Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Mooi beebje.

Ik kan niet wachten tot ik ook mag. Worden lange weken :p ben nog steeds wel onzeker maar mijn testen knallen zo erg dat het niet beter kan. Ik ga er maar gewoon van uit dat dit kindje bij ons mag blijven.

Marissie82 vindt dit leuk.
  2. beebj

beebj Niet meer actief

Dat was ook het eerste wat de gyn zei toen hij dat inwendige ding (hoe heet dat in godsnaam:|) inbracht @dame82 ; wauw. Hij vroeg of m’n datum al medegedeeld was dus ik zei 7 juni van de vorige (eerste) echo en daar ging hij wel in mee. Het ligt er soms maar net aan hoe en waar je meet. Behalvd 6+5 kon hij ook 7w meten bv., maar hij vond 6+5 wel het realistisch dus is het dat gebleven.

3. beebj

beebj Niet meer actief

#363 beebj, 17 okt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2017
    Willen het toch wel al aan de rest gaan vertellen trouwens hoor. Ben donderdag 7 weken én een kloppend hartje; toen ook bij dochter gedaan.

Maar onze eigen opa’s & oma’s willen we persoonlijk langs gaan (4 adressen), dus even zien wanneer dat past:rolleyes: Volgens mij wordt dat sowieso al volgend weekend pas:$:$:roflmao:

Willen onze eigen opa’s en oma’s langs gaan. Daarna onze oom’s en tante’s appje sturen. En vervolgens op fb. Toen bij dochter ook op die volgorde gedaan.

Kan het ook gwn niet meer verbergen met m’n ziek zijn en m’n buik. Een opa&oma en een tante vroegen het zelfs al aan m’n schoonma.. of ik zwanger was

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    De meesten in mijn omgeving weten het al. Behalve werk. Ze weten van mijn traject.

Ik heb aldoor zo zure/bittere smaak in mijn mond om misselijk van te worden. Vanmiddag aan de rennies begonnen misschien helpt dat. Ik krijg er wel honger van haha. Maakt nl niet uit wat ik eet/drink. Eet en drink al kleine beetjes. Misselijkheid valt vandaag wel weer mee en darmen zijn rustig. Alleen veel moe en plassen. Ach ja is weer wat anders hihi.
    En hebben jullie ook dat er zo weinig uit handen komt? Ik heb nergens zin in en kan mij moeilijk er toe zetten. :confused:

5. beebj

beebj Niet meer actief

#365 beebj, 17 okt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2017
    Bij ons enkel wat vrienden & onze twee gezinnen zegmaar, idd degene die van ons traject afwisten.

Heb ik idd ook @aicirtap , komt denk ik ook mede door het moe zijn en niet goed voelen.

Ik ben op zoek naar een huishoudster / au pair. Volgens manlief ben je samen zwanger, dus hij is ook ziek en blijft voortaan op de bank liggen:rolleyes::roflmao: dutsje

6. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik word elke ochtend wakker met het idee dat het niet waar is. Vanmorgen dus weer 3 testen uit de kast gehaald. Word zo moe van mezelf. Herkennen jullie dit en hoe gaan jullie hier mee om?
    Volgens mij kunnen de testen niet beter.

Bijgevoegde bestanden:

beebj en dame82 vinden dit leuk.
  7. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Die zien er mooi uit! Ik ben gestopt met testen nadat het testresultaat niet donkerder kon worden. Maar als jou dit gerustgesteld moet je gewoon blijven testen!

8. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb bij 6 weken de laatste test gedaan. De clearblue. Ik heb in 2 weken tijd 5x kruidvat en 2x clearblue gedaan. :)

9. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Tja uiteindelijk bepaalt de beeb natuurlijk zelf wanneer ie komt he @beebj ;)

@indy90 ik heb idd ook nog een tijdje doorgetest. Puur de bevestiging idd. En toen ivm bloedverlies. Maar de testen waren idd zo donker, dat niet meer donkerder kon. En toen had ik natuurlijk die vroege echo en heb ik niet meer getest. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt! Houd er alleen rekening mee dat ze uiteindelijk weer lichter kunnen worden door de hoeveelheid hcg.

Vandaag maar eens contact zoeken met mvm. Durf steeds niet zo goed, maar zo gaat al die urine verloren ;) alleen ff checkeb of je met bruin en.bloedverlies wel mee kunt doen?!

10. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oja wat ik me af vroeg, hebben jullie een voorgevoel over het geslacht? Ik kon me er nooit iets bij voorstellen en ik voel eigenlijk niets, maar heb wel sterk het gevoel dat het een jongen is haha.
    Inmiddels weten we ook dat mijn voorgevoel vaak niet klopt, dus dan zal het wel een meisje zijn :roflmao:
    Het maakt me overigens helemaal niets uit!
    Willen jullie het geslacht überhaupt weten of zijn er die het als verrassing willen houden?

11. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dat is nog netjes... hier 11 testen in totaal :D

aicirtap vindt dit leuk.
  12. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    @beebj gefeliciteerd met je mooie echo. Wat mooi om te zien zo'n kleine baby.

@indy90 ik test af en toe ook nog hoor ;) af en toe heb ik even de bevestiging nodig omdat ik nog niet echt kwaaltjes heb.

@dame82 gewoon lekker doen. Volgens mij kan dat wel hoor. Even met een wc papiertje schoonvegen en dan plassen. Ik mag helaas niet mee doen ivm een bloedtransfusie die ik bij de bevalling van mijn zoontje heb gehad :(

Ik heb al een paar dagen een hele zure smaak in mijn mond. Ik krijg het maar niet weg.. hoort dat er ook bij ? Vanmorgen bij het opstaan was ik voor het eerst misselijk en moest een paar keer kokhalsen. Maar dat ging weer snel over.

13. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik vind mij meer een jongensmama en ik vind jongetjes erg leuk. Maar ik heb volgens mij een klein meisje in de buik. Geslacht blijft geheim. Ik vind het geslacht weten en naam kiezen zo bepalend. Laat het kindje er eerst maar zijn. Niet uitmakend wat en hoe het is.

14. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ik heb nog niet echt een gevoel of het een jongen of een meisje is.. wel heb ik het gevoel dat mocht het er toch 2 zijn dat het een jongen en een meisje is..

Het maakt mij persoonlijk ook niet uit als het maar gezond is. Ik zou het wel willen weten maar mijn man weet het nog niet. Als hij liever als verrassing wil houden dan sluit ik me bij hem aan.

15. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh grappig en ik vind mezelf meer een meisje-mama en denk dus een jongen. Dus jij gaat ook pas een naam zoeken na de geboorte? Knap hoor...ik ben en veel te nieuwsgierig naar het geslacht en een control freak, dus hier wel alles vooraf weten/uitzoeken.

aicirtap vindt dit leuk.
  16. beebj

beebj Niet meer actief

hahaha @indy90 :roflmao::roflmao: Testen heeft idd weinig zin meer. Ze zijn zo mooi! Ik test echt al lang niet meer. Heb vertrouwen meis.

Deels mee eens @dame82 . Geboorte kunnen ze grotendeels tegenhouden;) Dochter godzijdank bij me kunnen houden op die manier tot 35 weken, anders had ze nu niet meer bij me geweest vrees ik...

Bruin/rood verlies maakt voor MvM niet uit. Mijn urine zit vol witte stukjes (sorry voor het detail:$) door de utrogestan en progynova. Is ook geen probleem.

Ik móet het geslacht weten. Ben daar echt veel te nieuwschierig voor:roflmao: Ik denk opnieuw een meisje.. Manlief hoopt een jongen. Hij is de laatste die de familie naam kan voortzetten:p Weten alleen nog niet of we het voor onszelf houden of vertellen aan de rest. Bij dochter namelijk voor onszelf gehouden. Hier nog zo’n controlfreak:oops:

17. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oeh bij jullie kans op een tweeling, wat spannend! Dat lijkt me echt bijzonder.
    Ben benieuwd waar je man uiteindelijk voor kiest!

18. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    #378 Marissie82, 18 okt 2017
    Laatst bewerkt: 18 okt 2017
    Na alle verrassingen die dit hele traject met zich meebrengt willen wij het geslacht wel weten. Ben klaar met alle onduidelijkheid, hihi!

Wij hebben het gevoel dat het een meisje wordt. Maar uiteindelijk is zowel een jongen als een meisje welkom natuurlijk! Voor onze 3 neefjes is nog een jongen wel leuker. Maar ik vind mezelf meer een meisjes-mama.

19. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Thanks meiden ga proberen er gewoon mee te stoppen. De streepjes kunnen niet beter.

Ik denk dat wij een meisje krijgen. Maar dat had ik al voor ik überhaupt zwanger was:p ik heb ook al bedacht dat ik graag een vroege geslachtsbepaling wil. Ben veel te nieuwsgierig. Voor een meisje hebben wij ook al jaren DE naam. Ik vind eigenlijk geen enkele jongensnaam echt te gek dus dat word wat als het wel een jongen is:p

Marissie82 vindt dit leuk.
  20. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    We hebben 2 emmy's terug geplaatst gekregen. De kans is 1 op 3 maar ik denk zelf als het er 2 waren ik wel meer symptomen zou hebben. Ik ben echt heel benieuwd

dame82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina