Wij krijgen een grote inloopkast op de overgebleven slaapkamer. Dus daar kan eventueel ook wat van de baby in. Omdat er maar zo weinig ruimte is dus maar gekozen voor geen kledingkast.
Hier dus white wash meubeltjes en we willen op twee muren een kleur roze. Ik denk iets van oud roze. Vind groen of mint ook super leuk, maar die kleur hebben we al op twee slaapkamers. Vind het dus leuk om op de babykamer iets anders te doen. Verder wil ik iets van industriële elementen toevoegen, bv naamslinger in zwarte letters, rekje aan de muur. Ben er nog niet helemaal uit, dus maar stap voor stap. Eerst de kleur maar eens bepalen. Je zou ook een strook of vlakken kunnen verven Indy. Ik vind een beetje kleur weer heel leuk, maar dat is natuurlijk persoonlijk!
@beebj - leuk kamertje. Al zou ik het bedje voor het raam zetten. En een raam of muur sticker nog doen Ik kan geen klusjesman op korte termijn vinden dus ga volgend weekend denk zelf een poging wagen. Ik weet dat ik nog alle tijd heb. Maar ik wil het kamertje gewoon klaar hebben. Kijk er zo naar uit om alles een plekje te geven.
Whaha, ik word geduwd. Net onder m’n navel. Voelde echt continue zo’n druk, dus duwde wat terug en voelde gewoon dat er “iets” zat. Kreeg gelijk ‘n schop en weg was het duwen Industrieel vind ik ook gaaf @dame82 ! Bedje op de plek van de commode bedoel je @aicirtap ? Advies is om nooit het bedje onder een raam of bij een kachel te zetten, daarom dus niet gedaan. Maar de voornaamste reden is dat ik het niet mooi vond, twee van die “lompe” dingen naast elkaar (kast en commode). Plus vind het wel handig dat als de baby op de commode ligt, ik me om draai en zo kleding pak uit de kast Heb nog wel het bedje wat anders kunnen zetten, rechter, dus ruimtelijker. Kan helaas niet helemaal tussen kast en muur, vanwege een schuin stukje muur. Raam sticker vind ik niet praktisch ivm ramen zemen + je daar binnen toch niets van ziet. En iets aan de muur komt er vast nog naar verloop van tijd, als hij al geboren is. Zo heeft m’n dochter bv een persoonlijke groeimeter hangen
Ik vind kleur ook leuk hoor! maar weet niet zo goed welke. Neig naar een hele zachte blauwe kleur. Voor industriële babykamer dingen is kidsdepot een leuk merk vind ik. Hebben super leuke industriële opbergbakken, lampen , krukjes heeele toffe letters die gaan wij ook halen als we de naam weten.
Deze kleur bijv vind ik wel leuk. Muurstickers hou ik helemaal niet van. We willen voornamelijk natuurlijke materialen. Hout, Leer dat soort dingen.
Deze kleur hebben wij dus op onze slaapkamer Lijkt op early dew, die hebben we in de woonkamer, maar neigt iets meer naar groen misschien. Wij zijn er heel blij mee, ik zeg dus doen!!!
Wij hebben ook ongeveer deze in de woonkamer. Lijkt super mooi en juist heel ruimtelijk. Die in de woonkamer is nog iets lichter volgens mij. Maar vind bijv jeansblauw ook super tof. Maar daar word het wel erg klein van vrees ik.
De enige kleur die wij in huis hebben op de muur, is mocca. Wie weet is dat kleurtje wel een goed alternatief als we (oooooit) eens willen switchen!
I Wij hadden eerst altijd taupe en nu dus dat hele lichte blauw/groen. En werkelijk waar de kamer lijkt zo veeeel groter.
En hoe heet die kleur precies @indy90 ? Mocca of taupe gaat niet veel van elkaar maken vermoed ik, alweer hetzelfde En wat voor kleur heb je er bij gecombineerd? Wit of een tikkeltje meer gebroken/crème? Dat laatse is wat wij hebben. Nét ietsje afwijkend van het witte plafond.
Wij hebben net even van het wit af. En dan dus die kleur en daar hebben we een mooie matte verf van gekozen. Ben er echt onwijs blij mee. Ben nu paar daagjes bij mn ouders maar als ik thuis ben zal ik is foto maken. Heb op onze eettafel van steigerhout met industrieel onderstel altijd een mooie flesvaas staan met van die rode besjes. Dat lijkt echt super tof.
@dame82 als je van industrieel houdt vind ik het zelfs nog toffer om die kast niet te doen en daarvoor een lockerkast. Het mooiste is natuurlijk echt een industriële daar zit wel een prijskaartje aan. Maar kwantum heeft er ook 1 en die is ook leuk!
Ben idd erg benieuwd foto’s @indy90 En of je de namen van de twee nog weet. Besjes zocht ik overlaatst voor tussen een bos bloemen, nergens te vinden
Hier ook industriële tafel haha! Is ook wel een mode trend nu. Maar dat maakt mij niets uit, vind het mooi. Ja die lockerkasten zijn ook leuk Indy.we hebben een kleintje in onze hal en op onze slaapkamer krijgen we een. Ergens vind ik het leuk als de kast van dezelfde serie is, maar misschien zijn er toch leukere alternatieven. Nog maar eens googlen. Ben echt een beetje besluiteloos wat betreft de babykamer.
Onze eettafel komt van Ikea, maar onwijs handig omdat ik hem in 3 verschillende lengtes kan opzetten! Hou er wel van dat ik er heuuul veel mensen aan kwijt kan. Ben idd ook wel van de houtkleuren.
O bij mij komt het bedje onder het raam en bij de kachel. Ik vind de andere hoek niks zo recht tegen over de deur en naast de inbouwkast. De deur heeft ook een raampje dus komt licht van de gang. Kans op een wakker kind door raampje en het tegen de woonkamer aan staat. En tegen de behangmuur liever niet. Zie het kind al behang er vanaf trekken.... Kachel staat daar nooit aan. Is het warmste kamertje van het huis. En ik heb tuimelramen vind het erg knap als mijn kind die open krijgt, zijn mega zwaar en gaan naar binnen open. En de katten klimmen er ook niet uit, waarom een kind wel.