je al wat je wilt? @indy90 wat vervelend dat je je soms zo onzeker voelt! Gelukkig heb je dan de angelsound om te bevestigen dat het hartje klopt! Mooi buikje hoor! @Secretangel heb je je gevoel al besproken met je man? Mijn man is vooral bezig met de grote zaken, zoals autostoeljes, babyfoon zeg maar.. die kleertjes boeien hem ook niet zo, maar hij zegt wel duidelijk wat hij mooi vindt of niet. En zo ook over de naam of geboortekaartje. @aicirtap mooi buikje hoor! En wat vervelend dat je zoveel bandenpijn hebt! Hopelijk gaat het snel beter! @Bacio, leuk dat jullie nu ook aan het brainstormen zijn over de kleuren! Benieuwd hoe het er uit gaat zien! @Muzieknootje hoe is het met het hak- en breekwerk?
Dat is zeker waar @indy90 . Vind ze nu ook veeeeel mooier dan normaal! Dat geschuif zou goed het begin kunnen zijn @Marissie82 Pff ja, het is ook echt los van elkaar; La Vie. Nog gekker dan aan elkaar vast Vele van jullie gaan zwangerschap-gerelateerde dingen ondernemen zeg Ik niet Bij dochter ook nooit gedaan!
Vanmorgen de 20 weken echo gehad. Kindje is helemaal goed gekeurd. Pfff wat een opluchting! Wat een druktemaker. Druk zwaaien en schoppen, en hij/zij heeft ongeveer alle posities gehad in de buik. De echoscopiste had af en toe moeite om dingen in beeld te krijgen. Het kindje heeft erg lang benen. Daardoor kom ik uit 21 weken en 1 dag. Kindje weegt rond de 400 gram. Even nog wat kiekjes delen. Ik heb alles op usb, al vind ik ze niet heel scherp, en de hele sessie staat op film. Ik heb er bijna een half uur gelegen haha.
Ben je qua uitgerekende datum dan ook vooruit gezet @aicirtap ? Fijn dat alles goed was! Lange benen? Ik ga voor een dame