Zat toevallig gister naar deze te kijken zo schattig Ik sla helemaal door hoor. Het liefst richt ik nu de kamer al in. Ik wil denk ik iets met okergeel.
We leven er natuurlijk ook al jaren naartoe. Kan nu ook al met dingen bezig zijn van volgend jaar Mijn schoonzus gaat 15 juni trouwen en ik ben de 25e uitgerekend. Zie mezelf al waggelen. Erger nog ik heb heel veel moeite gedaan voor kaarten van ed sheeran 29 juni. Dat gaat hem vast niet worden
Ik heb nu al meer vertrouwen dat goed gaat. Maar denk dat pas bij de 2de echo echt komt. Overigens probeerde mijn arts om het hartje te laten horen van de week. Maar het lukte niet. Misschien de volgende keer.
Iedereen weet nu van onze zwangerschap! Hebben het vanochtend eerst aan onze dochter vertelt, maar geloof niet dat ze er heel veel van snapt haha. Ik denk dat als ze het echt gaat zien aan m’n buik, dat dan dr kwartje wel valt. M’n schoonzus is 14oktober van de 1e bevallen en dat hele “traject” heeft ze heel bewust mee gekregen. Het is dus niet nieuw-nieuw voor dr. Hadden dr truitje aan gedaan en zo langs onze opa’s en oma’s gegaan (4 adressen). Mijn oma vroeg of het nog voor dit jaar is Iets té enthousiast was ze, haha. Geloof alleen dat de oudjes iets té oud zijn geworden, want niemand is dr truitje opgevallen haha. Maar onze dochter heeft ‘t wel zelf over vertelt Daarna onze oom’s en tante’s via whatsapp de foto gestuurd om het vervolgens op fb te plaatsen met nog ‘n tekst erbij. Nu eerst door naar de kraamborrel van m’n vriendin❤️❤️ 2,5 week geleden is ze bevallen van dr 2e zoontje.
Ik denk dat wij in de loop van de week de familie inlichten, maar eerst mijn zoon nog het leuke nieuws vertellen. (Dit weekend was hij bij zijn vader) Hij vraagt al bijna 2 jaar of hij nog een broertje of zusje krijgt. Zo lief!!! En dan kan mijn zoon het nieuws mooi delen. Hihihi. Op het werk hang ik denk ik zo dadelijk de echo op ons planbord. Eens zien of dat opvalt
Mooie echo Bacio. Je kinderen zullen het vast geweldig vinden. Mijn zoon is inmiddels 10 en vraagt er ook al jaren om. Ik ben benieuwd hoe hij reageert als hij het nieuws hoort
Oh meiden, Vrijdag de eerste echo en vind het echt veels te spannend.. ik ben zo bang dat er niks te zien is of dat er geen hartje klopt.. De kwaaltjes beginnen nu zijn intrede te doen. Het meest last van misselijkheid en geen eetlust. Daarnaast heb ik de hele dag koud en begin ik mijm borsten te voelen maar ik zie nog niks aan ze. Ik voel wel aan mijn bh's dat ze krapper worden. Maar ben niet extreem moe of dat ik veel moet plassen.
@Bacio prachtige echo! @beebj dit word vast een hele trotse zus. Leuke foto hoor. Merk hier dat ik deze week heel lastig ga vinden. De eerste keer begon het in deze week mis te gaan. Weer een testje tegenaan gegooid. Denk zelfs daar van is het wel goed genoeg? Terwijl hij niet beter kan volgens mij. Gelukkig ben ik niet meer zo ziek. Wel lichte vlagen van misselijkheid. Hopelijk blijft het daar bij
Wat is er weer veel gekletst! @Bacio gefeliciteerd met de mooie echo! Wat heerlijk om even binnenin te kunnen spieken he! @beebj ik benijd echt jouw vertrouwen, stuur eens een beetje deze kant op Wat een leuke dochter en wat een leuke aankondiging @indy90 mooie testen hoor! Op een gegeven moment kunnen ze niet meer donker! Kan me goed voorstellen dat deze week spannend voor je is! Had je vorige keer aflopende testen? Misschien dat je daar wat houvast aan hebt?! Hier weer lastige dagen achter de rug. Heb zo een moeite met vertrouwen winnen. Geloof dat mijn karakter me ook behoorlijk in de weg zit. Desondanks vandaag weer de geruststelling gehad met een goede echo. Echt een mini mensje aan het worden. Nu mezelf streng toespreken en niet meer gek laten maken!!!!!
Super zeg! echt al een mini mensje met armpjes en beentjes zie ik dat goed? bijzonder hoor! Bij de miskraam zijn mijn testen nooit zo mooi geweest en waren nu al aan het aflopen dus dat hoort inderdaad wel wat vertrouwen te geven toch vind ik het gewoon heel spannend. Nog 3 weekjes tot de echo.
Nee nog niet, maar gebeurt waarschijnlijk ook niet. Omdat ik nu schildkliermedicatie slik (op aanraden Gent) is het medisch. Dat is wel een beetje jammer...van de andere kant heeft de medicatie misschien wel voor deze zwangerschap gezorgd! Dus het is niet anders!