Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ai veel beterschap Bacio! Een griepje?

2. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Beterschap @Bacio.

Ik ben vandaag aan het werk en heb denk ik geregeld last van (denk ik) van een harde buik.
    Ik voel dan ineens een soort verkramping in mijn buik...

Leuk al die huisfoto's! Wij gaan vanavond de kledingkast in elkaar zetten. Gisteren de dozen naar boven gesjouwd...

3. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Oh wauw veel geschreven zeg ik loop enorm achter. Zal dit weekend weer even allemaal terug lezen :) behoorlijk druk geweest afgelopen week. Duk aan het opruimen zodat we ook met het kamertje kunnen beginnen.

Secretangel vindt dit leuk.
  4. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Denk het wel..

5. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @Bacio veel beterschap! Hopelijk voel je je snel beter.

@Marissie82 gek gevoel hè zo'n harde buik. Wanneer heb je er last van?

6. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Vandaag had ik een afspraak bij de verloskundige. Ze kreeg het niet voor elkaar om het hartje te laten horen, ze was zo druk aan het bewegen en sloeg en schopte tegen het apparaatje.
    Door de hartkloppingen en soms al harde buiken moet ik toch een week thuis blijven. Nu luister ik toch maar even. Anders bestaat de kans dat ik over een paar weken thuis zit en niet meer terug kan naar m'n werk.

Hebben jullie leuke plannen voor het weekend? Volgens mij wordt er al druk geklust. Bij wie kwam het kamertje vandaag? Foto's! Of heb ik het verkeerd onthouden?

aicirtap vindt dit leuk.
  7. beebj

beebj Niet meer actief

#2927 beebj, 19 jan 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jan 2018
    Oei, dat is minder @Secretangel .. Hopelijk helpt de rustweek je! En idd goed dat je ‘t advies aanneemt.

Hier een weekend zonder plannen, dat komt eigenlijk noooooooit voor:p

Volgens mij ligt dr eentje op m’n blaas te duwen. Mijn god. Kan beter op de wc blijven zitten:| En heb het idee dat ik voor de 2e keer deze week m’n buik zag bewegen. Dat ik tv lig te kijken op de bank en zo’n beweging in m’n “ooghoek” zag zegmaar. Dus heb het nog niet écht écht gezien, maar dat gaat dan vast ook niet lang meer duren:D:D

Marissie82, Secretangel en aicirtap vinden dit leuk.
  8. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik ga naar brielle voor een nachtje. Mijn oom en tante zijn een paar dagen in nederland. Zij hebben een appartement in brielle. Ik logeer in een b&b op hun kosten. Morgen wat winkelen, uiteten en s avonds nog ff gezellig zitten. Ik weet niet wat hun plannen zondag zijn.

Marissie82 en Secretangel vinden dit leuk.
  9. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Wat vervelend zeg! Maar idd toch maar goed naar je lichaam luisteren!! Succes met thuis zitten!

Vandaag als ik veel had gelopen of had getild. Gelukkig ging het in de middag weer beter. Ik voel de baby verder nog steeds niet schoppen, maar met de Angelsound hoorde ik het hartje gelukkig wel goed.

Bij ons zijn gisteren de meubels gekomen, de kledingkast staat nu in elkaar, wat een *piep* klus... Morgen als ik terug kom van het werk willen we de commode in elkaar zetten. En dan zal ik ook een foto maken!

beebj vindt dit leuk.
  10. beebj

beebj Niet meer actief

Voel je echt nog helemaal níets @Marissie82 ? Kan het me zo slecht voorstellen:$ Gek hoe dat zo anders kan zijn bij anderen hè! Ik ben nu aant duimen dat ie zich eens even koest houdt:rolleyes::roflmao:

11. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    @Secretangel even lekker rustig aan doen jij.

Ik voel de kleine man helaas ook nog niet. Heb het idee dat mijn placenta echt mega ongunstig ligt , ga ik bij de 20 weken echo maar even na vragen Het lijkt me zo bijzonder!

Hier vandaag heel hard gewerkt en dat is me weer duur komen te staan. Krijg de ene been zowat niet voor de ander zoveel pijn weer. :( Morgen nog een dag werken en dan blijf ik tot donderdag thuis. En dat word voornamelijk rusten rusten en rusten. Wil heel veel maar kan helaas soms weinig.

