Zwangerschapslijst 30 mei 2018 Bacio - 32 jaar - 3de kindje 31 mei 2018 Marissie82 - 35 jaar - 1e kindje 2 juni 2018 Dame82 - 35 jaar - 1e kindje 4 juni 2018 Aicirtap - 37 jaar - 1e kindje 7 juni 2018 Beebj - 24 jaar - 2e kindje 13 juni 2018 Secretangel - 34 jaar - 2e kindje 15 juni 2018 Anak2 - 39 jaar - 2e kindje 25 juni 2018 Indy90 - 27 jaar- 1e kindje Afsprakenlijst 23-10-2017 Dame82 - 4e echo vertrouwen kweken 26-10-2017 Secretangel - 1e echo 27-10-2017 Anak2 - 1e echo 03-11-2017 Anak2 - 2e echo en intake verloskundige 06-11-2017 Aicirtap - intake + termijnecho verloskundige Beebj - 3e echo 07-11-2017 Marissie82 - intake verlosk. en echo 14-11-2017 Indy90 - 1e echo
Ik heb gisteravond via de website aangemeld voor moeders voor moeders. Waarschijnlijk kan ik pas starten in week 9 maar dat is niet anders. En vandaag de verloskundige gebeld. Maandag 6 november de intake en termijn echo. Weer even baby gluren! Even kijken welke vriendin ik mee neem.
Ik heb maandag na de echo de intake met mvm! Fijn idee van te voren nog ff te kunnen spieken of alles nog goed is. Ik merk dat mijn control freak het moeilijk vind met de onzekerheid om te gaan. Niet weten of het goed blijft gaan, niet zelf kunnen kijken wanneer je wil Vandaag mijn ouders en zusje inlichten...zou zo graag nog ff spieken, niet dat ik ze blij maak met een dode mus. Maar ja moet er maar op vertrouwen.... Meer dames zo een grote behoefte aan controle?
Normaal gezien wel bij alles @dame82 , maar dit echt niet. Wat ik wel leuk vind, is de angelsound. Maar das pas vanaf 14 weken mogelijk.
Komt vast goed met dat vechtertje van jullie! Ik ben zo iemand het liefst plan ik ergens een eerdere echo in die ik dan maar zelf betaal. Vanmorgen nog een test gedaan omdat ik zo ziek was en ik dacht dit kan toch niet goed zijn. Maar wederom een dikke vette knaltest. Begin wel steeds meer vertrouwen te krijgen gelukkig.
Veel plezier met het inlichten van je ouders en zusje! Hoe reageerden je schoonouders van de week? Is dat voor hen het 1e kleinkind? De afspraak bij de verloskundige staat pas 7 november, duurt nog 2,5 week... pfff... merk dat ik liever eerder ook nog een echo zou willen ter bevestiging. Benieuwd wanneer na deze echo de volgende echo is. Misschien dat wij tussendoor nog een extra echo doen, gelijk dan om het geslacht te zien.
Gisteren zijn we thuis gekomen van een paar dagen weg. Mijn ouders hadden de echo nog niet gezien. Kregen we gelijk allemaal cadeautjes. Super lief natuurlijk, maar merk dat ik ook nog erg bang ben dat het mis gaat..... pfff, het is helemaal niet leuk zwanger zijn
Wij gaan waarschijnlijk de NIPT niet doen. Er wordt maar op 3 afwijkingen getest... en tja, wat ga je doen als er een verhoogde kans uit komt.. Ga je dan de zwangerschap afbreken?
Wij hebben ook een externe echo ingepland die we zelf gaan betalen @Marissie82 6december, geslachtsbepaling bij 13+6. Deze heb ik: https://www.vipermedical.nl/tracker/google/angelsounds-fetal-doppler-jpd-s100?gclid=EAIaIQobChMIku_a37mB1wIVQj8bCh2CtA6LEAQYAiABEgJFLfD_BwE
Zo denk ik dus ook. Vind het daarom een beetje geldklopperij. Al kan ik me wel voorstellen dat als je een risicogroep bent dat je hem wel gaat doen. Maar dan word hij volgens mij ook gewoon vergoed.
Kun je met 13 weken al een geslachtsbepaling doen joh? Ik wil dat ook graag! Eerst maar even eerste echo afwachten hier en dan dat soort dingen inplannen.
Leuk! wat heb je gekregen? Ik had bij de eerste keer al iets gekregen van mijn schoonzusje. Heb er nooit meer naar durven kijken tot nu. https://www.google.nl/search?q=newborn+jumpsuit+hema+walvis&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwivnf70vYHXAhXNY1AKHd7ICx4Q_AUICigB&biw=1366&bih=662#imgrc=fijMv8oaE7xqMM:
Die is leuk zeg!! Wij hebben van mijn ouders de grote wolkenlamp van little love compagny gehad Bekijk bijlage 546600
Die heeft mn dochter ook op dr slaapkamer staan @Marissie82 Maar dan de kleine variant. Wees gewaarschuwd, ding vreeeet batterijen