Sorry dat ik alweer eventjes niks heb laten horen. We zijn zaterdag verhuisd en nu nog midden in de rommel. Ik heb morgen om 9.45 uur mijn echo. Ben nu toch wel een beetje zenuwachtig. Moet je daar met volle blaas naartoe? Ook weer ontzettend misselijk. Ik zou nu bijna willen dat ik zou gaan spugen in de hoop dat ik me dan beter voel. Maar dat zal wel niet . Wanneer word je doorverwezen naar de verloskundige? Kan dat gelijk na de 1e echo al?
Nee hoor @Secretangel , is niet nodig! Toen ik een positieve bloedtest had, moest ik na een week nogmaals. Toen die ook positief was, werd gezegd wanneer ik m’n eerste echo mocht inplannen willekeurig waar. Heb dus bij fertiliteit nooit een zwangerschap-echo gehad. Vraag het morgen even na? Geniet er van morgen!
@Secretangel gelukkig mag je al lekker vroeg komen! Ik heb 1 echo in het ziekenhuis gehad en ben nu "ontslagen" uit het ziekenhuis. De volgende echo en intake is bij de verloskundige hier in de stad. En fijn dat je nog klachten hebt! Ik heb 2 dagen wat krampjes gehad, maar nu lijken de andere symptomen weer wat minder te zijn. Ben zo bang dat het nog mis gaat. pfff, nog 12 dagen wachten op de echo. Ben zo'n onzekere miep
Succes vandaag @Secretangel! Het is een bijzonder moment die eerste echo! Gaat vast goed komen! @Marissie82 herkenbaar meis die onzekerheid! Voel ik niets is het niet goed, voel ik wel iets twijfel ik weer of het wel goed is. Zo kun je aan de gang blijven he En dan heb ik nog de luxe van veel echo's! We kunnen niets anders dan vertrouwen op de mini's! @anak2 nog 1 nachtje!!!!! Hier ook een 9 maandenboek besteld! Moest van mezelf om wat vertrouwen te kweken! Ben benieuwd wanneer ie binnenkomt! Hier ook nog volop aan de progynova en utro! Stoppen jullie straks in een keer met progynova? Utro bouw ik liever af! Ga dat toch wel een beetje eng vinden geloof ik.
Hoe is het gegaan @Secretangel ? Ja @dame82 ik vind het echt super spannend ! Ik vind het eigenlijk ook wel eng.. ben zo bang dat ze niks vinden of dat er geen kloppend hartje is..
@Secretangel super mooi hoor! Grappig eigenlijk dat al die kleine beebjes op elkaar lijken in het begin maar dat het er toch zo anders uit ziet bij iedereen. @dame82 goed bezig jij met je 9 maanden boek! Ik durfde eigenlijk niet zo goed maar was even in de prenatal zag het boek liggen en het voelde zo goed dat ik dacht die gaat mee. Mijn vriend verbaasde zich echt over de prijzen van babyspullen Als je alles koopt wat je wil gaan we failliet zei hij haha. Wij hebben het geluk dat mijn schoonzusje er al 2 heeft. We kunnen dus heel veel dingen van hun overnemen/lenen. O.a box, badje dat soort ongein vind het echt zonde om dat nieuw te kopen.
Hahaha niet normaal wat alles kost hè! Scheelt idd wel, wij hebben alles nog van de eerste. Koop nu af en toe eens wat. Gisteren tijdens de boodschappen vitamine d en k meegenomen voor de baby. Zo valt het niet zo op in de portomonnee Kijk mijn buikje
Mooi hoor! ook al zal het nog voornamelijk darmen zijn is het wel heel leuk zo'n klein bolletje. Wij gaan inderdaad ook straks de boel een beetje verdelen en probeer zo min mogelijk onzin te kopen. Buiten dat ik het gewoon allemaal heel duur vind. Vind ik het ook onzin een baby te overladen met onzin prul.
Wat heel hoog op mijn verlanglijstje staat is de tula free to grow. Lijkt me zo leuk om rond te huppelen met die kleine. Kost ook €160 euro. Af en toe moet ik echt tegen mezelf rustig aan indy. Heb al helemaal bedacht hoe ik alles wil.
Darmen of niet, het heeft allemaal met de baby te maken; dus baby is het Precies die draagzak is iets wat ik nu ook aanschaffen @indy90 Bij dochter hadden we een draagdoek, dramaaaaa om te knopen.
Jaaaaa @Secretangel Wat super! Gefeliciteerd meis! Zo te zien ook mooi schema?! Wanneer mag je nu weer? @indy90 nou was ook wel een dingetje om te kopen hoor! Maar mini doet zo zijn best en verdient wel wat vertrouwen inmiddels. Moet toch ergens beginnen @beebj wauw wat een buikje al!-hier compleet plat nog! Zo een buikje geeft ook wel vertrouwen lijkt me! Bijzonder hoe protocollen per ziekenhuis verschillen. Hier tm 10 weken en daarna stoppen, maar vind dat echt eng. Nog maar eens bespreken met de arts. Verder leef ik echt nog van echo naar echo! Alles daarom heen ontgaat me compleet. Vriendin van mij, even ver zwanger, had het over de niptest over twee weken. He wat?! Moet dat nu al?! Ik heb helemaal nog geen idee wanneer wat moet...ben steeds nog zo blij dat mini er nog is! En wat betreft spullen...er is een ding dat ik mezelf gun, dat ik verdient heb na deze lange weg en dat is een joolz kinderwagen. Knetterduur, maar zo verdient Al wacht ik nog even met het kopen van spullen
Heb hier de Bugaboo Cameleon 3, ook zo’n fijne wagen @dame82 . Merk wel dat het nu veeeel sneller groeit als bij dochter hoor! Toen droeg ik tot 16weken mn eigen kleding nog gewoon.
Je mini verdient inderdaad wel wat vertrouwen. Wanneer moet je nu weer heen? De joolz is inderdaad echt prachtig! Wij krijgen die van mijn schoonzus geen joolz maar wel een hele mooie. Geen idee wat voor merk. Scheelt weer €1200 Maar je hebt hem inderdaad dubbel en dwars verdient! Dit is mijn eerste dag zonder utro. Voelt best een beetje gek. Maar moet er maar gewoon op vertrouwen dat mijn lichaam me deze keer niet in de steek laat