12. beebj

beebj Niet meer actief

Jaa ik gun het jullie zo❤️ “Spelen” met je kleintje, ookal zit ie in je buik. Zo bijzonder, de reacties die je terug krijgt van zo’n mini mensje.

Marissie82 en dame82 vinden dit leuk.
  13. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @Bacio beterschap meid! Volgens mij heerst er wel weer iets. Hier voor de zoveelste keer verkouden, lijk er maar niet vanaf te komen!

@Secretangel wat vervelend van je klachten, niet prettig! Goed dat je naar je lichaam luistert, dat is best moeilijk weet ik uit ervaring, maar o zo belangrijk. Hopelijk doet het weekje rust je goed! En probeer er ook een klein beetje van te genieten als je dan toch thuis zit ;)

@Marissie82 ik heb nog geen verstand van harde buiken, maar las wel dat het idd vanaf deze week kan voorkomen. Moet je veel en zwaar tillen op je werk? Anders an de bel trekken hoor! Jij en de baby gaan nu ff voor.
    Leuk om zo met het kamertje bezig te zijn he. Straks de keertjes in de kast...het wordt steeds echter.

Hier blijft het voelen onregelmatig. Sons als ik rustig ben, soms onder werk, soms maar een enkel trapje, soms watertrappelen. Voel haar wel iedere 24 uur met iets. Nu ook aan de voorkant, terwijl mijn placenta daar ligt.
    Marissie en Indy, een ding is zeker: dat voelen gaat komen :) Maar begrijp zeker jullie ongeduld, als geen ander ;) En het kan zo maar opeens zoals bij mij. Voelde eerst niets of echt met grote twijfel, totdat daar een duidelijk trapje was.

Hier dit weekend naar mijn moeder, die is jarig. Blijven we slapen aangezien ze niet om de hoek wonen. En morgen met vrienden afgesproken. Leuk weekend, maar zal vast weer omvliegen. Ook voor jullie allemaal een fijn weekend dames!

Marissie82 en Secretangel vinden dit leuk.
  14. beebj

beebj Niet meer actief

Hebben toch nog iets gevonden voor op de babykamer. Stom toevallig tagde m’n schoonmoeder me daarnet op facebook in een te gekke muur sticker; naam er in & klaar❤️

Bijgevoegde bestanden:

Marissie82 en dame82 vinden dit leuk.
  15. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    O die is leuk beebj!

beebj vindt dit leuk.
  16. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Ik vind het zo moeilijk om te zeggen of het de baby is. Soms voel ik.wel wat in mijn buik, maar misschien zijn het mijn darmen dan

17. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @beebj die past goed bij jullie kamertje, leuk!

@Marissie82 je weet wel hoe je darmen voelen toch? Het is vast de baby!

Vandaag de doos bij prenatal opgehaald, die van de etos had ik al en de tas van kruidvat ook binnen. Ben ik dan nog leuke dingen vergeten?

Is iedereen al uit welke naam/namen het gaan worden? Wij nog helemaal niet. Ik heb nu op m'n lijstje staan: Jinte, Femke, Myla, Ruby en nog een paar, maar dit vind ik denk ik de leukste. Ons 1e dochtertje heeft ook de namen van haar 2 overleden oma's meegekregen. Geen idee wat we nu willen doen.

@Bacio gaat het al wat beter vandaag?

Marissie82 vindt dit leuk.
  18. beebj

beebj Niet meer actief

Die drie heb ik idd ook al @Secretangel . Op internet kun je lijstjes vinden van wat er allemaal is!:)

& de naam staat vast❤️

Marissie82 vindt dit leuk.
  19. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
  20. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    @Secretangel Leuke namen! Wij hebben nu Emma, Sarah, Linde, Jolijn, Nova, Merel en Fenne op het lijstje staan.. Maar we zijn er nog niet over uit, want telkens zie ik weer andere leuke namen!

Dan zal het de baby wel zijn die ik voel! Maar hoop toch dat ik het wat duidelijker ga voelen! Want ik ben jaloers op al die verhalen van jullie! :oops:
    @beebj leuk die sticker!
    @dame82 gefeliciteerd met je moeder! Leuke plannen het weekend, veel plezier!!

Secretangel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina