Ik heb een winkel. Verhuur verkoopruimte aan andere winkels maar doe zeg maar zelf de klantenafhandeling etc van alle winkels. Soort van shop in shop zeg maar.
Ik ga de zez ook aanvragen zodra ik in de veiliger weken zit. Ik wou eerst met 6 weken weer aan de slag gaan maar mijn man zegt ga eerst maar even van je verlof genieten. Kindjes kunnen bij een vervanger terecht
Ik zit er aan te denken mijn werk voor langere tijd uit handen te geven. Of misschien wel helemaal te stoppen (als alles goed gaat met ons kindje) zodat ik wat langer bij haar of hem kan blijven. Daarna is het wellicht tijd voor een andere uitdaging. Maar ik weet het nog niet zeker.
Scheelt dat ik onze onderneming samen met mn man doe natuurlijk. Het werk wat ik vanuit huis doe is puur computer werk, dat zal ik tussen neus en lippen door tóch wel blijven voortdoen. Ik ben bezig om de ZEZ aan te vragen, onze accountant/belasting adviseur doet dit voor me.
Dat is fijn zeg ! Ik ga mijn acountant dat ook straks vragen om te regelen. Ik dacht wacht eerst even de echo af
Weten jullie tot wanneer je die kan aanvragen? Ik ga het nog niet doen omdat ik dus nog niet zo goed weet wat ik wil.
Doe dit op zijn vroegst wanneer je 24 weken zwanger bent, maar uiterlijk 2 weken voor de ingangsdatum van je zwangerschapsverlof. Houdt er wel rekening mee dat ze 8 weken de tijd hebben om je mede te delen of je hem krijgt ja of nee.
Volgens mij gaan hier de kwaaltjes beginnen.. vanmorgen ontbijt er uit gegooit en net de lunch Een half uurtje na eten begint mijn maag te draaien. Ach ja ik mag niet zeuren.. de hele tijd zat ik te roepen om die kwaaltjes
Nou dames. Een 2e kindje is eigenlijk best “saai” Er is geen shoppen of niks meer bij, heb alles al in huis. Aangezien dochter dan 3,5 is, kan alles gewoon door geschoven worden. Heb net bij Babypark dochter dr babykamer opgezocht en dezelfde wand plank in het wit gekocht. De grijze variant verhuisd straks naar de babykamer en heb geen zin in lelijke plekken op de muur, vandaar de witte variant gekocht voor bij haar witte 1-persoons Ikea slaapkamer. Nou. Project babykamer ✔️ Vond dat bij dochter dan toch leuker hoor, haha!
Misschien nog een beetje vroeg om over na te denken voor mij maar gaan jullie ook de nipt doen? en dan waarom wel of waarom niet. Ik denk ik niet. Weet eigenlijk niet waarom niet, maar zou ook niet weten waarom wel. Ben jong ,zo gezond als wat en geen rare dingen in de familie etc..
Idd in België. Heb er nog niets over gehoord, maar als het goed is wordt alles vergoedt. Zal het allemaal wel horen tegen die tijd
Vandaag eerste echo gehad! Het dringt nu toch ook echt tot lief door dat ik zwanger ben Echo was goed, kloppend hartje gezien! Het dooierzakje nog zichtbaar, maar ook al deels de placenta. Bloedvaten en doorstroming daarvan waardoor placenta in wording is waren heel mooi te zien ook! En de kleine uk was al een beetje aan het bewegen. Termijn is voor nu vastgesteld op 8+2.
Gefeliciteerd @Bacio! Wat mooi dat ze dat allemaal zagen op de echo. Heb je ook een fotootje gekregen?