Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Er komt een dag dat je stiekem wenst dat ze is een dagje/nachtje stil zal liggen, geloof mij maar;) Leuke meubeltjes!

Marissie82 vindt dit leuk.
  2. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik heb echt een totaal andere smaak qua namen heb ik het idee. We zijn er nog absoluut niet uit maar dit is nu ons mini lijstje.

Neal, kane, owen. Senn vonden we ook leuk maar de zoon van jan Smit heet zo dat vind ik dan weer jammer. Lennon vinden we ook leuk maar zo heet al iemand in de omgeving.

3. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Oh namen.. hou op:roflmao: ik word er helemaal gek van, ik droom er steeds over... dus we zijn er nog helemaal niet uit o_O

Wat een lieve meubeltjes ❤️

En gaaf die sticker Beebj!

Ik heb vandaag ook de prenatal box opgehaald. Die van de Etos had ik al. Ik vraag die van kruidvat ook aan, ik vind die luiertjes zo fijn :)

Marissie82 en Secretangel vinden dit leuk.
  4. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Wat een gave meubeltjes @Marissie82 ! Het probleem bij de namen bij ons is dat mijn man een hele andere smaak heeft dan ik. En ik heb bij veel namen al een associatie, omdat ik in het onderwijs werk.

@indy90 ik wist niet dat het zoontje van Jan Smit zo heet. Sterker nog, ik wist niet eens dat hij een zoontje had, hahaha. Hoe erg is het als ze dezelfde naam hebben? Jij valt duidelijk meer voor Engelse namen. Ook leuk toch?

5. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik weet niet of jullie er van houden maar kennen jullie het liedje slaap maar van Marco Borsato? JANKENNNN! Zo mooi. Het gaat over zwanger zijn.:$ Normaal niet zo van Nederlandstalig maar Marco raakt altijd.

6. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik ook niet maar las het op Google. Maar vind dat vooral een nadeel omdat namen dan vaak veel populairder worden. En wil geen populaire naam :p

7. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Jep! Grijs gedraaid de 1e zwangerschap. En toen ik net bevallen was, stond ik continue te huilen bij een liedje van Woezel en pip over beste vriendjes.

Over dromen gesproken.... Vannacht echt bizar gedroomd over 2 exen:oops:

8. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Noooo ik ook in vrij intieme posities :eek: niet best.

Secretangel vindt dit leuk.
  9. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    @Secretangel Ik werk ook in het onderwijs, dus ik snap precies je probleem.
    Hahaha ja dromen.. ik droom ook zo vreselijk veel, ook over exen en andere vreemde dingen... soms ook echt enge dingen, pff.. wat een zwangerschap dan met je kan doen

@indy90 Hele leuke namen toch die je hebt? Vooral juist Senn! En inderdaad ik wist ook niet dat het zoontje van jan Smit zo heet. Senn, een stoere naam hoor!
    Dat nummer ken ik niet, ik ga het zeker eens luisteren

10. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ja? Ik vind hem juist niet zo stoer maar wel leuk. Maar word m niet denk ik.

11. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @marissie zo begon het bij mij ook, met de twijfel. Dan zal het toch niet lang meer duren voordat je er echte trapjes in zult voelen :)
    Fenne was mijn nummer een naam, maar helaas in onze omgeving vergeven. We hebben als alternatief Fenna op ons lijstje staan, maar denk dat we toch uiteindelijk voor een andere naam gaan. Welke? Geen idee nog!

@indy90 gelukkig maar dat we allemaal andere smaak qua namen hebben! Ik schuw net geen top 10 namen, waarschijnlijk omdat ik mijn eigen naam altijd verschrikkelijk heb gevonden als kind. Had liever Lotte of Sanne geheten, net als de helft van de klas ;)
    Senn stond hier op het lijstje voor jongen! Ik wist overigens ook niet dat het zoontje van jan smit zo heet ;)

12. beebj

beebj Niet meer actief

Fenna stond op mijm lijstje voor m’n dochter:p Alleen vond m’n man ‘t niks. Ben wel benieuwd geworden naar jou naam @dame82 :)

13. beebj

beebj Niet meer actief

Mijn god. Wat een kleding heeft docherlief:eek: Heb al online gezet t/m maat 68. Nog laaaang niet klaar, aangezien ze in 98/104 zit:roflmao::roflmao: Verder staat alles al te koop, tis net de kleding nog waar ik mee verder moet

Bacio en aicirtap vinden dit leuk.
  14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik was het weekend naar Brielle bij mijn oom en tante. Het was erg gezellig. Eerst bij oom en tante "thuis" gezeten met broodje en thee. Daarna rondje Brielle gewandeld. Kleine is weer dik verwend Ik heb wat kadootjes mogen uitzoeken. Ik was heel bescheiden een mutsje en knuffel. Mijn oom nee ook nog een setje kleding! En bij de etos mocht ik ook nog wat uitzoeken hihi. Daarna nog even bij hen gezeten. Toen lekker uit eten geweest, lekker visje gegeten. Nog even kopje thee gedaan bij hen. Toen naar het b&b waar ik overnachtte. Even lekker in bad geweest en toen slapen.
    Vandaag nog ff naar strand in oostvoorne geweest en nog heerlijk gelunchd samen.
    Was erg gezellig, heerlijk bijgekletst, maar ook erg vermoeiend.
    Nog iets grappigs/leuks. :D Als hun hondje op schoot ligt bij mij reageert de baby ♡ En gisteren na bad was de kleine ook druk aan het trappelen. ♡

Bijgevoegde bestanden:

15. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Lekker bezig dames!

Hier vanmiddag belevenisroute dwingelderveld en rondje blauwe meer gedaan. Een frisse neus gehaald. Geeft wel weer energie heb ik het gevoel. Moest er echt even uit na 2,5 dag op bed te hebben gelegen.

16. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Hee dat is dicht bij! Waar wonen jullie ongeveer dan?

17. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik was vandaag ook niet fit. Heb de hele dag geslapen. Daar ben ik wel iets van opgeknapt. Nu even lekker eten koken. (Aardappeltjes uit de oven, kip en spinazie)

Morgen heb ik mijn eerste afspraak bij de fysio. Ik vergeet nooit iets maar ben nu vergeten hoe laat. :$ Heb het uiteraard ergens opgeschreven maar ben ook vergeten waar ik dat dan heb opgescheven. :rolleyes: Weet nog dat het rond de middag was dus morgenvroeg maar even bellen. Zwangerschaps dementie?:p

aicirtap vindt dit leuk.
  18. beebj

beebj Niet meer actief

Stom is dat hè @Bacio , soms moet je jezelf er echt ff toe zetten om je iets beter te kunnen voelen. Ik had dat vorigweekend toen ik het hele weekend sliep. Alles deed op den duur zeer, nergens puf voor en echt zo’n blegh gevoel. Mezelf gedwongen om even buiten voor dekonijntjes te zorgen & voelde me daarna écht beter.

Wij aten Mexicaanse taco’s uit de oven met gehakt, tomaatjes & een lekkere frisse salade @indy90 :)

Bacio vindt dit leuk.
  19. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Oeee ook lekker zeg!

beebj vindt dit leuk.
  20. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @aicirtap wat een leuke dingetjes! En klinkt als een heel fijn weekend. Nu lekker bijkomen.

@dame82 ben nu natuurlijk wel benieuwd naar je naam ;).

@Bacio fijn dat je je wat beter voelt.

Ik doe vandaag even een 20 weken dansje.

Deel Deze Pagina