Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Secretangel heeft al een groep aangemaakt. Ik zit er al in. Alles wat daar ingeschreven wordt blijft geheim hoor indy. En we schrijven niks op elkaars tijdslijn ;) privacy staat op nr 1
     
    Muzieknootje en beebj vinden dit leuk.
  2. beebj

    beebj Niet meer actief

    Die dagelijkse massage klinkt best goed, toch @indy90 :cool: Ik zit er ook al in! Nu nog leren namen te koppelen aan de namen hier:eek:
     
  3. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Dan word t bij mij nog een shock. Stiekem heet ik namelijk niet zoals ik heet. :p:p waar kan ik me aanmelden?
     
  4. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Gewoon secretangel even een pb sturen of mij dan kan ik je uitnodigen en dan voegt zij je toe
     
  5. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik heet ook geen anak hoor hahaha
     
  6. beebj

    beebj Niet meer actief

    Heb het idee dat het bij mij echt nog zo heel laag zit (2e is een beetje vage foto:rolleyes::roflmao:).
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Muzieknootje vindt dit leuk.
  7. beebj

    beebj Niet meer actief

    Wat een wijsneus hier aan tafel daarnet.. Ik krijg m’n eten moeilijk weg, dus zit gewoon eventjes.. Gaat ze benoemen wat er allemaal op m’n bord ligt; alles wat je lekker vindt:roflmao: Prikt ze iets op m’n vork, zeg ik dankjewel; ik goed voor mama zorgen:rolleyes::roflmao:
     
    Secretangel, Marissie82, Bacio en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. indy90

    indy90 Fanatiek lid

    21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Awh wat een lieverd!
     
    beebj vindt dit leuk.
  9. Muzieknootje

    Muzieknootje Bekend lid

    26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Super lief van haar! ❤️
     
    beebj vindt dit leuk.
  10. anak2

    anak2 Fanatiek lid

    9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Muzieknootje vindt dit leuk.
  11. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Nou wat betreft slapen kunnen we elkaar dus allemaal de hand schudden! Hier ook mindere nachten. Het draaien maakt me steeds wakker en soms kan ik de slaap niet vatten. Ik merk dat na mijn werk echt wel. Krak behoorlijk in!

    Uhm ik vind het wel jammer als we hier niet meer kletsen. Niet zo zeer vanwege mijn verborgen identiteit, maar meer om reden die beebj geeft. Gaan jullie allemaal alleen nog maar daar kletsen? Want dan is het hier niet zo gezellig meer natuurlijk ;)
     
  12. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik vind het hier ook erg gezellig om te kletsen. Dus ik klets hier zeker ook nog :)

    Deze week nog een keer 3 dagen werken achter elkaar. Donderdag weer fysio en personeeluitje. Zo even thee zetten, daarna douchen en heerlijk op tijd naar bed. Die kleine van mij zit mama nu al te plagen, als ik moet plassen en ik stel het ff uit dan krijg ik schopjes tegen mijn blaas. Lekker ding :roflmao:
     
    Muzieknootje vindt dit leuk.
  13. beebj

    beebj Niet meer actief

    Het handigste is idd óf hier óf Facebook. Niet allebei. Want als dat zo is, kies ik er voor om hier te blijven en stap ik dus uit de fb groep. Ga echt niet alles dubbel herhalen:roflmao:

    De lijst die wordt bijgehouden, incl de uitgerekende data (dus de banner van zp als het ware) en de echte namen plús de zp namen (om te onthouden wie wie is); daar hebben we een oplossing voor bedacht:D Een lijst met alles er op en er aan als vastgezet bericht bovenaan de gesloten fb groep:)
     
  14. Muzieknootje

    Muzieknootje Bekend lid

    26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Ik heb secretangel al een pb gestuurd :D
     
    anak2 vindt dit leuk.
  15. beebj

    beebj Niet meer actief

    Muzieknootje vindt dit leuk.
  16. Muzieknootje

    Muzieknootje Bekend lid

    26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Maar ik ben zelf ook niet zo van dubbel alles typen.. ik kan wel zeggen dat dit m'n derde 'groepje' meiden wordt van zp.. met de andere twee groepjes meiden een onwijs hechte band! Dus het heeft ook wel voordelen om elkaar te spreken, besloten uiteraard, maar wel wat meer open qua identiteit :) dan leef je toch sneller mee met iemand bijv en is het contact hechter.
    Maar goed, mocht de voorkeur naar zp uit gaan met dit clubje, dan blijf ik wel bij jullie hoor hier op zp :roflmao:
     
  17. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Als iedereen over gaat, dan ga ik mee hoor, wil het clubje niet missen ;)
     
    anak2 en Muzieknootje vinden dit leuk.
  18. beebj

    beebj Niet meer actief

    Ik zit al in het fb groepje, wacht het wel af of het hier of daar wordt:p
     
  19. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Ik moet nog helemaal beginnen aan het kamertje hoor... :oops: was eerst nog druk met andere dingen in huis in orde brengen dat ik er in mijn hoofd ook nu pas ruimte en tijd voor heb. Hahaha

    En natuurlijk ook nog ff uitzieken. Het gaat nu wel weer ok. Vandaag ook weer gewoon aan het werk gegaan. Voelde goed.

    Over de naam zij we al wel uit. Gelukkig. Maar kaartjes etc hebben wij ons ook nog niet in verdiept. En net zoals alle andere benodigdheden: kleertjes, verschoonkussen, badje etc etc. Dat moeten wij ook nog allemaal aanschaffen. :eek:

    Fijn dat de yoga beviel. Hopelijk helpt get he zo ontspannen dat je er ook de voordelen voor de nachtrust van gaat merken!
     
  20. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Ik denk er nog even over na...
    Heb nu soms al moeite met het bijhouden van dit forum en het topic:oops:
     

Deel Deze Pagina