Mmm mama's mei/juni 2018

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door dame82, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    @beebj bij je dochter sprake van dreigende vroeggeboorte...jeetje heftig. Ja godzijdank kunnen ze wat dat betreft ook veel! Dus jij komt nu onder extra controles neem ik aan. Sorry dit zul je vast wel al verteld hebben, maar was er nooit helemaal met mijn kop bij geloof ik ;)
    Hier hetzelfde mbt familienaam doorgeven...al hopen wij ooit nog op een tweede (maar laten we beginnen met 1 ;) )

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wauw dat worden veel meisjes hier :D
    Leuk om te zien hoe iedereen haar gevoel is en of je het wel of niet wilt weten.
    @indy90 ik dacht van te voren ook altijd meisje. Zowel vriend als ik meer meisjes-ouders. Maar gek genoeg denk ik nu dus jongen. En waarop gebaseerd?! Kon me er nooit iets bij voorstellen als ik dit las op het forum, maar ervaar het toch.

En ben toch ook echt benieuwd of dit voorgevoel wel klopt :roflmao: het heeft me (gelukkig) eerder in de steek gelaten...grow mini grow!!!

Marissie82 vindt dit leuk.
  3. beebj

beebj Niet meer actief

Dochter is idd prematuur geboren en mocht pas na twee weken couveuse mee naar huis. Daarom hoop ik nu eens alles wél mee te maken ipv bijna een hele zwangerschap in het ziekenhuis te liggen. Lijkt me zo heerlijk, kindje na de geboorte bij je houden, lekker naar huis, kraamvisite en kraamhulp. Kijk er echt naar uit!

Er is nooit een oorzaak gevonden.. Vanaf 28weken zal ik nu exta opgevolgd worden. Nu heeft dat nog geen zin. Gisteravond besproken bij de gyn..

4. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik heb altijd gedacht de eerste word een meisje. Maar heel apart bij de 2e terugplaatsing dacht ik ineens een jongetje. En nu dus weer een meisje. Als het maar een baby is dan ben ik meer dan tevreden :p

anak2 vindt dit leuk.
  5. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Met hoeveel weken is je dochter geboren beebj ? Ik hoop dat nu alles goed mag gaan. Wd je bij je dochter ook zo ziek ?

6. beebj

beebj Niet meer actief

Heb ik toch gezegd @anak2 :roflmao: Zij is geboren bij 35+3. Was bij haar idd ook zo ziek met overgeven erbij, maar dan “pas” vanaf week8. Eerste opname was al bij week9, als je niets binnenhoudt en medicatie werkt niet is er namelijk maar 1 oplossing; infuus. Ging bij week23 al de ziektewet in:( En bij week28 begonnen de weeën. Vandaar dat ik nu vanaf dan extra opgevolgd zal worden. Week28 2e opname gehad, want dan heb je simpelweg infuus met weeenremmers nodig en longrijpingprikken. Week33 3e opname, weeenremmer in tablet vorm deed niet 100% wat het zou moeten doen. Week34 4e opname. Week36 5e opname. Was toen 15/8 opgenomen dn 16/8 is ze geboren.. Was dus heeeel blij dat ik al int ziekenhuis was. Behalve m’n 5 opnames ook heel vaak tussendoor aan de ctg gelegen.

7. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Oh sorry ik had daar overheen gelezen :oops:

Klinkt heel heftig allemaal. Fijn dat ze je nu goed in de gaten houden

8. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Mijn echo is verplaatst naar de 27e :p

9. beebj

beebj Niet meer actief

Das toch 3 dagen eerder, lekker hoor:D Kon je het niet meer uitstaan? Hihi

10. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Mijn man en ik zijn dan allebei vrij.. en we dachten we vragen het gewoon want anders moeten we voor maandags van alles regelen. Ij ben nu wel al een beetje zenuwachtig :cool:

11. beebj

beebj Niet meer actief

Super leuk toch!:D Wij doen ook álle afspraken tesamen. Was gisteren ook haasten, want hadden om 19u een afspraak alleen smste de gyn of het om 18u kon anders moesten we de afspraak verplaatsen:eek: Uiteraard alles op alles gezet om dat te halen:p Dochter bij m’n moeder gedropt om daar mee te eten & wij zaten om 19:30u pas aan tafel:roflmao:

12. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Weet nog niet of ik er ooit publiekelijk wat mee ga doen maar heb net een foto gemaakt die samenvat wat een strijd het is geweest. Wellicht dat ik er later nog is 1 maak maar dan met hopelijk een goede echo. Nu gemaakt omdat ik geen clear blue meer ga kopen en wel mooi vind dat die er bij op staat. (Door het uploaden haast niet te zien)

Best wel confronterend als ik er zo naar zit te kijken. En dan mist er nog een gedeelte van de 2e ivf.

Bijgevoegde bestanden:

Secretangel, Marissie82 en beebj vinden dit leuk.
  13. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Doen ze bij jullie ook s avonds afspraken ? Wat fijn zeg. Oh wat erg dat je ineens zo moest haasten. Maar gelukkig is alles goed gekomen

14. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Mooie maar ook confronterende foto indy. Ik wil ook nog zo'n foto maken

15. beebj

beebj Niet meer actief

Ik heb een shirtje voor dochter gekocht om daarmee een foto te maken & dan gewoon tekst erbij waarin de strijd idd ook omschreven staat. Ik heb níks meer in huis van het traject, alles ingeleverd voor hergebruik / recyclen.

Jaa een paar avonden per week werkt mijn gyn ook, echt ontzettend fijn idd. Willen altijd zo vroeg mogelijk- of zo laat mogelijk op de dag ivm manlief’s werk. Handigst te combineren, ookal zijn we zelfstandige. M’n gyn. werkt voor zichzelf, huur enkel de locatie in het ziekenhuis. Daardoor is het bij hem ook heel “huiselijk” ingericht ipv een kil ziekenhuis kamertje zegmaar. Plus het voordeel dat hij het beste van het beste apparatuur heeft en dus super mooie echo’s kan maken en ook elke echo straks in 3D/4D laat zien:D:D Daarnaast mogen we altijd een usb stick meenemen waarop hij de bewegende echo kan plaatsen incl geluid.

anak2 vindt dit leuk.
  16. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wauw indrukwekkende foto!!! Mooi gemaakt! Ik heb idd ook nog wat spuiten, maar lang niet het daadwerkelijk gebruikte spuiten! Misschien dat ik toch ook nog zo een foto maak.

17. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Wat cool zeg ! Ik heb ook een shirt gekocht voor mijn zoon

Bijgevoegde bestanden:

Secretangel en Marissie82 vinden dit leuk.
  18. beebj

beebj Niet meer actief

Die is ook gaaf @anak2 !:D Ik heb deze gekocht bij Van Pauline.

Bijgevoegde bestanden:

Secretangel en Marissie82 vinden dit leuk.
  19. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ooh wauw die is ook mooi :)

20. Bacio

Bacio Bekend lid

25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Wat is er alweer veel geschreven! (Ik kreeg geen meldingen meer?) En mooie berichten ook!

Kijk ook enorm uit naar mijn echo vrijdag bij de vk! Spannend!

Als het een goede echo is daarna familie informeren en collega's. Mijn leidinggevende weet het al wel, want die heeft ook heel erg meegeleefd en nu nog!

:D

Deel Deze Pagina