Hoi dames, Mag ik mee kletsen? Op dit moment heel pril zwanger van de 2e. De eerste is na veel pijn, moeite en wachten gekomen na een cryo van de 2e pesa icsi, en ben nu zwanger van een cryo uit diezelfde icsi. Beetje vreemd idee haha
Gelukkig voel ik mij qua misselijkheid beter. Ik heb alleen gisteren denk ik een verkeerde beweging gemaakt, jee wat heb ik last van mijn rug, links onderin. Pff... ik ben gisteren wel wezen werken, maar draaien of tillen van de patienten ging nauwelijks... En vandaag heb ik veel krampen in mijn buik, weet niet zo goed of het van mijn darmen of van mijn baarmoeder afkomen.. Bah, ben gelijk bang dat het niet goed zit. Heb namelijk bijna geen krampen gehad. Als dit aanhoudt kan ik dan de verloskundige bellen? Ik heb de intake nog niet gehad.. Zijn de krampen herkenbaar?
@Marissie82 - Ik heb ook veel buikpijn. Maar zolang er geen bloedverlies is dan is het ok. Gevraagd laatst aan de arts. Je baarmoeder groeit en je organen moeten een nieuw plekje vinden.
Ik herken dat van de zwangerschap van m’n dochter. Hele zwangerschap krampen gehad, maar de eerste weken echt behoorlijk wat. De gyn zei dat het idd te maken heeft met de groei van je baarmoeder. Eigenlijk is het dus een heel goed teken
De krampen zijn naar mijn weten geheel normaal @Marissie82 . Ik heb het ook wel eens. Je baarmoeder moet toch ruimte gaan maken hè. Je verloskundige kun je wel bellen, maar denk niet dat ze je hiervoor laten komen. Maar als het jou gerust stelt, gewoon bellen. Heb hier vanochtend het mama momentenboek van de Jumbo opgehaald en de ouders van nu zwangerbox bij de Etos. Zulke bruikbare proefverpakkingtjes altijd! En leesvoer. Heb álles al aangevraagd wat er aangevraagd kan worden
Ik kijk het nog even aan, ga straks weer werken en heb dan ook weer wat afleiding! Leuk hè al die proefdingetjes. Ik heb ook al het een en ander aangevraagd!
Ik heb ook af en toe best wel wat krampen hoor. En soms doet het zelfs pijn. Meestal zijn het volgens mij mijn darmen want die borrelen er over.
M’n eerste aankoop is een feit, een knuffeldoekje van Happy Horse waar de fopspeen aan vast kan Ja ja, in twee voud gekocht. Ken het van bij m’n dochtertje
Bedankt! Best wel bijzonder ja. De gyn zei dat ze het altijd zo’n vreemd idee vind dat als iemand op t lab dan eerst deze had gepakt en niet m’n dochter, dan waren ze andersom ter wereld gekomen. Best bizar om te bedenken
Leuk @beebj Ik heb mezelf vandaag een 9 maanden boek cadeau gedaan. Voelt wel heel echt nu. Vandaag is de laatste dag utrogestan. Gebruik nu al 2 dagen 1 x 2 en dat gaat heel goed. Best wel fijn!
Das idd bizar denken he @KoosAtillaLuna . Zo hebben ze er bij mij ook 1 van de 13 gepakt. Hun hebben dus een jongen of meisje gepakt, ookal kunnen ze dat niet zien; geslacht was toen wel al bepaald. Ooh leuk @indy90 ! Ben ‘m ook aant invullen. Lekker hoor, dat afbouwen. Ik mag nog 4weken met die smurrie
Vind de gedachte zo apart dat het eigenlijk een soort van meer eiige tweeling is waar heel veel tijd tussen zit heb zelf nog 11 cryos. Maar eerst maar is 1 gezond kindje op de wereld zetten.
Leuk! Welke heb jij? Ja was er ook wel beetje klaar mee elke keer dat gesmeer. Gezien het goed gaat ben ik ook niet meer bang om helemaal te stoppen.