Ik heb twee bloed afnames gehad om zo de vroege zwangerschap te constateren en evalueren @Lotusbloempje , maar deze viel gisteren dus in de bus. Kan me het goed voorstellen @dame82 Denk dat het idd wachten is op je echo dinsdag..
@dame82 echt super shit dit! Ga echt heel hard voor je duimen en hoop je hier straks weer te zien met goed nieuws. @Lotusbloempje hoe is het nu met jou? Voor mij de laatste test spam. Ben nog wel super onzeker maar volgens mij gaat alles goed daarbinnen. Ga niet meer testen nu.
Wat super balen dat het nog steeds niet weg is dat bloedverlies! Hopelijk dinsdag toch weer een mooie echo!
Pff wat erg! Kan je niet echt opbeuren want ervaar hetzelfde. Nog weinig hoop hier voor dinsdag. Hoop toch dat we allebei eens geluk gaan hebben en het blijft goed gaan! Maar beter voorbereiden op het ergste? Kan het alleen maar meevallen zeker..
@indy90 wat een duidelijk oplopende testen, super! Vandaag al terug een keertje bloed bij het afvegen, iets roziger nu. Mijn vriend blijft nog hoop houden maar ik vrees ervoor. Van de 4icsi tp al 3x gelukt: 1 vroeggeboorte, mk en nu wrs weer mk. Ben het zoooo beu maar ja stoppen is geen optie.
Ah nee meis Klote bloedverlies ook! Ik hoop dat je gevoel er naast zit...ik voel en voelde me voor de eerste echo ook leeg! Toch zagen we toen een frummeltje! Maar toenemend bloedverlies is helaas niet hoopvol....zelfde hier! Sterkte meid!
Die test zal morgen nog altijd positief zijn denk ik @aicirtap . Maar jeetje @Lotusbloempje Dit was niet de afspraak
Er is echt iets mee afgekomen een soort vlies iets dat niet direct kapot te krijgen was dus ik vermoed dat dat het vruchtzakje was en toch een 3tal cm groot. Testen ga ik inderdaad niet doen want gaat zowiso nog positief zijn. Vorige keer zakte mijn waardes binnen de 5tal dagen terug tot 0. Ik geloof niet op een wondertje ik voel me leeg en niks symptomen meer. Ben toch wel even helemaal gecrasht pff!
@Lotusbloempje en @dame82 wat een ellende en onzekerheid. Ik zou graag iets bemoedigends zeggen, maar ik denk niet dat het jullie helpt. Ik hoop en duim voor jullie allebei door. Ik hoop dat jullie er met je gevoel helemaal naast zitten. Ik ben, zonder aanleiding, met vlagen onzeker. Vanmorgen een test gedaan, dat hielp weer eventjes. Nu last van mijn buik, ik denk mijn banden. Kan dat zo vroeg al?
Thanks! Voel me prima. Heel onwerkelijk nog allemaal. Ben alleen zooo moe aan het eind van de dag. Verder alleen wat last van mn boobs Bij jou ook alles goed?
Wat ik me trouwens afvroeg. Hebben jullie je ook al ingeschreven bij de verloskundige? Of wachten jullie eerst tot het ziekenhuis daar een go voor geeft.